Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1209
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei kan noen forklare meg hvordan rusfølelsen på ritalin er? og hvor mye jeg må ta for å få en god rus, skal drikke også.
Takk på forhånd!
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
personlig synes jeg det er som kaffe på steroider. er du førstegangsbruker er 20mg bra for fest, 10 er nok for øving.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drikk før du tar ritalinen, ellers kommer du (basert på egne og alle venners erfaringer) til å slite med å få i deg drikke.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Hvis du er edru vil det føles oppkvikkende, selvtilliten øker og noen opplever at de kan fokusere på en oppgave uten å kjede seg eller miste oppmerksomheten.

Under påvirkning av alkohol vil ritalin fortsatt være oppkvikkende med en liten følelse av eufori der praten går løsere. Man føler seg mer edru selv om det er en illusjon. Alkoholinntaket øker, for de som observerer deg vil du framstå som mer ruset. Dagen etterpå vil de fleste oppleve en nedstemhet som er verre enn vanlig fylleangst, har hørt flere som sammenlikner det med en kortvarig depresjon.

Effekten brukeren opplever er selvfølgelig helt avhengig av inntaket, jo større konsum desto verre er psyken dagen derpå. Det er også verdt å nevne at enkelte får en følelse av angst mens de er påvirket av ritalin. Flere higer etter oppstemtheten med den økte selvtilliten, noe som ender opp med misbruk hos de som er uheldige. Ritalin er så og si det samme som amfetamin. To særdeles destruktive rusmidler som har ødelagt livet til altfor mange brukere.
Ritalin og alkohol går veldig bra sammen. Ritalin er i utgangspunktet litt edgy, du kan få litt angstaktig følelse av det om du tar mye. Alkoholen roer det ned ganske passe.

Man får mer energi og føler seg mer våken, får gjerne litt chills nedover ryggen og en god buzz. Det passer også bra for å komme seg litt tilbake i form om man begynner å bli litt for full.

Nedturen suger, så det er greit å spare litt drekke til den ellers kan det bli vanskelig å sovne.

Sunt er det selvsagt ikke, og om du gjør combo'er som det mye så vil fort alkohol alene føles litt tamt.
Nedturen er ille, spesielt den gangen jeg spiste 50-60 st en kveld. Aldri igjen.