Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  919 306322
Sitat av Anda22 Vis innlegg
Er på jakt etter et spill til ps2. Anntar at det kom ut i 2003-2004. Man kjørte buggy's. Alt jeg kan huske. Miner litt om Motorstorm
Vis hele sitatet...
Ja dette husker jeg. Fant det igjen for en liten stund siden, men har forsvunnet i historikken på PC'en. Husker jeg spillte det på en av Demo Discene som ofte fulgte med PS2'en når man kjøpte det, om det hjelper. Vet veldig godt hvilket spill du snakker om, men husker ikke navnet

Edit: Fant det! Her har du det: Wild Wild Racing
Sist endret av sondrebot; 27. november 2010 kl. 01:11.
shit was so cash
Anda22's Avatar
Sitat av sondrebot Vis innlegg
Ja dette husker jeg. Fant det igjen for en liten stund siden, men har forsvunnet i historikken på PC'en. Husker jeg spillte det på en av Demo Discene som ofte fulgte med PS2'en når man kjøpte det, om det hjelper. Vet veldig godt hvilket spill du snakker om, men husker ikke navnet

Edit: Fant det! Her har du det: Wild Wild Racing
Vis hele sitatet...
Hehe, takker
▼ ... over en uke senere ... ▼
Leter etter et spill til Wii som virket ganske useriøst der man springer i lag framover og må styre seg igjenom hull i veger og slikt. Noen som vet hvilket jeg tenker på ?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Et PS1 spill hvor jeg mener å huske at du var en øgle eller noe slikt som gikk på to bein og dro runt i forskjellige verdener. Tror det var et adventure spill. Husker at for å velge ''verden'' hoppet du på store knapper og ble sugd inn i en skjerm. Husker også to verdener; En kina-style verden hvor jeg tror at han hadde karate drakt og en stor ørken-aktig verden med tegneserie veier. mener at han kunne angripe med å skyte tunga si mot fiendene.
Sitat av Widow Vis innlegg
Jeg husker ikke helt hvilken plattform dette spillet var på, men tror det var på PC.
Det er et gammelt spill, jeg spilte det sist for 10 år siden tror jeg.

Det var et bilspill som gikk ut på race hvor man hadde diverse våpen på bilen så du kunne ødelegge de andre sine biler. Etter et race fikk man "Penger" som man kunne bruke til å kjøpe ting til bilen sin. Jeg husker veldig dårlig, så unnskylder for vag beskrivelse.

Fant det ut. Det var Death rally, dritbra spill.
Vis hele sitatet...
Dette? Twisted Metal 2.

http://googlethis.blogs.xxxxxxxxx.com/files/2009/05/twisted-metal-2.jpg
Sist endret av 0rgasmatr0n; 30. desember 2010 kl. 04:13.
Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
Dette? Twisted Metal 2.

http://googlethis.blogs.xxxxxxxxx.com/files/2009/05/twisted-metal-2.jpg
Vis hele sitatet...
Fant ut hva det var.
Det var Death Rally, dritkult spill.
Gratis dl: http://death-rally.en.softonic.com/
▼ ... over en uke senere ... ▼
Leter etter et spill som jeg tror fulgte med PC for lenge siden, med windows 98 eller no.

Det var et motorsykkel spill, etterhvert fikk du minimotorsykler og kunne kjøre på den kinesiske mur
Sitat av TwinkyBone Vis innlegg
Det er et spill jeg aldri har funnet igjen.

Du flyr rundt i et romskip i verdensrommet, det er alt jeg kan huske.
Det var en demo for en gammel Windows, kanskje en 98 eller en 99-modell.
3D
9-10 år siden

Håper noen kan hjelpe meg. To andre demoer følgte med maskinen, Age of Empires og Monster Truck Madness, hvis det er til noe hjelp.
Vis hele sitatet...
Vet det er en gammel post (ett år siden), men jeg så aldri at du hadde fått noe svar på den.

