Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 716
Hadde ikke trodd jeg skulle si det, men legen hadde rett. Stillnoct er noe drit, men har forbedret livskvalitet.

Etter et års bruk av paragin forte, Tramadol, stillnoct og mogadon har jeg ikke noe annen effekt enn abstinenser hvis jeg ikke tar stillnoct. De andre klarer jeg meg uten nå.

Greia er jeg ikke ønsker å miste stillnoct ved å antyde avhengighet til lege da de hjelper meg, men ønsker å komme ut av følelsen av avhengighet.

Hvordan bør en gå frem for å gå fra 20mg dagen til en gang i blant uten å ligge der med kaldsvette gjennom natten?
Anonym bruker
"Ydmyket Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Seponering til 15mg, og når det har gått 9 dager, seponer til 10 mg. La det gå ytterligere 8 dager, så tar du bare 5 mg, og slutter før det har gått 24 dager. Mulig det er en litt hard nedtrapping, men holder man ut funker det og man får ønsket innfridd: pillefri.
Hei. Jeg driver med nedtrapping av ei høy dosering på OxiContin. Var på nesten 200 mg morgen og kveld, nesten 400 mg til sammen altså. Nå har legen trappet meg ned 10 mg hver 14 dag, å er nå på 135 to ganger pr dag. Jeg er tidligere rusmisbruker som har gått hele veien. Fra heroinmisbruk til Metadon, Subuxone og ned til null av alt dette. Å utskrevet fra Lar, etter eget ønske. Greia er den at min tidligere lege, som ble pensjonert, var for "snill", å ga meg det jeg ville ha... Å som dere skjønner ble det en del. Nå lurer jeg på hva dere her inne ville anbefalt meg. Jeg tror nemlig ikke jeg orker et liv uten noen form for "hjelp" av medisiner. Blir 60 år, så kroppen har fått nok juling. Noen som har noen gode råd?? Tilbake til LAR, eller få "mest mulig" hjelp via legen?