Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1194
Anonym bruker
"Sugen Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenker for tiden å lage e-juice jeg kan fylle på i en liten cartridge og puffe relativt diskret på, men lurer da på hvordan fremgangsmåten min må være.

Tenker å presse rosin med en hårtang av hasj for å få olje, og deretter bruke "Wax liquidizer" for å gjøre det mulig å vape mixen. Har også hørt at Terpener kan være en mulighet, men jeg er usikker om det er lov å importere wax liquidizers eller terpener til Norge lovlig. Har noen noe erfaring rundt dette, eller eventuelt har bedre måter å lage olje til en vape?
Ikke direkte svar på spørsmålet ditt, men jeg vet at både thc olje og ferdig fylte cartridges er nokså lett tilgjengelig på svartmarkedet nå til dags.
Sist endret av Bomboklat; 17. februar 2020 kl. 05:23.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har også hørt at Terpener kan være en mulighet, men jeg er usikker om det er lov å importere wax liquidizers eller terpener til Norge lovlig. Har noen noe erfaring rundt dette, eller eventuelt har bedre måter å lage olje til en vape?
Vis hele sitatet...
Terpener er lovlig og null problem å importere.
Wax liquidizers skal også være lov.
Anonym bruker
"Sugen Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bomboklat Vis innlegg
Ikke direkte svar på spørsmålet ditt, men jeg vet at både thc olje og ferdig fylte cartridges er nokså lett tilgjengelig på svartmarkedet nå til dags.
Vis hele sitatet...
Vil hovedsakelig holde meg vekke fra disse da jeg ikke vet hva som har ingått i prossesen å lage dem, samt den høye prisen.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Terpener er lovlig og null problem å importere.
Wax liquidizers skal også være lov.
Vis hele sitatet...
Så bra, har du bestilt disse selv? Dette blir jo terpener som er ment for cannabis, og ikke slik "essential oil"
Sitat av Tripstil Vis innlegg
Så bra, har du bestilt disse selv? Dette blir jo terpener som er ment for cannabis, og ikke slik "essential oil"
Vis hele sitatet...
Har bestilt terpener selv ja, selv om det er terpener fra cannabis så har det ingenting å si da disse ikke inneholder thc/cbd. Det er kun smak/lukt terpener har noe å si på og skulle man gjort terpener ulovlig så er man egentlig nødt til å fjerne alt av trær og planter vi har. A vitamin og betakaroten blant annet er også en form for terpener.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Har bestilt terpener selv ja, selv om det er terpener fra cannabis så har det ingenting å si da disse ikke inneholder thc/cbd. Det er kun smak/lukt terpener har noe å si på og skulle man gjort terpener ulovlig så er man egentlig nødt til å fjerne alt av trær og planter vi har. A vitamin og betakaroten blant annet er også en form for terpener.
Vis hele sitatet...
Da bestiller jeg også ! Har du noe erfaring å "vape compatible" olje med rosin presset av hasj, eller lignende?
Sitat av Tripstil Vis innlegg
Da bestiller jeg også ! Har du noe erfaring å "vape compatible" olje med rosin presset av hasj, eller lignende?
Vis hele sitatet...
Det har jeg dessverre lite erfaring med.