http://www.ambrosiasw.com/games/evn/ - EV Nova
▼ ... over en uke senere ... ▼
Leter etter det gamle MSN-spillet hvor man måtte søke seg fram på nettet i et TP-lignende spill
Leter etter et spill til PS1, der du kjører rundt i noen "buggy" biler, der det ligger sånn kuber rundt på banen som gir deg våpen og defens. Du kan kjøre på begge sider av bilen for å sid det sånn, man kan kjøre opp i taket på tuneller, og om man dette ner kan man kjøre "opp ned".
Leter etter ett spill til pc, som jeg spilte i 98, type strategi, du hadde ett vist antall mennesker, og du skulle drepe romvesner eller monstre. Man hadde ikke mange trekk på å komme seg videre. Var i 2d om jeg husker riktig.
Skulle gjennom fler rom, med ett eller fler monster i, og noen ganger hadde man kun 1 menneske om jeg husker rett..
Noen som har spilt det eller husker det??
▼ ... over en uke senere ... ▼
Leter etter to spill til Sega Mega drive, trenger navnet for å så sjekke om det er tilgjengelig enten på steam eller til en eller annen konsoll.

Det ene spillet er et slags horror-spill. Du er en ridder med rustning. Du kan finne oppgraderinger til rustningen. Tror du kan miste hele rustningen og løpe rundt nesten naken, du kan også få flere nivåer av rustning, sølv og gull tror jeg. Mener du kan få lyn-oppgradering på en måte eller noe i den duren, og gjøre mer damage med sverdet.

Det andre spillet var med mange korte baner. Hver bane var bare ett skjermbilde ca, husker hvertfall en bane hvor man startet nede og skuklle løpe oppover. Det var folk på både høyre og venstre side som skøyt på deg. Du kontrollerte flere personer med forskjellige våpen. Hver person hadde ett våpen. Målet var å komme seg fra A til B uten å dø. Du kunne miste enkeltpersoner så lenge du kom til mål med en, men da hadde du ikke den personen tilgjengelig på neste level.
Tror du begynte med bare 1 person som hadde pistol eller lignende. Etter hvert fikk man bedre og bedre mennesker, for eksempel med rakettkaster. Tror du "fant" disse rollene underveis på de forskjellige banene.

Noen som har noen tips?

EDIT: Etter et lite søk fant jeg ut at det første spillet (ridderspillet) heter Ghouls and Ghosts, men er fremdeles på jakt etter spill nr 2
Sist endret av PiGmeNt-; 10. februar 2011 kl. 12:10.
Leter etter stt spill der du styrte en kanin, kunne spille flere spillere på samme pc. Målet var å hoppe på værandre å få poeng viss jeg husker riktig, tror de døde.

Gode minner fra dette spillet, setter pris på all hjelp
Sitat av cozmax Vis innlegg
Leter etter stt spill der du styrte en kanin, kunne spille flere spillere på samme pc. Målet var å hoppe på værandre å få poeng viss jeg husker riktig, tror de døde.

Gode minner fra dette spillet, setter pris på all hjelp
Vis hele sitatet...
Kan det være Jazz Jackrabbit?
Sitat av zlinkey Vis innlegg
Leter etter ett spill til pc, som jeg spilte i 98, type strategi, du hadde ett vist antall mennesker, og du skulle drepe romvesner eller monstre. Man hadde ikke mange trekk på å komme seg videre. Var i 2d om jeg husker riktig.
Skulle gjennom fler rom, med ett eller fler monster i, og noen ganger hadde man kun 1 menneske om jeg husker rett..
Noen som har spilt det eller husker det??
Vis hele sitatet...
Tenker vi på samme spill? 2D,robot/humans og strategi. se min forrige post

Nvm, det jeg tenker på er drt med flere lag/grupper. Opp mot 8 stykk afaik.
Sitat av cozmax Vis innlegg
Leter etter stt spill der du styrte en kanin, kunne spille flere spillere på samme pc. Målet var å hoppe på værandre å få poeng viss jeg husker riktig, tror de døde.

Gode minner fra dette spillet, setter pris på all hjelp
Vis hele sitatet...
Jump'n'Bump?
http://icculus.org/jumpnbump/

Gode minner!
Ja, det er dette

Tusen takk for hjelpen
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Tenker vi på samme spill? 2D,robot/humans og strategi. se min forrige post

Nvm, det jeg tenker på er drt med flere lag/grupper. Opp mot 8 stykk afaik.
Vis hele sitatet...
Kan være det samme ja, husker det var ett best buy cover på det. Husker også sånn ca hvordan coveret så ut..
En person som holdt ett våpen, klar til og skyte en fiende..
Heisann
Leter altså etter et spill

Dette er kanskje åtte til tolv år siden

En greve, en borg, en kjeller og et skummelt ansikt.

