Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1546
Anonym bruker
"Pensjonert Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, gått på remeron i 1år ca. Følte ikke det har hjulpet, så begynt å trappe ned. Føler meg jævlig, sykt tankekjør før leggetid, deprimert som fy mye dårlige tanker. Samt store søvnproblemer.

Andre som har sluttet på dette medikamentet? Innspill settes pris på.
Brukte det i 2mnd strekk pga søvnproblemer som varte i nesten et fuckings år.... Ble skrevet ut for depresjon og søvn men gjor meg jo til en ekstrem zombie dagen etterpå værre en kventapin men sov godt da.

Du kan jo bytte det ut med å ta et par bong trekk før seng vis det er et alternativ

Eller så kan du gå til doktoren og si du skal ha Melatonin (Ikke circadin pisset) og ta dette jeg pleide og ta ca 10mg og sovnet godt.

Men mener på det ikke er noe nødvendig nedtrapping på den driten.
Anonym bruker
"Pensjonert Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja har lagt på meg en del å sover altfor mye. Nå merker jeg at jeg sliter med å sovne og ting er generelt verre, men kroppen må vel venne seg til det. Greit å se om jeg klarer meg uten.
Melatonin er absålutt et godt alternativ, vis du er bekymrett over de ekstra kiloene så kan me diskutere trening.
"Øko-Terrorist"
Remeron bør du ikke slutte med uten at du gjør det sammen med lege, depresjon du har hatt før kan plutselig kjennes mye værre ut en før du begynte på dem. Om du ikke klarer bi-effektene så snakk med legen din ang. nedtrapping evt. bytte av medisiner. Har selv gått på Remeron + Melatonin(Circadin) i snart 6 år nå og er selv meget godt fornøyd, merker lite av bi-effektene du nevner med unntak av økt appetitt og lettere for å få sovne.