Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2967
Hei, jeg er en ny bruker her så jeg kjenner ikke så godt til fagterminilogien o.l. Men skal prøve å forklare så tydelig som mulig, har letet en del etter kombinasjonen rivotril og tramadol + alkohol.

Jeg har nå inntatt 1 0,5 l pils, halv flaske vin, 2 tramadol (disse gule/grønne kapslene) tok den ene i nesen for å straffe meg selv, og den andre helte jeg i vinen min.
Før det spiste jeg 1 vanlig rivotril roche 2, så knuste jeg den andre og insufflerte den bare for for å være en tøysegutt.

Lurer på hva som kan skje nå? Noen som har erfaringer og vil komme med seriøse innspill? Merket ikke så mye ondskapsfullt enda, men vil se for meg en korrekt rus bestående av behagelighet. Er dette for noen en OK combo?

Bør nevnes at jeg har eksperimentert litt tidligere med benzoer og tramadol, men i litt mindre omfang.

På forhånd takk for svar!
Tror tramadolen forsterker effekten av rivotrilen eller omvendt. Og alkohol på toppen så kjenner du nok noe. Spørs hvor innspist du er på preparatene.

Dette er en kombinasjon du bør være forsiktig med, da mange overdoser har skjedd på denne måten.
Trådstarter
4 0
Takk for formuftig svar, skal ikke ta mer av legepreparatene i kveld. Føler meg fjong i formen og trengte en hjerne-avkobling i kveld. Men best å være på den sikre siden, så tar nok bare et glass vin til og koser meg. Mener jeg er utenfor fare, selv om jeg overhodet ikke er innspist på noen av delene.
Lenge sia jeg har spist tramadol, men i motsettning til hypperre så forsterker riven hvertfall både alkoholen å pillerusen

Var sent med svare mitt. Blir ikke så veldig mye klarere av rødvin og piller Men skjønner hva du mener
Sist endret av surre; 12. april 2014 kl. 02:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
4 0
Begynner å bli litt mer fest i hjernen nå, vidunderlig ca 30 min siden siste inntak av substans.

Musikken ble plutselig mye bedre. Trodde dette var forbeholdt sentralstimulerende.
Sist endret av jednus; 12. april 2014 kl. 02:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja gjør seg det! Har ikke rett til å komme med nå moralpreken, men hver hvorsiktig med piller som har lang halveringstid. Tenker ikke på ø ødelegge organene, men plutselig har det gått et par uker, uten et lite minne i hodet.

Sitat av surre Vis innlegg
Ja gjør seg det! Har ikke rett til å komme med nå moralpreken, men hver forrsiktig med piller som har lang halveringstid. Tenker ikke på ø ødelegge organene, men plutselig har det gått et par uker, uten et lite minne i hodet.
Vis hele sitatet...
#må skrive flere bokstaver"
Sist endret av surre; 12. april 2014 kl. 02:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror ikke du vil dø av denne comboen, fatter ikke hvorfor du tok dette opp i nesa. Men smaken er som baken .
Dette hørtes ut som en helt grei kveld for min del uten alkohylene siden jeg ikke drikker, så vær forsiktig med alkohylene å jeg tror du er good to go.
Trådstarter
4 0
Update: gikk helt greit, husker det meste av kvelden. Men ikke helt min greie uansett, så får bli med denne gangen. Føler meg normal igjen nå! He he
Sist endret av jednus; 13. april 2014 kl. 18:46.