I begynnelsen skulle du dra et forheng opp, og da måtte du trykke på hver side annenhver gang.
Tror også at meningen med spillet, var å få noe til å virke

Need the game
Endelig fant jeg spillet jeg har leitet etter!!

Incubation: Time Is Running Out

Så da vet dere det.. :P
Et gammelt bilspill til pc.
Du kunne kjøre rundt i en stor by,på en måte som gta,men du kjørte bare rundt i byen. 3D spill. Spilte det for rundt 11 år sia
Sitat av Enay Vis innlegg
Et gammelt bilspill til pc.
Du kunne kjøre rundt i en stor by,på en måte som gta,men du kjørte bare rundt i byen. 3D spill. Spilte det for rundt 11 år sia
Vis hele sitatet...
Midtown Madness?
Ett tips til dere som leiter, fant ganske mange her.. =)

Spill
Sist endret av zlinkey; 20. februar 2011 kl. 14:46.
Sitat av Scipio Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ja! Takk! Endelig fant jeg det
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Det er et 3d spill jeg spilte for en stund siden, 7 år kanskje. Det handlet om en frosk som gjorde mange ting på forskjellige brett.
Sitat av Riverton Vis innlegg
Heisann
Leter altså etter et spill

Dette er kanskje åtte til tolv år siden

En greve, en borg, en kjeller og et skummelt ansikt.

I begynnelsen skulle du dra et forheng opp, og da måtte du trykke på hver side annenhver gang.
Tror også at meningen med spillet, var å få noe til å virke

Need the game
Vis hele sitatet...
Ingen som vet noe?
Er grepet av akutt nostalgi
Leter etter ett Lego Spill der man skal lage et slott ( 2player? )
også deretter knuse slottene til hverandre..

Tenkte det kunne være noe for søskenbarnet mitt
Sitat av Riverton Vis innlegg
Ingen som vet noe?
Er grepet av akutt nostalgi
Vis hele sitatet...
Mysteriet på grevholm?
Hei! Jeg og søsknene mine har leita dritlenge etter et spill vi spilte når vi var mindre... Husker ikke årstall, (men sannsynligvis rundt 2000-2002 eller noe). Altså antakeligvis rundt 10 år siden. Vi spilte det på PC.
Det gikk ut på at man hadde hver sin lille landsby, som man selv måtte bygge opp ved å få arbeidsmenn til å bygge nye hus/hytter. Også hadde man krigere.. Tror jeg blander mye med Age Of Empires nå, det spilte vi også og det ligner jo litt på forskjellige ting, men det er altså ikke dette spillet. Mye forskjell i bl.a grafikk.
Noe jeg husker spesielt er at høvdingen i hver landsby hadde et ord eller noe hun/han sa hver gang hun gikk til angrep på noen, h*n sa noe som høres ut som "Kah!", en slags damestemme. Haha, jeg vet, men det er dette som kjennetegner spillet for meg og søsknene mine. Den landsbyen vi eide hadde alltid blåfargede folk (om jeg husker riktig), mens "fiendene" hadde ofte røde. Og landsbyene gikk til angrep på hverandre for å vinne område til å bygge ut landsbyene sine på. En av forskjellene mellom dette spillet og Age of Empires, er at på AoE er det 2D, altså er landområdet "flatt", mens på dette "Kah!"-spillet har du området i 3D, som en slags klode. og du kan sveipe rundt kloden med pila. Her har du også fjell og mer variert terreng enn på AoE, om jeg husker riktig. Vi spilte vel versjonen Age of Empires II: The Age of Kings og The Conquerors, altså ikke av de nyere versjonene som har 3D...

Mulig jeg tar mye feil her når det gjelder ord for grafikk osv, men jeg er ikke akkurat noen spill-nerd. Men er det noen som klarer å hjelpe meg/oss, så hadde det vært innmari kult
Er det nok informasjon?? Vet ikke om jeg/vi klarer å komme på mer..


Ps. det skal forestille at det er fra alt mellom bronsealderen og middelalderen, tror jeg...

