Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 954
Hei.

Jeg er ikke veldig kyndig med Tor, proxier o.l. og hadde derfor håpet på hjelp fra dere.

Javascript er normalt blokkert i Torbrowser. Men slår man av dette og prøver å laste javasiden, får man beskjed om å laste ned Javaplugin. Etter endt nedlasting og installering, skjer det ingenting. Trengs det en egen, sær, javaplugin til Torbrowser?

Jeg ønsker rett og slett at proxy-IP-en min skal vises når jeg går til denne siden:
http://ipaddr.es/what-is-my-private-ip.php

Takk for all hjelp jeg måtte få.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det vil den ikkje vise, og det er nettopp difor Java er skrudd av i torbrowser - det kan lekke informasjon.
Jeg synes det er veldig uklart om det er støtte for Java eller JavaScript du ønsker i Tor? Javascript er jo bare å slå på igjen i innstillingene i Tor-nettleseren, søtte for Java-applets vil være helt meningsløst og er bare å glemme først som sist. Hva skal du med det?
Endra bedre er at du faktisk vil sjekke IP'en din igjennom TOR. Hele poenget med TOR er jo at trafikken sendes rundt omkring på internett før den går dit den skal, sånn at det er umulig for sida du sjekker å vite hvilken IP adresse som spurte om den i utgangspunktet.

Dette her blir litt som å spørre hvordan unngå alkoholrus når man drikker vodka.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg skjønner heller ikke hva som er så viktig med å se TOR ipn din (IP på exit noden du bruker), men om du absolutt vil se den så må du ikke ha java støtte, det finnes mange "What is my ip" sider som heller bruker serverside script for å vise informasjonen, som f.eks http://www.whatismyip.com/.
Vises uansett ikke IPen til exit noden nederst på startsiden når du kommer inn i Tor Browser?
Jo, og det er hele poenget.

Hvis du installerer så mye som EN eneste ting til Tor-browseren din så er den de-facto utrygg(!)