Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 575
hey allesammen;P

det har seg sånn at jeg klart å knuse skjermen på pcn min , men greitnokk det, meen noen som har peiling på hvordan jeg kan koble på en ny?:P

liksom , har prosjektor, meen man må liksom velge sånn hoved skjerm åssån inne på pcn :P så prosjektorn finner liksom ikke pcen :P

hjelp pliiz?:P

takker for svar
berbar?(titegn)
Trådstarter
9 0
Sitat av redkite
berbar?(titegn)
Vis hele sitatet...
bærbar ja
da må du vel gå til anskaffelse av helt lik skjerm du hadde. når du har gjort det er det bare å bytte.
har selv gjort dette med en gammel jeg hadde. det som kan vere litt vrient er å finne en lik skjerm
Trådstarter
9 0
fikk d till
Var vell bare og trykke "fn" + F4?
snakk litt mer norsk er du grei
Hvor gammel er laptopen?
En kompis av meg brukte ryggsekken med laptoppen sin inni som akebrett, traff en stein, men fikk bytta skjermen på 4 dager, med en andel på 3-400 spenn...

[EDIT:] ryggsekken var av typen "glatt skallryggsekk" og steinen "stor og skarp" og kompisen min var av typen "jackass"...
Sist endret av Turbolego; 29. oktober 2007 kl. 18:16.
Sitat av Turbolego
Hvor gammel er laptopen?
En kompis av meg brukte ryggsekken med laptoppen sin inni som akebrett, traff en stein, men fikk bytta skjermen på 4 dager, med en andel på 3-400 spenn...
Vis hele sitatet...
Hørtes veldig gjennomtenkt ut.
en jeg kjenner ødela mobilen sin ved å sette skjermen i glippen mellom dør og dørsprekk (mellom hengsele) Deretter lukket han døren og moben ble smadret
Sitat av hawken07
en jeg kjenner ødela mobilen sin ved å sette skjermen i glippen mellom dør og dørsprekk (mellom hengsele) Deretter lukket han døren og moben ble smadret
Vis hele sitatet...
Og det hadde sånn ca. hva med denne tråden å gjøre?
ca. det samme som den over og den under
Sist endret av hawken07; 29. oktober 2007 kl. 19:14.