Ps. det er et strategi-spill.
Sitat av mynameismary Vis innlegg
Hei! Jeg og søsknene mine har leita dritlenge etter et spill vi spilte når vi var mindre... Husker ikke årstall, (men sannsynligvis rundt 2000-2002 eller noe). Altså antakeligvis rundt 10 år siden. Vi spilte det på PC.
Det gikk ut på at man hadde hver sin lille landsby, som man selv måtte bygge opp ved å få arbeidsmenn til å bygge nye hus/hytter. Også hadde man krigere.. Tror jeg blander mye med Age Of Empires nå, det spilte vi også og det ligner jo litt på forskjellige ting, men det er altså ikke dette spillet. Mye forskjell i bl.a grafikk.
Noe jeg husker spesielt er at høvdingen i hver landsby hadde et ord eller noe hun/han sa hver gang hun gikk til angrep på noen, h*n sa noe som høres ut som "Kah!", en slags damestemme. Haha, jeg vet, men det er dette som kjennetegner spillet for meg og søsknene mine. Den landsbyen vi eide hadde alltid blåfargede folk (om jeg husker riktig), mens "fiendene" hadde ofte røde. Og landsbyene gikk til angrep på hverandre for å vinne område til å bygge ut landsbyene sine på. En av forskjellene mellom dette spillet og Age of Empires, er at på AoE er det 2D, altså er landområdet "flatt", mens på dette "Kah!"-spillet har du området i 3D, som en slags klode. og du kan sveipe rundt kloden med pila. Her har du også fjell og mer variert terreng enn på AoE, om jeg husker riktig. Vi spilte vel versjonen Age of Empires II: The Age of Kings og The Conquerors, altså ikke av de nyere versjonene som har 3D...

Mulig jeg tar mye feil her når det gjelder ord for grafikk osv, men jeg er ikke akkurat noen spill-nerd. Men er det noen som klarer å hjelpe meg/oss, så hadde det vært innmari kult
Er det nok informasjon?? Vet ikke om jeg/vi klarer å komme på mer..


Ps. det skal forestille at det er fra alt mellom bronsealderen og middelalderen, tror jeg...

Ps. det er et strategi-spill.
Vis hele sitatet...
Ingen tvil i at det er Empire Earth du er ute etter. Genialt spill.
Prøver å poste igjen!

Navn: Den store grønne musejakten (eller noe lignende)
Mål: Trykke på gjenstander i et bygg for å finne ut hvor musene hjemte seg. Når du hadde fanget alle musene i alle etasjene kom man til slutt opp på loftet og siste brett.
År: Litt usikker, men før år 2000, spilte dette da jeg var 7-8 kanskje og da var det litt gammelt, TROR jeg.
Uvikler/Utgiver: Ukjent, men tror spillet var norskprodusert. Var hvertfall norske menyer og stemmeklipp.

Om det ikke finnes noe sted å få tak i spillet er jeg hvertfall interessert i tittel! Takk
Sitat av mynameismary Vis innlegg
Hei! Jeg og søsknene mine har leita dritlenge etter et spill vi spilte når vi var mindre... Husker ikke årstall, (men sannsynligvis rundt 2000-2002 eller noe.
Vis hele sitatet...
Kan det ha vært Populous 3 The beginning.
http://en.wikipedia.org/wiki/Populous:_The_Beginning
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Det er et 3d spill jeg spilte for en stund siden, 7 år kanskje. Det handlet om en frosk som gjorde mange ting på forskjellige brett.
Vis hele sitatet...
3D Frog Frenzy?
Spankyboii: Kanskje det er Frogger?
Sist endret av mynameismary; 1. mars 2011 kl. 01:57.
Hei!

Jeg husker jeg prøvde et spill for lenge siden som gikk ut på å gå inn i en dataverden, der man skulle "hacke" ved å finne f.eks disketter som inneholdt koder til forskjellige dører rundt om i verden. Og jeg mener man også hadde våpen til å forsvare seg mot andre med.

Det er et gammelt spill jeg kom over for lenge siden når jeg testet Uplink. Men jeg klarer ikke å huske navnet, ei heller google meg frem til det.

Det jeg husker best er at det er et FPS spill, man er i en "dataverden" med låste dører man må komme seg igjennom ved å finne nøkler, eller oppgradere "hacker" skill eller noe lignende. Minnet litt om et RPG m.t.p oppsamling og utvikling av evner.

