Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  201 26497
Hvem tar på seg printingen av freaken?
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Hvem tar på seg printingen av freaken?
Vis hele sitatet...
Jeg har printet ut den på et a4 ark, men det hadde vært best om noen hadde fått den noe større da
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Stemmer for at alle som kan tar med seg en freak så de kan ha en liten festival de også!
Hobby Filosof
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
Stemmer for at alle som kan tar med seg en freak så de kan ha en liten festival de også!
Vis hele sitatet...
Om foreksempel du GeirGeirGeir, printer ut en liten bunke med a4 ark med freaks - 20stk kansje, så kan du jo dele ut til de som ikke får meg seg, så setter de han sammen

Så blir det hvertfall gjenomført
Om 2 år, så må dere faen med ta turen igjen - jeg vil (forhåpentligvis) være med like godt selskap når jeg tar turen .. God tur da folkens!
Sist endret av WhyNot!; 17. juli 2012 kl. 14:34.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
Om foreksempel du GeirGeirGeir, printer ut en liten bunke med a4 ark med freaks - 20stk kansje, så kan du jo dele ut til de som ikke får meg seg, så setter de han sammen

Så blir det hvertfall gjenomført
Om 2 år, så må dere faen med ta turen igjen - jeg vil (forhåpentligvis) være med like godt selskap når jeg tar turen .. God tur da folkens!
Vis hele sitatet...
Jeg skulle gjerne ha gjort det, men det ser ikke ut til at printeren min virker
Hobby Filosof
Noen her er vel villig til og gjøre det om ikke det så er det jo forsatt en stund til avreise, så om ikke kommer du vel over en printer du kan låne ..

Skulle nesten laget en Freak rundt 1-2 meter høy, av papp eller noe sånt ..
Sitat av Knask Vis innlegg
Hvordan ser dere for dere at dagene vil forløpe seg der nede?

Det frister å ta turen ned, men er litt redd for at det blir for lite festing og alt for mye pseudovitenskap og sære greier istedenfor.
Foredrag om healing osv....
Vis hele sitatet...
Ja for guds skyld.. Tenk om man hadde lært noe nytt, eller fått et nytt perspektiv på ting? Det hadde vært krise.

Noen som vet noe om grenseovergangene inn til Spania og Portugal når man kommer med bil?

All info om hvordan grensene er sterkt ønsket.
Blir alle stoppet og må vise div dokumentasjon?
I morgen tidlig drar jeg med vennegjengen min nedover mot Portugal.
På veien stopper vi i København, Amsterdam og Barcelona før vi ankommer Lisboa tidlig den 27. juli.
Jeg tenker jeg sender noen meldinger til de jeg har fått telefonnummer av når jeg kommer så langt i reisen.

See you there!

PS: Jeg får ikke tatt med meg freaken
Men vi har med et digert norsk flagg som skal henge på lavvuen vår, så dere får se etter den!
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Ja for guds skyld.. Tenk om man hadde lært noe nytt, eller fått et nytt perspektiv på ting? Det hadde vært krise.
Vis hele sitatet...
Det er ikke det det handler om for min del.
Å lære noe nytt og nyttig har jeg ingenting i mot.

Om jeg noen gang skal få annerledes perspektiver på noe så skal dette induseres på andre måter enn av ansamlinger av hippier som strør om seg med "energikrystaller".
ArbeidsledigProletar
#1 Ikke alt av foredrag/filmer/workshops er "new age søppel", er mye kunst og dans.
#2 Sov/chill på dagen, vær en helt når sola går ned.
@Knask: Det er en del foredrag som funker der også, det er langt ifra kunn en gjeng med hippier med "energikrystaller".
Jeg anbefaler deg og se litt på nettsiden og lese om hva foredragene er før du setter alt i en bås, kanskje finner du noe som faktisk finner interessant Som Batabusa sier så er det en del kunst og dans, men også en del fakta om psykoaktive planter, permakultur osv. Sefølgelig er det noe "new age crap" men det betyr ikke at det kunn er det.

@Naturgrønn: Da vi tokk festival buss sist(Madrid-Boom) så kjørte vi bare over grensen uten å bli stoppet. Hvordan det er med bil er jeg usikker, men har en følelse av at det er ganske likt Norge-Sverige.


1 uke igjen! snart er 2 år med venting endelig over
Sist endret av bewaah; 21. juli 2012 kl. 02:12.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
2 år! Da virket mine 2 uker med venting ganske så stusslig ut. Kanskje like greit at jeg ikke hadde hørt om den før det.

Det blir en helt annen verden i 1 uke!
Er det noen her som vet hvordan det fungerer med offentlig transport fra Lisboa til Boom?

Jeg har tittet litt på det med tog, men finnes det andre alternativer som tar deg rett opp til festivalen? Boom Bus er visst utsolgt.
Sist endret av Prompdompap; 23. juli 2012 kl. 15:26.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Er det noen her som vet hvordan det fungerer med offentlig transport fra Lisboa til Boom?

