Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1545
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Fant nettopp en iphone 4 ekstremt billig, her:

http://www.dhgate.com/on-sales-origi...113d7283a.html

Hva tror dere om denne? Fake eller ekte? Ser det står "iphones" under, er litt skeptisk nå.. Koster jo bare 78 dollar da
Ser fake ut.

Rimelig treigt svar.. men, omtrent alt som blir solgt på DHgate er piratkopier og det er grunnen til den lave prisen. Du får som regel varen din osv., men du må være klar over at det er piratkopier du får
Vis hele sitatet...
Falsk, det står windows, symbian og android som OS der, og ingenting om iOS (tror det er apple OS).
jepp, den er fake. Som tissemannX sier står det ikke noe om iOS ( iPhone OS ).
Prisen i seg selv burde være nok for å skjønne at det er fake. Det er omtrent samme pris på iPhone overalt i verden.
Telefonene er garantert ikke "ekte" iphones, men du får dem nok, og de funker sikkert til en viss grad, DHgate pleier ikke å være svindel i den forstand, men ikke forvent at de skal funke med itunes/appstore e.l.
Det er en lPhone, ikke en IPhone.
IKKE KJØP. tragisk telefon.
Men nå har de IPhone 5 til $93.60. Og jeg som trodde den skulle komme til høsten :-)
Hvis du ser litt lengre ned i artikkelen står det jo:

This phone is not the original phone. it can`t use itunes, has not GPS not 3G function, but it support WiFi function, please notice it when you place an order.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Oneblo; 14. juni 2011 kl. 23:21.
Om ikke kommentarene her i tråden eller prisen på telefonen forteller deg nok til at du kan konkludere med at telefonen ikke er original, så send selgeren en e-post der du spør om det er mulig å få se bilder av det faktiske produktet.
Jeg ville kjøot iPhone et sted der det står Iphone og iphobe. Kan man ikke stave varen sin riktig er det noe galt...
Sitat av Mort96 Vis innlegg
Jeg ville kjøot iPhone et sted der det står Iphone og iphobe. Kan man ikke stave varen sin riktig er det noe galt...
Vis hele sitatet...
Jeg tror de staver varen sin helt korrekt, nettopp fordi det ikke er en iPhone. De har da sikkert valg å kalle den Iphone