Smådesperat, kan noen hjelpe meg?

På forhånd takk.

Mvh Cato.

Mener også å huske at dette spillet også støttet multiplayer?

http://www.lowpings.net/gamingnews/w...cyberspace.jpg

Dette er et bilde fra det? Klarer ikke helt å finne spillet ut ifra "dys cyperspace"

*edit*

Eller ikke, bildet bare ligner veldig på hvordan det spillet jeg har testa er. Bildet som er linket er ifra dystopia. Altså ikke det jeg leter etter. Men det ligner veldig!

Jeg fant det:

http://www.cyberpunkreview.com/cyber...the-awakening/
Div. syke og twisted mini-games (massevis), minst 10-14 år siden. Dystert, mørkt og intelligent spill til PC (2D). Grafiske delen av spillet var heller ikke så elendig.
▼ ... noen uker senere ... ▼
shit was so cash
Anda22's Avatar
Et spill jeg hadde da jeg var mindre, rundt da playstation 2 kom ut. Du kjørte RC biler og båter, du kunne bygge dine egne baner. Det var vatn baner med fullt av monstere på der store blekkspruter sine tentakkler stakk opp av vannet . det var en gård bane der, og resten husker jeg rett og slett ikke.
Et ps1 spill jeg vil fram til her:
-Du kjørte små avlange romskip som svevde rett over bakken på en bane, og du skal da komme først i mål.
-Usikker her, men sannsynligvis kan du skyte på motstanderne med våpen osv.
- (extremt usikker her) tror spillets navn har to ord.

Beklager at det er litt lite informasjon, det er fordi jeg ikke engang var 10 år sist jeg spilte det.

På forhånd takk.
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Sitat av Smileyface Vis innlegg
Et ps1 spill jeg vil fram til her:
-Du kjørte små avlange romskip som svevde rett over bakken på en bane, og du skal da komme først i mål.
-Usikker her, men sannsynligvis kan du skyte på motstanderne med våpen osv.
- (extremt usikker her) tror spillets navn har to ord.

Beklager at det er litt lite informasjon, det er fordi jeg ikke engang var 10 år sist jeg spilte det.

På forhånd takk.
Vis hele sitatet...
Wipeout? http://en.wikipedia.org/wiki/Wipeout_(video_game)
Så denne tråden og tenkte med en gang på et spill jeg spilte en del som barn.

Det var bare en demo av et spill som fulgte med i et blad stefaren min kjøpte i et blad for 8-9 år sida.
Plattform: PS1

Handling: var bare en demo og husker ærlig talt ikke mye, men jeg husker at man spilte som en unge som hadde en søster. De gikk ut i hagen og videre nedover nabolaget eller lignende og slo ned zombier med lysestaker. Beklager manglende informasjon, men jeg kunne ikke engelsk på den tida og jeg hadde vel så vidt begynt på skolen.

Blir kjempeglad hvis noen har tittelen

På forhånd takk.
Sitat av Smileyface Vis innlegg
Et ps1 spill jeg vil fram til her:
-Du kjørte små avlange romskip som svevde rett over bakken på en bane, og du skal da komme først i mål.
-Usikker her, men sannsynligvis kan du skyte på motstanderne med våpen osv.
- (extremt usikker her) tror spillets navn har to ord.

Beklager at det er litt lite informasjon, det er fordi jeg ikke engang var 10 år sist jeg spilte det.

På forhånd takk.
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Fzero ?
Fzero kom vell aldri til PS1 ?

Sitat av Smileyface Vis innlegg
Et ps1 spill jeg vil fram til her:
-Du kjørte små avlange romskip som svevde rett over bakken på en bane, og du skal da komme først i mål.
-Usikker her, men sannsynligvis kan du skyte på motstanderne med våpen osv.
- (extremt usikker her) tror spillets navn har to ord.

Beklager at det er litt lite informasjon, det er fordi jeg ikke engang var 10 år sist jeg spilte det.

På forhånd takk.
Vis hele sitatet...
Kan ikke ha vært "Wipeout", vell ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Wipeout_(video_game)

*Edit* Meh, så ikke at Marken hadde svart litt lenger oppe
Sist endret av Hightime; 27. mars 2011 kl. 18:14.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Spillet er gamlere enn år 2000. Spilte det på min windows 95 i gamle dager. 3d.

