Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1848
Anonym bruker
"Arktisk Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er relativt ny til dette stoffet men har rota litt rundt med rivotril og xanor, må for all del si jeg liker valium bedre.

Spørsmålet er da, er 50mg diazepam for mye eller en god dose for en uten toleranse? (med god røyk på siden da seff)
På 50mg på et inntak er jo en god del, 50mg over en hel dag er jo også en del da. Blir god på 20-30mg
Ville selv ha startet med 10 mg, økt til 20 mg etter 30 min og så til evt. 30 mg.
50 mg for en uten toleranse frykter jeg dessverre vil være så kraftig at du bare vil sove deg gjennom rusen.
Sist endret av Who?; 17. juli 2018 kl. 05:11.
Anonym bruker
"Arktisk Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kjenner jeg sliter med å holde meg våken vertfall, koser meg til nå å sovner nok snart��❤️
10mg fikk meg i superform uten toleranse.
Husk att de kommer i 2mg piller - ikke noe vits att overdo it og bygge toleranse sjappere.

Toleransen din på Xanor?
Anonym bruker
"Arktisk Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ingen toleranse på xanor eller andre benzoer, holder meg helst unna de der sterkere benzoene :P
Kjenner jeg kanskje begynner å få litt toleranse på diazepam pga ofte bruk siste tiden.

Atm inntatt rundt 100mg men tatt speed over 12 timer før jeg begynte på de, kvalitetshasj også men alikevell klarer jeg ikke føle meg aent enn "brisen" if you catch my drift...(også vært våken i ca 35 timer, hvis det har noe å si)

Er det normalt å nå et punkt der du ikke kan bli mer ruset? Bare stopper opp å føler seg mer å mer edru og deppa, eller er bare det at man blir så vant til å være i den rusa tilstanden?