Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 764
Tja... kritikk
home.no.net/trondss
Først av alt bør du lage en klikkbar link til siden din

Ellers var den grei nok.. ikke akkurat av den typen hvor det er lett å si hva som er dårlig og bra siden den var rimelig spesiell, en helt grei hjemmeside.
Synes sida di var skikkellig kul!
Gjennomført stil, og bra stemningsskapende!
Linken fra stjerna fønka ikke, men ellers syntes jeg siden var skikkelig bra! Bra musikksmak hadde du også
mithrandhir? er det deg? selveste mithrandhir?
Sist endret av Phun Q; 30. desember 2001 kl. 00:52.
Indignert
snegler's Avatar
Trådstarter
mithrandhir var nok noe jeg kalte meg før ja.... hvordan det??? siden med stjernen er ikke laget enda, så derfor virker den ikke....
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
siden var bra laget. det som irriterte meg litt var at mange av bildene er blurete. kan hende det skal være slik, men det irriterte i alle fall meg. og sidene var kanskje litt tomme. ikke innholdsmessig, jeg mener etter man har trykket på bildet for å komme inn til innholdet i hver seksjon, er det ingenting enn tekst og en liten x i hjørnet. ja, det skal være minimalistisk, greit det, men for eksempel inne på siden med info om deg er det et bilde av deg som glir inn i bakgrunnen til venstre for teksten. det hevet siden nokså mye.

men siden var bra den
Det var alt for lite info/tekst på sida, kanskje lurt å få inn litt innhold også.
Syns også du brukte alt for mange bilder til forskjellige ting, det hele funker ikke helt sammen syns jeg.