Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2765
Jeg har en Htc Desire med onecall abonnement.
Jeg har to venner jeg ikke kan sende sms til, men å ringe dem går fint.
Problemet ser ut til å være noe med mobilen, siden det fungerer med sim-kortet i en annen mobil...
Har noen tips til hvordan jeg kan fikse dette?
Sjekk i loggen hvilket nummer den faktisk prøver å sende til.
Jeg vet at facebook app'en fucker opp mange telefonnummer i kontaktlista hvis vennene dine har feil nummer registrert i profilen sin.

Jeg hadde en periode med masse utgående samtaler som jeg fikk "Nummer ikke i bruk" på. Og folk fikk også det til meg noen ganger. Jeg klarte å spore dette problemet til at det i en veldig lang periode (nesten et helt år) så ville facebook kødde med retningsnummer til Norge (og andre land), og det ble både +0047 000047 og 470047 foran telefonnummer til normenn. I en periode ble også folk registrert med to og tre identiske nummer på facebook etter hvert som facebook-koderne prøvde å ordne opp i alt rotet de lagde.
Og når androiden din henter telefonnummer direkte fra fjesboka, så blir det krøll når facebook-koderne ikke skjønner hvordan retningsnummer til utenlandske nummer skal lagres "+47xxxxxxxx".
Idioter altså.
Sist endret av unknown14725; 18. mai 2011 kl. 18:33.
xenosparx's Avatar
Trådstarter
Takk! Ser ut til at det var problemet ja!