Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1373
Pcen finner ikke alle 3000 bildene, kun 200. Hvorfor skjer dette og hvordan finner jeg frem resten?

Bruker win10 og appen bilder samt import av bilder fra enhet.
Om jeg går på utforsker og trykker meg inn på iphone, finner jeg også kun de 200 bildene
Du har sikkert satt opp sync mot icloud så da ligger resten av bildene der. Sleit med det samme for noen år tilbake selv så kuttet ut hele icloud backup og tar heller lokal via itunes.

Last ned icloud drive eller hva den heter. App til windows hvor du kan browse det som ligger lastet opp på icloud.
Du kan også sjekke hvilke bilder som er lastet opp på www.icloud.com
Trådstarter
3 0
Det stemmer nok. Jeg blir så irritert på iCloud ^_^

Finnes det en enkel måte å fjerne alle bilder og film fra iCloud og flytte til egen lagring? Skal sjekke ut det du nevner ang icloud drive
Ikke iCloud Drive men iCloud for Windows. Installer det programmet slik at du kan få lagret bildene dine på PCen istedet.
Sist endret av Salazar; 18. november 2018 kl. 16:18.