Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2329
Hei, jeg lurer på om noen her på forumet vet om et sted der man kan få kjøpt billig LED lys i blå, rød og grønn. Heslt i norge, men andre sider funker sikkert

Takker for svar
Clas ohlson?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
IKEA, har kjøpte led der for flere år siden og de lever ennå
Sitat av EvenBratsberg Vis innlegg
IKEA, har kjøpte led der for flere år siden og de lever ennå
Vis hele sitatet...
Glemte å skirve det istad, men funker disse IKEA LED lysene på en liten RC bil (Xmods eller noe lignende)? Tenkt til å tune den lille RC bilen litt
Hvor mange trenger du?
www.elefun.no er din venn her altså http://elefun.no/p/kat.aspx?k=232&&i=108 De har både vanlig kjørelys og blinke-lys.
Sist endret av RaiserTeos; 25. september 2011 kl. 21:13.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av TheBook Vis innlegg
Glemte å skirve det istad, men funker disse IKEA LED lysene på en liten RC bil (Xmods eller noe lignende)? Tenkt til å tune den lille RC bilen litt
Vis hele sitatet...
ahhh. da går ikke de jeg tenkte på de er "stav(vet ikke hvordan jeg skal si det XD)" men de funker kobla direkte til psu'en i pc'en min så hvis du ødelgger staven skal de nok funke
Ledteknikk. Google it
dustinhome?
12 LED's, 6-3mm og 6-5mm. LINK! Har det selv, funker bra!
rcpro.no ....