Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2425
Jeg trenger hjelp!
jeg skal lage portals, som i spillet portal. Jeg skal bruke ovale speil med Kald katoder bak dem for å skape lyset!.

Det jeg lurer på er om det finst en eller annen dings som jeg kan koble en hau av katoder til som går fra en vanlig stikkontakt.
ikke så sjarmerende med en 10 år gammel vibrerende PSU hengene bak sofaen
http://swimshop.klubben.no/Media/Cache/Images/1/1/WEB_Image%20Trilite%20lysslynge%20-1886343571.Jpeg

Kjøp en slik lysslynge. Man får de i alle farger inkl. rødt og blått som jeg regner med du er ute etter. Har sett slike på Biltema til 100-200kr stk og som er 5 meter lang. Må være midt i blinken til ditt prosjekt. Bla mtp. pris, og at de går på 220 volt.
ooooh! det va jo kjempemye lurere en min plan!
takk skal du ha!
Sitat av Omaha Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Den der var jævli kul
Sitat av Vangen Vis innlegg
http://swimshop.klubben.no/Media/Cache/Images/1/1/WEB_Image%20Trilite%20lysslynge%20-1886343571.Jpeg

Kjøp en slik lysslynge. Man får de i alle farger inkl. rødt og blått som jeg regner med du er ute etter. Har sett slike på Biltema til 100-200kr stk og som er 5 meter lang. Må være midt i blinken til ditt prosjekt. Bla mtp. pris, og at de går på 220 volt.
Vis hele sitatet...
Litt off-topic, men tror du de har disse i ca. 2,5 meters lengde? Hadde vært sweet å hatt noen slike bakom skrivepulten
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Litt off-topic, men tror du de har disse i ca. 2,5 meters lengde? Hadde vært sweet å hatt noen slike bakom skrivepulten
Vis hele sitatet...
Jeg stikker til Biltema å sjekker nuh! så kan jeg si i fra når jeg kommer tilbake
Hmm, jeg ser for meg to LCD-skjermer sunket i veggen, avrundet med lys-slynger, med hvert sitt lille kamera. Litt dyrere løsning, men evig mye kulere!
Pickegg.com, dealextreme.com
Mye bra ledstriper der, både vanntette og til innendørs bruk. Har veldig god erfaring med mange av dem.. anbefales!

EDIT: kan legge til at de ligger på 20-100,- i pris, null frakt
Sist endret av ohsnap; 1. september 2011 kl. 11:02.
Sitat av ohsnap Vis innlegg
Pickegg.com, dealextreme.com
Mye bra ledstriper der, både vanntette og til innendørs bruk. Har veldig god erfaring med mange av dem.. anbefales!

EDIT: kan legge til at de ligger på 20-100,- i pris, null frakt
Vis hele sitatet...
Ja takk for tipset får prøve der. har nå vert på følgende butikker:
Biltema, clas ohlson, teknikk magasinet, nille, coop obs og fuckings europris!.

ingen hadde noe i nærheten av røde eller blå lysslanger! :P
Kansje et tytje dumt spørsmål men er det ikke 230V?
Du må huske å ikke prøve å løpe gjennom dem da!



Ser ut som et kult prosjekt, men blir det ikke litt dyrt å ha sånne som en nevnte over her for russebil? Koster jo over 290 kr for 120 cm!
Jeg bestillte 2 lyslanger på nettet til 400 per stykk (kjempe dyrt i know) 2 speil på Ikea til 79 kr per stykk. så rundt 1000kr for sjefskunsten.
Får lysa i posten senere i uken, skal poste bilder når de er ferdige
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Onen Vis innlegg
Jeg bestillte 2 lyslanger på nettet til 400 per stykk (kjempe dyrt i know) 2 speil på Ikea til 79 kr per stykk. så rundt 1000kr for sjefskunsten.
Får lysa i posten senere i uken, skal poste bilder når de er ferdige
Vis hele sitatet...
Ferdig?
Bilder?
Sist endret av The Great Catsby; 18. september 2011 kl. 22:48.
Er det noen som har en link til der jeg kan bestille sånne lysrør? Har sett både på Pickegg.com og DX men jeg tror nok jeg har sett meg blind...
Sitat av Trollsauen Vis innlegg
Er det noen som har en link til der jeg kan bestille sånne lysrør? Har sett både på Pickegg.com og DX men jeg tror nok jeg har sett meg blind...
Vis hele sitatet...
Lysrør? Hva mener du med lysrør? Mener du selve LED arrayet?
Sitat av Glenni Vis innlegg
Lysrør? Hva mener du med lysrør? Mener du selve LED arrayet?
Vis hele sitatet...
Tenkte noe lignende det som er avbildet i postene over, men jeg er åpen for alle forslag
www.ledshoppe.com

Finns en hel haug med butikker, tror de har noe ala dette på Clas Ohlson også.