Jeg har tittet litt på det med tog, men finnes det andre alternativer som tar deg rett opp til festivalen? Boom Bus er visst utsolgt.
Vis hele sitatet...
En kompis med en gjeng drar fra madrid med tog den 27. er ikke hundre prosent sikker på hvordan de har planlagt det, men det er ihvertfall offentlig transport som går dit. Etter at festivalen har startet går det buss mellom nærmeste by og festivalen ett par ganger om dagen.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
En kompis med en gjeng drar fra madrid med tog den 27. er ikke hundre prosent sikker på hvordan de har planlagt det, men det er ihvertfall offentlig transport som går dit. Etter at festivalen har startet går det buss mellom nærmeste by og festivalen ett par ganger om dagen.
Vis hele sitatet...
Tror de leier bil istede, men ja det går tog både fra madrid og lisboa. Så kan man ta buss/taxi fra Castelo Branco til Boom.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Må visst benytte meg av offentlig transport selv, buss el tog til CB men ser ut til at det må bli taxi derfra til Boom. Noen som har peil på hvor dyrt en evt taxitur kan bli da?
Dott i øret.
stagg's Avatar
Psykedelisk er ikke helt min greie, men festival er. God tur dere som skal nedover. Ta vare på hverandre. Skrullinger finner man overalt.

PS: Ikke glem at dere må drikke veske. Var ikke langt unna dehydrering på Roskilde noen år tilbake. Rusmidler er en fin ting på festival, men husk fylle på tankene med vann og mat.

(Regner med noen tar noen fine bilder som vi andre kan kose oss med.)
Jeg planlegger å lage en liten reiseblogg hvor jeg poster bilder og oppdateringer hver dag. Det blir etter at jeg har redigert dem, dog. Håper bare ikke jeg greier å kløne vekk kameraet eller at det blir stjålet.
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Blir nok til at jeg tar med kamera også, noe må jo bli knipset
Så blir det en Freak/Norges-camp?
https://www.facebook.com/events/117968518344645/

Her er det bare å slenge seg på! Jeg drar med 3 venner til Faro i morgen og reiser så videre mot Idanha-a-Nova.

Vi sees på andre siden av universet!
ArbeidsledigProletar
Mindre enn 24 timer til avgang. På tide å senke standarden i Lisboa.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Fredag kan ikke komme fort nok nå, gleder meg til å treffe folket!
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Så blir det en Freak/Norges-camp?
Vis hele sitatet...
Ja
Sitat av Knask Vis innlegg
Det er ikke det det handler om for min del.
Å lære noe nytt og nyttig har jeg ingenting i mot.

Om jeg noen gang skal få annerledes perspektiver på noe så skal dette induseres på andre måter enn av ansamlinger av hippier som strør om seg med "energikrystaller".
Vis hele sitatet...
Du skjönner jo ingenting.....
Sitat av ganesh Vis innlegg
Du skjönner jo ingenting.....
Vis hele sitatet...
Legg merke til at jeg stiller et enkelt spørsmål:

Sitat av Knask Vis innlegg
Hvordan ser dere for dere at dagene vil forløpe seg der nede?

Det frister å ta turen ned, men er litt redd for at det blir for lite festing og alt for mye pseudovitenskap og sære greier istedenfor.
Foredrag om healing osv....
Vis hele sitatet...
Her får jeg servert et sarkastisk svar som ikke er til noen hjelp, men snarere fremstår som et svar fra en som er snurt over hvordan jeg formulerte meg:

Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Ja for guds skyld.. Tenk om man hadde lært noe nytt, eller fått et nytt perspektiv på ting? Det hadde vært krise.
Vis hele sitatet...
Her presiserer jeg at om jeg vil lære meg noe nytt så vil jeg lære noe som er nyttig:

Sitat av Knask Vis innlegg
Det er ikke det det handler om for min del.
Å lære noe nytt og nyttig har jeg ingenting i mot.

Om jeg noen gang skal få annerledes perspektiver på noe så skal dette induseres på andre måter enn av ansamlinger av hippier som strør om seg med "energikrystaller".
Vis hele sitatet...

