Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 794
Når d er snakk om å hacke brukerkontoer på foreksempel Facebook, så sier alle at du bør bruke keylogging. Hva er egentlig keylogging? Å hvordan gjør du det?
Anbefaler ardamax

først så laster man ned programmet, og lager en fake fil som ser ut som et bilde, tekstdukument eller noe lignende.
men før du lager denne filen så har du muligheten til å sette opp email adressen din, det som skjer da er at det han skriver blir sendt til deg på mail vert minutt eller vert 10 min (dette velger du selv)

du kan også velge å ta screenshot av skjermen hans vert X minutt eller av webcamera hans.
Det er også mange andre muligheter som at du får link til alle sidene han har vert inne på (logg) det er også noen andre små ting som jeg ikke husker å.

eller så kan du sette opp keyloggeren på din egen pc.
da trenger du ikke å sette opp mailen din eller noe, men da kan du bare gå rett på keyloggeren/ardamax og se hva du eller vennen din har skrevet.

Har selv ikke turt og sende keylogger til noen, har bare satt det opp på min egen pc og sagt at venner skal logge inn på facebook el. noe som kanksje er det lureste.

ble sikkert mange skrivefeil og litt rot, men.. men.

EDIT: når du har laget denne fake filen, sender du det til fyren du vil keylogge og når han åpner dennne filen vil det innstalere seg et skult program på pc'n hans som er umulig å se. når dette skjulte programmet har instalert seg på pc'n hans så vil det bli sendt mail til deg vert X minutt.

Det går også ann og legge inn en selvødelegse etter x dager, når du har fått den infoen du ønsker

SER DETTE BLE VELDIG ROTETE MEN DU FÅR PRØVE Å FORSTÅ
Sist endret av koalafant; 15. februar 2013 kl. 19:54.
Mange steder som krever bekreftelse før man får logget inn. På Facebook får jeg e-post hver gang en jeg logger inn på en ny pc. Og på Steam må man skrive inn en kode man får på e-post.
Bare sånn til info...
Sitat av zKeen Vis innlegg
Mange steder som krever bekreftelse før man får logget inn. På Facebook får jeg e-post hver gang en jeg logger inn på en ny pc. Og på Steam må man skrive inn en kode man får på e-post.
Bare sånn til info...
Vis hele sitatet...
veldig greit og vite det ja, gikk selv på en smell der engang
Ble du ferska da eller?

Uansett kan man vel bare bruke proxy, så står det at f.eks en fra USA har prøvd å logge på?
Sist endret av random71455; 15. februar 2013 kl. 20:03.
Sitat av random71455 Vis innlegg
Ble du ferska da eller?

Uansett kan man vel bare bruke proxy, så står det at f.eks en fra USA har prøvd å logge på?
Vis hele sitatet...
Ble ikke det nei, testa på ei i klassen så når jeg logga inn så fikk hu mail med IP og hvilken nettleser jeg brukte.

hun kunne jo ikke se hvem som var bak ip adressen så det gikk fint
Nå får man iallefall opp adressen til folk som prøver å logge inn.
man får opp dette. fint at man ser hvor han logget inn da

http://puu.sh/233Dw/59679c5140
Blir litt vanskelig å vite akuratt hvem som har gjort det, kan jo være hvem som helst fra det stedet man er ifra. Bruker man proxy, står det at man er fra et annet sted