Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1935
Heisann..
Jeg tenkte å ha ledstriper til belysning i båten, men det er ett hav de på ebay.

Jeg så på http://viewitem.eim.ebay.no/5050-Wat...585046554/item denne, men jeg er ikke sikker på at den har varmhvitt lys. Tror dere den har ett greit varmhvit lys? Og jeg synes at 72 watt var overkill til å være dioder.

Bør jeg kjøpe en slik RGB greie eller bare en enkel varmhvit?

Bør ikke være 100 % vanntett, men litt beskyttelse er greit.

Svar mottas med takk

Mvh
Kaptein Fredrik
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Sitat av KapteinFredrik Vis innlegg
Heisann..
Jeg tenkte å ha ledstriper til belysning i båten, men det er ett hav de på ebay.

Jeg så på http://viewitem.eim.ebay.no/5050-Wat...585046554/item denne, men jeg er ikke sikker på at den har varmhvitt lys. Tror dere den har ett greit varmhvit lys? Og jeg synes at 72 watt var overkill til å være dioder.

Bør jeg kjøpe en slik RGB greie eller bare en enkel varmhvit?

Bør ikke være 100 % vanntett, men litt beskyttelse er greit.

Svar mottas med takk

Mvh
Kaptein Fredrik
Vis hele sitatet...
Høhø!

Vi hadde noe lignende i russebilen. Vil du kun ha varmhvitt lys eller vil du også ha andre farger? Du kan få den til å lyse hvitt, men er usikker på om det er varmhvitt? Er det kun for dekorasjon? Hvis ja, så er jo RGB-LEDs tøft. Hvis du skal ha det til belysning derimot, så ville jeg satset på en enkel led-stripe med varmhvitt lys om det er å få tak i.
Takk for svar

Jeg vil ha varmhvit til de tider jeg trenger belysning(er umulig å ha det koselig i iskaldt hvitt), og farger når vi er ute og kjører for morroskyld Blir litt partybåt

Det er i hovedsak til dekorasjon. Lys til arbeidsys, det har jeg.
ikea har noen... vi har de i båten og det er kjempetøft. de går på 12V og er plug and play... (bare klipp av psu-en å koble på 12V isteden) det er rgb-led som gir et litt varmhvitt lys og har muligheten til å veksle/fade mellom farger eller ha en enkelt farge =)
Ja tittet litt på de engang da de kom som nyhet, men er dobbel så dyrt som å få det på postkontoret ifra ebay. Men takk for tipset
Ledstriper? Partybåt?
Du som har den fine trebåten!
Trebåt har jeg ikke Har en glassfiberbåt jeg.
åh, da har jeg sett feil på filmen din..
jaja..
bare ikke pimp dem opp for heftig da
Sitat av Ignifer Vis innlegg
bare ikke pimp dem opp for heftig da
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke største faren i båten. Det skal være stilfullt, ikke harry. Jeg testet også med en ledstripe jeg kjøpte på biltema. Under kanten på køya



Og ute