Verre enn det var det faktisk ikke.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Jei doer på mej, jei vilj til portjugaal ogj candyflippe, nåååh....................................................... ............................................................ ............................
Jeg forstår Knask godt, jeg. Alternativ, kinesisk medisin, yoga and so on er ikke for alle. Men spør du meg er det så flott i Idanha-a-Nova at jeg kunne hørt på et tysk foredrag om utviklingen av fly uten å kjede meg. Det vil nok også være en fantastisk psykedelisk kultur, mange spennende mennesker og god stemning. Bare det i seg selv er verdt å dra for. Blir nok mye kult å finne i disse workshop standene også.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Jeg forstår Knask godt, jeg. Alternativ, kinesisk medisin, yoga and so on er ikke for alle. Men spør du meg er det så flott i Idanha-a-Nova at jeg kunne hørt på et tysk foredrag om utviklingen av fly uten å kjede meg. Det vil nok også være en fantastisk psykedelisk kultur, mange spennende mennesker og god stemning. Bare det i seg selv er verdt å dra for. Blir nok mye kult å finne i disse workshop standene også.
Vis hele sitatet...
Jeg syns det er litt rart at dette ikke er åpenbart for alle
Choose life...
Bardo's Avatar
Hvorfor måtte jeg oppdage denne tråden nå!? Skulle så veldig gjærne vært med..
Dere får storkose dere alle sammen
ArbeidsledigProletar
da sitter man på flyet.Ut på tur, aldri sur.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Funderer på om jeg skulle overnatte i Lisboa til den 28, siden man ikke slipper inn portene før den dagen lell. Noen her inne som skal benytte seg av offentlig/privat transport og har lyst på reiseselskap?
Noen som skal ta Boombussen her, eller?
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Noen som skal ta Boombussen her, eller?
Vis hele sitatet...
Ja, fra Lisboa den 28.
Ja, men vi møtes vel uansett på flyet, Twisted?
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Ja, men vi møtes vel uansett på flyet, Twisted?
Vis hele sitatet...
Joda, bare nevnte det jeg.
ArbeidsledigProletar
ja, vi (beewah, fancytcs og undertegnede) tar boombussen, dog den 27.
Sist endret av Batabusa; 25. juli 2012 kl. 18:58.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Slipper dere inn den 27?
Skal ta boom bussen fra Madrid..
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Bare 2 dager og 7 timer igjen nå, bare 2 dager og 7 timer igjen nå.......kroppen blir full av energi hver gang jeg tenker på BOOM, ergo, søvn blir vanskelig.
Blir dessverre ikke noe Boom på meg allikevell. Haika i to uker før jeg havna i Barcelona og ble rana. Mista absolutt alt untatt klæra jeg gikk i. Så satt fast der i tre dager uten penger, pass eller tlf. Nå er jeg tilbake i Norge igjen, så det gikk bra til slutt Skulle gjerne ha tatt flyet ned dit også, men har ikke råd til billett.

Dere får ha det moro!
ArbeidsledigProletar
Sitat av Snemannen Vis innlegg
Slipper dere inn den 27?
Vis hele sitatet...
Jess, som alle de andre kidsa
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Shayt, bestillte et rom i Castelo Branco som er for sent å avbestille nå. Jaja....helvette. En nisse som fortalte meg at de ikke åpner portene før kl 0800 på lørdag.

Håper jeg ser nissen på flyplassen, da skal jeg kvele han litt fordi han er en løgner. Baah, greide bli litt lettere irritert her.
Er det noen her som vet hvor lang tid man vil bruke fra Lisbon airport til red expressos. (buss stasjon)

Takker for svar

Nevermind.

Bare 4 timer til jeg reiser hjemmefra og jeg får ikke sove!
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Da sitter jeg på flybussen og varmer opp med Magic World lista til Lucy! Total frihet smaker godt!
Ser ut som om de koser seg på Boom Festivalen i Portugal iflg disse YouTube vids:

Boom diaries Day 4
http://www.youtube.com/watch?v=g7B7V...hannel&list=UL

Boom Festival 2012 - Open The Dance Temple
http://www.youtube.com/watch?v=NL90xGog0cQ

Siste dag imorgen, håper vi får noen rapporter snart!!!!!

Gi gjerne lyd fra dere der nede ;-)
Kronisk avslappet
Fjallar's Avatar
Lever du enda, Geir?
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Da er jeg tilbake fra Boom festival. Det var 7 dager med fred, kjærlighet og musikk. Vi hadde en camp på ca 15 folk, å vi koste oss veldig, denne lille sammenkomsten er et minne jeg altid vil ha et spessielt sted i mitt hjerte og som jeg altid vil huske som et sted hvor alle er forskjellig men alle er like mye verdt. Vil også si spessielt takk til Harald og crewet hans for oppsetningen av campen og alle glowsticksa <3

Jeg tok en del bilder, så her er det bare å se for de som ikke fikk vært med: http://astrala.imgur.com/all/#1
Yes, det gikk bra med dere!!!!! ;-)

Komme ikke inn på bildene, må jeg regge meg der eller?
Var skikkelig bra. Satt i den beste campen jeg har sittet i noen sinne. Nederlendere og svensker og en franskmann. Fikk en skikkelig tur på LSD og Mye MDMA og en dag med Ketamin. Synes det var litt for varmt dog. Men jeg likte alle der og alle var gode. Föler meg mye bedre en når jeg kom ditt og kan godt slappe av i en lang periode framover. Fått venner som vi kan besöke rundt om i europa og föler meg så sinnsykt bra nå!