Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 2613
1. The wire.
2. Sopranos.
3. Six feet under.
4. Oz.
5. Entourage ( Filmen var bs.)
6. Deadwood ( Filmen var heller ikke det helt store.)
Vært der, gjort det.
Sitat av Heimdall- Vis innlegg
The witcher
Mandolorian
Euphoria
Last of us
White lotus
Vis hele sitatet...
The Last Of Us er vel ett spill?
Trådstarter
18 3
Sitat av SaerDnAX Vis innlegg
The Last Of Us er vel ett spill?
Vis hele sitatet...
Serien kom tidligere i år
Vært der, gjort det.
Jeg vil si at Black Books topper listen ganske bra, men den er kanskje litt for ukjent? Den måten han spiller en fordrukken med gi faen attitude på, er sykt bra prestert og originalt!

Sitat av VonMunter Vis innlegg
Serien kom tidligere i år
Vis hele sitatet...
Oh, det visste jeg ikke! Takk!
Sist endret av SaerDnAX; 1 uke siden kl. 12:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The Wire
Sopranos
I May Destroy You
Euphoria
White Lotus

...
Beef
Snowfall

Glemte noen

Riget
Seinfeld
Twin Peaks (90tallet)
Simpsons
Klovn
Sist endret av slependen; 1 uke siden kl. 13:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
18 3
Har folket her sett "from"? Den gir meg litt samme vibe som lost uten at jeg helt greier å sette fingeren på hvorfor. Vel, Harold Perrineau er med her også og det handler om en gruppe mennesker som er "stuck" en plass. Det er en skrekk/thrillerserie, noe jeg egentlig ikke er særlig glad i, men akkurat denne har jeg likt godt so far! Anbefales
Inspirert av mine egne bevingede ord
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Sånne topp tre lister gir som regel ikke noe godt eller helhetlig bilde på smak med mindre
man deler opp og lager topp tre komedie, drama, action osv.. Blir ikke rettferdig å skulle
sette Zoolander opp mot Pulp Fiction, den bør vurderes for det den er.
Vis hele sitatet...
Topp tre Humor Serier
  • Parks and Recreation
  • Seinfeld
  • Silicon Valley
Sist endret av vindaloo; 1 dag siden kl. 07:14.
Har folket her sett "from"?
Vis hele sitatet...
Egentlig ikke min sjanger, men endte opp med å se alt som har kommet så langt fordelt på to ettermiddager/kvelder sammen fruen. En av de bedre seriene jeg har sett de siste åra.
Har folket her sett "from"? Den gir meg litt samme vibe som lost uten at jeg helt greier å sette fingeren på hvorfor. Vel, Harold Perrineau er med her også og det handler om en gruppe mennesker som er "stuck" en plass. Det er en skrekk/thrillerserie, noe jeg egentlig ikke er særlig glad i, men akkurat denne har jeg likt godt so far! Anbefales
Vis hele sitatet...
Takk for tipset, den skal jeg sjekke, så rett og slett jævlig skummel ut.