Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2574
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Noen som har erfaring med Oxycontin og Palexia?

Hva synes dere om de i forhold til hverandre?

Er det trygt å kombinere de om man bruker omregningstabell og tar hensyn til å holde seg til samme dose morfinekvivalenter eller vil de ha uforutsigbar synergistisk virkning?

Står på 40 mg oxycontin og skulle forsøke Palexia. Forholdsvis fornøyd med Oxy, med unntak av litt svimmelhet og hodepine, så jeg er litt skeptisk.

Har fått lavere dose Oxy til å trappe ned på. Kan 20 mg Oxy da kombineres med 100 mg Palexia f.eks eller er det best å bare hoppe rett over på Palexia og satse på at man ikke får store abstinenser ?

Takker for svar
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har bare fått testa palexia en gang, tok 650 mg tror jeg, har skyhøy toleranse på opioder så anbefaler på ingen måte en slik dose til noen andre. Syns det ga en fin og behagelig rus, betraktelig svakere enn oxy, men deilig kløe og fin drifting. Selv ville jeg blanda litt oxy med den første kvelden for å finne en balanse uten å ta for mye palexia.
Sist endret av TheBean; 13. juli 2019 kl. 23:29.