Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3810
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Hei igjen !

Siden mine forrige MDMA fester gikk som planlagt og turned out to be pretty damn good, så tenkte jeg å hoste en "Syre fest" i vinterferien .

Har tatt LSD 1 gang i hele mitt liv, og selv om det bare var 50ug så var det ganske så... Spesielt . Den gangen var det veldig mye rot, vi dro ut til byen og oppførte oss som idioter, og etter det dro vi hjem til meg, hvor jeg ble nødt til å lage vafler til gjestene sammen med min mor... Skal ikke si at vi brukte den syre trippen til noe spirituelt eller godt, får å være ærlig .

Men! Denne gangen vil jeg gjøre det riktig, og jeg vil gjerne bruke de 12 timene godt, siden jeg mest sannsynlig ikke kommer til å ta syre igjen på en god stund etter februar .

Festen blir holdt hjemme til meg, det blir minst 2 tripsitters, og vi blir omtrent 7 stykker som tar 100-150ug LSD. Vi alle har lav toleranse og hvis jeg husker riktig så har ikke noen av de andre tatt høyere dose enn 100ug tidligere.


Da kommer vi til spørsmålene!

1. Nå har jeg jo ikke så alt for mye erfaring med LSD, men jeg vet at man enkelt kan starte å bæde litt på det. Er det lurt å ha så mange som tar syre sammen, eller burde jeg hakke ned på antallet? Har veldig lite lyst til at noen skal starte å bad trippe, da jeg vil at dette skal bli en BRA "fest" der vi kan eventuelt connecte sterkere på en helt ny måte .

2. Er det noe dere anbefaler at vi burde gjøre/prøve ut? 12 timer er en halv dag, og jeg tipper på at det kanskje kan bli ganske så tørt hvis vi bare sitter å ser på Rick and Morty gjennom hele trippen :P.

3. Hva gjør jeg hvis noen starter å bad trippe? Har hørt at man kan skaffe Xanor for å stoppe trippen helt, men er det noe annet man kan gjøre hvis vi ikke får tilgang til det?



Jeg er bare ute etter å ha en fin dag med vennene mine og derfor setter veldig stor pris på svar!
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Å ha en bad trip er ikke nødvendigvis dårlig, man får den trippen man trenger. Om ting går heeelt jævlig kan det være lurt å ha noe xanor på lur. Pass på å ha en god spilleliste, evt noen spesiellt utvalgte chillesanger. Å gå inn i et annet rom eller endre musikk kan raskt få dere på riktig vei igjen. Er bare å sende meg PM på discord, kan en del om dette og gir gjerne så mye info som jeg kan så du får en fet oppelvelse
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Trådstarter
Sitat av kamelia Vis innlegg
Å ha en bad trip er ikke nødvendigvis dårlig, man får den trippen man trenger. Om ting går heeelt jævlig kan det være lurt å ha noe xanor på lur. Pass på å ha en god spilleliste, evt noen spesiellt utvalgte chillesanger. Å gå inn i et annet rom eller endre musikk kan raskt få dere på riktig vei igjen. Er bare å sende meg PM på discord, kan en del om dette og gir gjerne så mye info som jeg kan så du får en fet oppelvelse
Vis hele sitatet...
Aaah tusen takk! Skal holde deg oppdater på discord for den saks skyld da
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Traps are gay Vis innlegg
Aaah tusen takk! Skal holde deg oppdater på discord for den saks skyld da
Vis hele sitatet...
Null pes bro, always gotchu
Benzo hjelper å roe ned trippen, vill ikke akkurat si at det stopper trippen helt. Greit å være klar over akkurat dette. Hvis noen får et oppheng i noe negativt, bruk distraksjon. Jeg synes lsd er en av de letteste psykedelika æ håndtere ettersom det er som regel bare å flytte fokus for å komme ut av ubehag. Framfor flein, hvor jeg føler ubehaget skal mer tas opp og faces. Jeg ville spilt behagelig musikk, hatt dempet eller farget belysning. Kanskje tatt en tur utendørs etter peak, sett litt på naturen.

Hvis noen av en grunn freaker ut, gi de en gjennstand. Pek på noe som ser morsomt/fascinerende ut. Bytt miljø, som rom, gå ut. Etc. Slike enkle grep hjelper ofte for å komme seg ut av sinnstilstanden.
Anonym bruker
"Mekanisk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig hadde jeg aldri trippa med så mange samtidig hjemme. Er man på en stor fest kan det gå for da kan man dra derfra å få miljøskifte om noen andre ødelegger viben, men det kan du ikke hjemme hos deg selv. Vi tripper to eller max tre hos meg, pluss fire fem tripsittere.

Badtrip er overkommelig, men vann og stillerom å få trekke seg inn på er viktig når ting blir overload. Tripsitterne må ikke mase om det går bra eller ikke, bare spørsmål kan bli intenst. La folk få sette seg i fred i en stol eller seng, og følg stille med på de at alt går bra.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det kan også bli jævlig fett! Pass på hvem du inviterer, og at alle er klar over at egen atferd kan forstyrre andre.
Ahaha høres ut som en oppskrift på kaos spør du meg, på godt og vondt. Man er lett å påvirke emosjonelt på syre, begynner en å ture hardt og prate masse piss, kan det påvirke dere andre negativt. 7 stykker på syre er mange, selv for to tripsittere! Om flesteparten får en skikkelig tur kommer de til å slite med å holde følge, plutselig vil en ut, noen vil bare se seg i speilet, noen farter rundt og prater om hvordan universet er konstruert, noen gråter, osvosv.

