Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1455
Anonym bruker
"Sprudlende Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei <3 Er det noen måte å forlenge effekten av molly utenom å redosere? Eller er det slik at funken stopper når den stopper? Altså, etter 4-5 timer. Skal droppe i godt selskap snart, og i den anledning ønsker jeg å dra den helt ut.
Anonym bruker
"Avhengig Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Opplever at weed ikke bare forlenger men forsterker rusen mot slutten.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tidligere prøvd en candyflip(LSD+Mdma. Mdma taes 4-5 timer etter LSDen). Rusen av mdma ble delvis forsterket da (synes jeg), men jeg føler ikke at dette er en kombo for hvem som hest.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Glemte å nevne at tipset jeg anbefaler da er vel at det er lengst mulig siden du tok MDMA sist, for å oppspare mest mulig serotonin.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
Syrinan Rue.
Vis hele sitatet...
Hvorfor anbefaler du dette?
https://freak.no/forum/showthread.php?t=307895

Jeg spurte om den på en annen tråd. Den er kjent for å styrke effekten på diverse. Lovlig og alt ting er den og
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
https://freak.no/forum/showthread.php?t=307895

Jeg spurte om den på en annen tråd. Den er kjent for å styrke effekten på diverse. Lovlig og alt ting er den og
Vis hele sitatet...
Er dette en slags troll? Når du bruker et stoff som hindrer kropp og hjerne å bryte ned serotonin, og så utløser du enda mer serotonin ved å bruke mdma, hva kan oppstå? Dette er en farlig kombinasjon selvom Syrian rue ikke er en ekte mao-hemmer. Lovlig er den heller ikke
Magesyrenøytraliserende tabletter f.eks tums (mulig du må kjøpe via nett) skal visst kunne forlenge emma rusen om man inntar dette 1 times tid før emman, i tillegg til å redusere kvalme som mange opplever på opptur..

en liten justering med 2cb (7 - 10 mg) når du kjenner emmaen begynner å gå nedover vil også kicke igang emmaen igjen, dog med litt annen vri på formen da du mest sannsynlig vil få flotte visuals i tillegg. Herlig kombinasjon imo, men hold dosene lave da disse 2 sammen forsterker hverandre betraktelig! Denne komboen gir også en mykere landing og er langt bedre for hodet enn å skulle redosere utover kvelden