Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5451
Heisann!

Dama og en haug med venninner skal på jentetur til Køben der det er planlagt og kjøre på med MDMA.

Da dama aldri har prøvd dette før er jeg jævla lite imponert over dette.
Har fortsatt ikke prøvd MDMA selv, men er dette noe å være litt bekymret for?

Skal sies at kvinnfolket sliter nok med å holde alkoholen i sjakk, da hun ofte blir overstadig.
si at du er bekymra, og få henne til å lese om det før hun prøver det. Er hennes valg om hun overdoserer, skjønner du er bekymra mtp alkoholen? Hun vil jo ikke automatisk kose med noen selv om hun har tatt mdma.
Hvis dama di har problemer med alkohol fra før, så skjønner jeg godt at du er bekymret. Kan være en skummel kombinasjon med for høye doser av enten det ene eller det andre.

Ville hun kanskje gått med på et ultimatum som at hun IKKE drikker samme dag som hun skal ta MDMA? Sånn for at du ikke skal sitte her hjemme å bekymre deg gæren tenker jeg. Du kan jo google "Alcohol and MDMA" neste gang du og dama di sitter bak samme pc-skjerm, så får hu se selv at det ikke er du som er kjip og streit.
Jeg har gått på mange smeller med alkoholen, det betyr ikke at det er farligere å prøve MDMA. Vil si MDMA er tusen ganger tryggere enn alkohol. Synes også det er enkelt å dosere: måle opp (en ansvarlig) første dose og evt ta med en dose til i lomma.

Legger til grunn at hun ikke drikker alkohol den kvelden. Det er ikke ønskelig eller ansvarlig å drikke (mye) alkohol med MDMA. Hold det til et par enheter isåfall. Alkohol gjør ikke rusen bedre, tvert imot.

Har vært på MDMA flere ganger uten kjæresten, og får ikke noen trang til å være utro eller lignende. Heller motsatt, jeg setter pris på forholdet. Når jeg har det veldig gøy på emma og jenter blir interessert sier jeg bare rett ut at jeg har kjæreste osv. Det går helt fint, ikke vær så bekymret.

Ville vært mer bekymret hvis hun skulle på fyllatur til København, i og med at hun har hatt problemer med å styre seg tidligere. Derfor er MDMA et mye bedre alternativ. Synes du skal hjelpe henne til å lese seg opp om stoffet, slik at hun er tilstrekkelig forberedt. Hils og si god tur!
Hadde vært snurt selv, men da fordi dama hadde tatt MDMA uten meg. MDMA er jo kjærestedop nr 1
Sjaman, en ny vei.
Martypewz's Avatar
bare for å skremme deg litt; MDMA er et sex-dop!

men fra spøk til revolver.. Det er hennes valg, er hun med gode venninner så går det nok bare godt. Du får bare bite i det og la henne gjøre som hun vil
Har hun andre rus-erfaringer bortsett fra alkohol?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Som hennes kjæreste ville jeg foretrukket å være der selv.
Begrunnelsen er den konstruktive og entydige evnen til empati og personlig intimitet som oppstår under påvirkningen kunne være bra for hver av dere individuelt og parforholdet. Første gangen er som regel helt spesiell.

Motsatt ville jeg også se på det som selvstendig negativt at hun tok nye ting med venner i ukjente situasjoner. Akkurat denne opplevelsen favoriserer jeg at du og henne er alene, i en ryddig leilighet, med stearinlys tent, og en sval sommerbris kommende inn et åpent vindu.

Uavhengig av om du valgte å innta også, tror jeg det ideelle for dere begge er at en førstegangsopplevelse på mdma, når man er i et forhold, bør forbeholdes forholdet.
Sist endret av meaculpaUIO; 7. juni 2017 kl. 20:53.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Motsatt ville jeg også se på det som selvstendig negativt at hun tok nye ting med venner i ukjente situasjoner. Akkurat denne opplevelsen favoriserer jeg at du og henne er alene, i en ryddig leilighet, med stearinlys tent, og en sval sommerbris kommende inn et åpent vindu.

Uavhengig av om du valgte å innta også, tror jeg det ideelle for dere begge er at en førstegangsopplevelse på mdma, når man er i et forhold, bør forbeholdes forholdet.
Vis hele sitatet...
Jeg er så utrolig enig. Du kan bare ta mdma for første gang 1 gang, råder alle som skal ta mdma for første gang og gjøre det i en spesiell anledning med favorittpersonen(e) i livet ditt.
Heisann
Det er lurt å prøve slikt i trygge omgivelser - ikke på nytt sted og langt fra kjente. Syns du skal ta det opp med henne- MDMA er ikke nødvendigvis "kjærlighetsdop", som noen påstår, men det får alle sanser forsterket og "twistet" og i visse omgivelser, benytter andre seg av deg. For å si det slik.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Hei,

Slenger med nyttige lenker jeg anbefaler du og dama burde lese på!

https://emmasofia.no/rusvett/

http://tryggtripp.no/#/
syns du skal foreslå at dere tar emma sammen en gang før hun reiser ned slik at du kan få en liten pekepinn på hvordan hun reagerer