Det er litt på den negative siden, men mye godt kan komme ut av det også. 100-150 kan i mine øyne være en morsom og interessant trip for noen, men en banebrytende for andre. Kjenner dere hverandre godt, og er alle komfortable med alle?

Ikke ta for mye, og ha gjerne noe quetiapin eller angstdempende liggende.

Oppdater også, er veldig spent på resultatet Lykke til
Vært på masse syrefester, har gått fint hver gang.

Ikke noe å bekymre seg for dette med at dere er mange, gjør som oftest bare trippen artigere.

Bare pass på at alle som tripper kjenner hverandre og tripsitterne greit nok, så skal det nok gå fint.

Blir nok en artig tur for dere
Det høres mildt sagt uheldig ut. Les deg godt opp. Denne er bra. Ellers får du bare lese rundt over nettet så mye du kan før turen.

Gå ut, gjerne på et rolig sted i natur. Musikk kan dere også gjerne ha med, Sphongle, Grateful Dead, div. beatles er noe jeg liker når jeg turer.
Dere har mye mer igjen for å bruke ukelønna deres på snop og leiefilm. Se heller ikke bortifra at en og annen har fått med seg noen øl av et eldre søsken! ;-)

Sagt med et glimt i øyet, men det var det første som slo meg. Det trenger ikke gå galt, men syre er liksom ikke substansen man bruker i sosiale sammenkomster. For det ER en sosial sammenkomst, ikke en yoga/meditasjons-retreat eller et rave. Du skal ikke ta lsd som altfor mange gangene før du forstår hva jeg mener.

Hvis dere uansett kjører på, så kan det være lurt å ha som en forutsetning at dere ikke SKAL noe som helst. Ta det som det kommer, og bare ha gode alternativer tilgjengelig. Forfriskende drikke, digg frukt, queue-system på Spotify.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for svar! Ser at det er forskjellige meninger, det er godt å vite fra forskjellige syn .
Det er mulig at jeg kanskje hakker ned på antallet bittelitt, men hvis de inviterte fortsatt insisterer om å bli med, så får det no bare være .

Kanskje vi bare skal skru på en skrekkfilm og tvinge oss alle til å badtrippe heller (kødder).
Mulig at jeg holder tråden oppdatert på hvordan ting går, hvis det starter å bli spesielt.

Igjen, tusen takk for svar av alle sammen, setter stor pris på det!
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det høres mildt sagt uheldig ut. Les deg godt opp. Denne er bra. Ellers får du bare lese rundt over nettet så mye du kan før turen.

Gå ut, gjerne på et rolig sted i natur. Musikk kan dere også gjerne ha med, Sphongle, Grateful Dead, div. beatles er noe jeg liker når jeg turer.
Vis hele sitatet...
elsker the dead selv, men liker du faktisk musikken..?
tror musikken er det jeg liker minst med bandet.. xD
Skjønner ikke greia med å høre på såkalt turemusikk. Jeg liker samme type musikk uansett hva jeg har tatt
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det er noe i det
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg bruker å ture, bruker jeg å dele opp rommene i forskjellige temaer, sånn at det bryter opp miljøet litt. F. Eks at stua blir som en lounge med musikk det går ann å prate i (f. Eks chill techno) et annet rom er laget til som et diskotek med discolys (gjerne litt hardere musikk som hardstyle) og et annet rom med type jungel lyd med elefanter og andre dyrelyder og det siste rommet som en kino, alltid hatt naturfilmer på lerretet, drit gøy
Høres spennende ut!
Håper du tar deg tid til å skrive en form for rapport her etterpå, uansett hvordan det går.
Sånt er sikkert lærerikt for andre å lese.
Psybient er en sjanger jeg ville utforsket. Psytrance for dansing, psychill og psybient for å slappe av. Finnes ikke bedre for mitt hode.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyk heller weed eller noe, dette høres katastrofalt ut.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røyk heller weed eller noe, dette høres katastrofalt ut.
Vis hele sitatet...
Forklar hvorfor er du snill
Sitat av Mandodiao Vis innlegg
Forklar hvorfor er du snill
Vis hele sitatet...
7 stykker på syre samtidig, med kun to tripsittere?
Gleder meg til å lese triprapporten.
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
7 stykker på syre samtidig, med kun to tripsittere?
Vis hele sitatet...
Ja?
Altså syre kan være heavy det, men jeg har trippet sammen med andre, og aldri hatt tripsitter. Det er ikke spesielt uvanlig.

Det går nok helt fint, fokuset bør heller ligge på omgivelsene og å barnesikre hva man skal gjøre på, hvor man skal være etc.
Du har kun tatt syre en gang med lav dosering, samtidig har du hatt Mdma fester med suksess - det er her feilen ligger. LSD er ikke Mdma og suksess på mdama fest kan ikke overføres til LSD. Det kan selvsagt gå passelig greit for seg, men sannsynligvis tilfører det lite verdi og man står heller i fare for å ødelegge trippen. Ved å sette en haug med relativt uerfarne folk på Syre i et hus med to tripsittere (som jeg regner med er like uerfarne) tar man en risiko.. LSD er ikke MDMA og dette står i fare for å bare bli noe rot. Lykke til uansett og skriv en rapport
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som Bearass og Mekkelek skriver, så er det mye større sjangs for at det går galt. Kan hende alle har det gøy og dere får en perfekt tripp, men det blir som å spille russisk roulette med fire av seks kuler i kammeret.

Går det galt kan det få virkelig store konsekvenser. Går det OK, hva vil du få ut av det? Er det verdt risken?