Er et slags simulator/strategi/rpg-spill. Du sitter inne i et "helikopter" og sender ut styrker ut fra en søppelkonteinerlignende base. Ser forøvrig ut som en sandcrawler fra Star Wars.

Dine og fienden sine styrker følger en bestemt vei mot hverandre hele tiden. Styrkene MÅ følge den ENE veien som leder til fiendebasen.

Du har x-antall ressurser du kan bruke om gangen. Det betyr at du må vente til at noen av unitene dine blir ødelagt før du kan sende ut nye.

Du vinner slaget ved å sende en tankbil med eksplosiver inn i fienden sin base.

Ved level 2 får du "monstertruck"-unitene.

Se bilde:


http://cossiedude.webs.com/apps/phot...bumid=11337090

Hvilket spill er dette?
Sist endret av ccleaner; 5. april 2011 kl. 20:01.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Så denne tråden og tenkte med en gang på et spill jeg spilte en del som barn.

Det var bare en demo av et spill som fulgte med i et blad stefaren min kjøpte i et blad for 8-9 år sida.
Plattform: PS1

Handling: var bare en demo og husker ærlig talt ikke mye, men jeg husker at man spilte som en unge som hadde en søster. De gikk ut i hagen og videre nedover nabolaget eller lignende og slo ned zombier med lysestaker. Beklager manglende informasjon, men jeg kunne ikke engelsk på den tida og jeg hadde vel så vidt begynt på skolen.

Blir kjempeglad hvis noen har tittelen

På forhånd takk.
Vis hele sitatet...
Kan nok være 40 Winks.
Sist endret av LordMaffe; 5. april 2011 kl. 21:13.
Spillet gikk ut på at en var i en ørken? hvor en gikk fra by til by å gjorde quester med for de forskjellige factionene i byene, samt å trade? diverse varer mellom byene

Spillet var til pc, tror det var fra tidligere enn 2005 vertfall, var sånn 2/3d? birds eye view.


Tror kanskje alt dette fant stedetter en stor krig eller noe. mange byer hadde mangel på vann å mat visst jeg ikke husker feil.
Super Nintendo/snes

Dette er kun et vagt minne, man starter i fangenskap, kan ikke gjøre en dritt bortsett fra å holde inn L/R, da snurrer personen man styrer på en rød stav (tror jeg). Etter ca. 10 minutter blir man løslatt.

Kameravinkelen er lignende Zelda: a link to the past. Jeg TROR det er en type RPG. Dette er kun et minne fra barndom, så er utrolig vanskelig å huske detaljer. Jeg vet faktisk ikke om det var en zeppelin med i bildet, og noe vann. Men tror det.

Lykke til! Takker den som faktisk klarer det.
Sitat av isonipecaine Vis innlegg
Spillet gikk ut på at en var i en ørken? hvor en gikk fra by til by å gjorde quester med for de forskjellige factionene i byene, samt å trade? diverse varer mellom byene

Spillet var til pc, tror det var fra tidligere enn 2005 vertfall, var sånn 2/3d? birds eye view.


Tror kanskje alt dette fant stedetter en stor krig eller noe. mange byer hadde mangel på vann å mat visst jeg ikke husker feil.
Vis hele sitatet...
Høres ut som Fallout.
Sitat av Hoppetussa Vis innlegg
Høres ut som Fallout.
Vis hele sitatet...
Hmm, skal laste ned å teste. men synes jeg husker at det var mye mer varme og lys i det, enn hva jeg kunne se på youtube i klippene fra fallout 1 og 2. De så så triste/mørke ut. er litt usikker bare, men det finnes vell ingen lignende?
Sitat av LordMaffe Vis innlegg
Kan nok være 40 Winks.
Vis hele sitatet...
Ooooooooh, nostalgasm!
Du hadde rett! Kvalitetspoeng 4 u
leter etter ett spill som fra 98' eller noe i den duren, hvor man er en mann som skal gjennom div baner. man skal hoppe rundt på forskjellige stolper å unngå lava som er i bunnen av banen. lurer på om det er noen store rotter av noe slag man skal drepe. takk for all hjelp