Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 7351
Har akkurat kjøpt meg en iPad 2, og er strålende fornøyd! Det eneste problemet er at jeg ikke får wifi'en til å virke hos kjæresten! Ipoden får internett og alle datane i huset har Internett! Wifi'en fungerer forresten fint andre steder! Har prøvd å ta all informasjon fra ipoden og limt inn på ipadden, men dette gjorde bare at den begynner å loade litt, før det kommer en feilmelding! Hjelp!!!!!!!!
Hva sier feilmeldingen?
Trådstarter
3 0
Kan ikke åpne side
Safari kan ikke åpne siden fordi det ikke er noen Internett-forbindelse
Du er nødt til å koble iPaden din til det trådløse nettverket hos kjæresten din. Hvis du ikke har WEP/WPA/WPA2 nøkkelen den ber etter, ta en titt under routeren/modemet og se om det står der. Spør også rundt deg om noen vet om nøkkelen.
Sitat av Kiiinect Vis innlegg
Kan ikke åpne side
Safari kan ikke åpne siden fordi det ikke er noen Internett-forbindelse
Vis hele sitatet...
Jeg hadde samme problem på iphonen i dag :O
jeg var på nett, men fikk samme meldingen.. (har aldri skjedd før :O ventet i 2 timer, men nei,,,,

jeg slettet nettverket, slo av iphonen, la til internett (mens jeg stod ved siden av ruteren) og vipps, så funket det
Sist endret av IphoneFreak; 9. juni 2011 kl. 21:35.
Kan hjelpe å gå inn på settings --> general --> reset --> reset network settings og slette all netverksinfo for så å legge den inn på nytt...

[EDIT:] obs! dette vil slette alle trådløse passord som er lagret på ipad'n...
Sist endret av Turbolego; 9. juni 2011 kl. 21:37.
Trådstarter
3 0
Har prøvd alle tingene, men ingen av de hjalp! trenger fortsatt en reddende engel, men takker for alle svar!
http://www.ipadforums.net/ipad-help/...onnecting.html
Her kommer det frem i tredje innlegg at trådstarteren løste problemet ved å restarte wi-fi modemet. Det er verdt ett forsøk før du eventuelt tar en gjennopprettning.
Ved videre surfing fant jeg en sjekkliste for når det oppstår wi-fi problemer: http://www.ipadforums.net/ipad-help/...-problems.html
Sist endret av møkk; 10. juni 2011 kl. 19:25.