Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2037
Etter jeg gikk tilbake til iphone og ipad har jeg vært veldig i tvil på hva jeg liker best av apple music og spotify.

Hva synes dere er best ?
Jeg prøvde Apple Music da det ble lansert, tror man fikk 3 måneder gratis.

Den gang det ble lansert var det veldig innviklet synes jeg. Vanskelig å finne musikk og vanskelig/knotete å lage egne lister. Har ikke prøvd det ennå, det er vel snart 2 år siden det ble lansert, men den gang var det så innviklet at jeg gikk tilbake til å betale for Spotify før gratisperioden løp ut på AM.
Testen over er 1 år gammel, men jeg har også Spotify. Prøver YouTube sin betalingtjeneste nå og liker den godt. Mulig jeg flytter over til den.
Jeg har flyttet over til Youtube Premium (som inkluderer Youtube music). YT Music er nok ikke like god som Spotify, men inkludert det man får ekstra i YT Premium (ingen reklame, pluss mulighet for å spille av lyden fra YT i bakgrunnen på mobilen) er gull verdt imo.