Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3159
Kuult avhengihets skapende tank spill

Er en åpen beta, men det er gøy så lenge det varer.
http://game.worldoftanks.eu/registration/

Video:

http://www.youtube.com/watch?v=uEdjp72F9l0
Har du litt mer info for en kar som surfer på 3G og synes det er for dyrt å spille filmklipp fra youtube?
Denne tråden kjøper jeg ikke, for å si det slik.
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Har du litt mer info for en kar som surfer på 3G og synes det er for dyrt å spille filmklipp fra youtube?
Denne tråden kjøper jeg ikke, for å si det slik.
Vis hele sitatet...
Mmo-basert tanks spill anno 1940.
100+ forskjellige tanks du kan kjøpe,oppgradere og misbruke til det ytterste.
God grafikk.
Store baner.
Realistisk kjøre og skyte egenskaper hos kjøretøyene.

Men jeg tror dette spillet er litt for spesielt interesserte, jeg sitter vertfall ikke å teller dager til release.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Begynte å spille det for noen dager siden, og må si det er utrolig avhengihetsskapende..
Anbefales på det sterkeste!

Det er forresten ikke i beta mer, det var en hard wipe 12 april og spillet ble restarta.
Si ifra hvis noen fler spiller, så kan vi spille sammen!
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Funker dette på OSX?

edit: Sorry, litt for triggerhappy der..
Ser ikke ut som det gjør det.
Sist endret av Ignifer; 19. april 2011 kl. 18:49.
Etter anmeldelsen i vg mista jeg trua.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Etter anmeldelsen i vg mista jeg trua.
Vis hele sitatet...
VG ga jo spillet en femmer?
Sist endret av meitemark; 6. mars 2022 kl. 03:05.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Og det beste er at det er gratis..
Du har mulighet til å kjøpe gold inne i spillet for noen fordeler, men går like fint å spille uten å bruke ei krone!
Jeg har en åpen clan for norske spillere hvis noen er interessert i å joine...
Norwegian Resistance [NOR]
Hovedsaklig for spillere som gjerne vil ha en [NOR]-tag bak navnet sitt
Sist endret av unknown14725; 21. april 2011 kl. 12:13.
Det går helt fint å spille det gratis, men du vil holde på absurd lenge med tanksene på laveste nivå. Kjøper du gull får kan man få premium som gir 50% mer XP pr. match, man har muligheten til å danne platoon med kompiser (kjipt nok maks tre personer) og man kommer seg kjappere opp til bedre tankser som igjen gir mer spillglede, hvertfall for min del.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Ikke noen måte å få dette på OSX da?
Vert cult å tesra det...
Testet dette spillet, men helt ærlig synts jeg det er for mye hustle innabords her, koster jo penger for alt, bare det å spille med en kompis koster penger, får ikke lagd party uten premium versionen.

Og bruker du penger på det, får du OP tankser og vinner alt.
Kan jo nevnes at premium-tanksene ikke er all verdens. Helt greie tanks for å komme i gang med spillet, men de blir fort for små og puslete mot de større sakene.
Premium tanks er overvurdert, mange av dem har bare bra armor, men en crappy gun. Er på Tier 3 med 2 tanks og tier 2 med 1. (har ikke spilt så mye som jeg kunnet) Men overall blir mye mer morsomt om du har premium. (ikke tanks men selve account.) Har du ikke prøvd det, gå og prøv det.
Noe som kan være lurt er å kjøpe en premium tank for å skaffe deg litt creditflow. Da slipper man å bruke så sinnsykt lang tid på å grinde for å skaffe seg BÅDE xp og credits til neste tanks.
Mine T14 og Ram-II drar inn 20k+ med credits hver match, og de var fine å bruke når jeg trengte 800k for å kjøpe en tier 5 tanks.
Etter at jeg har fått meg en tier 6 tanks, bruker jeg premium tanksene mine hovedsaklig til å skaffe meg rask xp.... gode reserve-tankser er flott å ha slik at man kan ta en match mens man venter på at den du nettopp ble destroyed i skal avsluttes Da blir det ikke så mye unødvendig venting.

Minner dere på at jeg har en åpen clan for freaks som gjerne vil være litt "sosiale" i WoT.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Er det noen som spiller dette spillet nå og har lyst til å spille sammen?

Har akkurat fått meg en IS, og trenger noen å grinde litt med=)