Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 5277
Veninna mi prøvde å røyke heroin en gang. Hun syns det var kjedelig. Hun tok det aldri igjen.

Heroin er veldig avhengighetsskapende, så jeg anbefaler deg ikke å gjøre det.

Jeg injiserte heroin i 6 år, og nå er jeg i LAR. Heroin ødelegger livet ditt, jeg veide 40kg, spiste ingenting omtrent, måtte selge gatemagasinet =Oslo for å skaffe 4 kvartinger. Spennende var det, men mest jævlig kjedelig xD
Dette er veldig forskjellig fra person til person. Jeg er nikotin avenging, har tidligere vært avenging av hasj og MDMA. Og eksprimentert med mye annet..

Jeg fikk for en stund siden tramadol fra legen for smerter. Jeg viste hva det var, jeg viste hva jeg fikk, det gikk en lampe på i hode mitt. Men jeg takket ikke nei, jeg dro hjem med esken. Et par dager senere var smerten vekk og jeg åpnet noen kapsler og tømte i meg pulveret. Dette forsatte til esken var tom. Den neste dagen var ikke noe serlig, men jeg tenkte, nok er nok. Ja... Så enkelt var det ikke, skaffet mer og mer over de neste ukene, gav meg selv unskyldninger og grunner til å forsette. "Er den tiden av månden" - "Er bare midlertidig" - tenkte jeg. Gikk så langt at jeg vurderte *kremt* andre opiater... På et punkt fikk jeg en del kramper, sannsynligvis etter lengre bruk og høyere doser. Da klarte heldigvis å ta meg selv i nakken, gikk en uke+ med ganske merkebare ubehag, og dette er fra en svak resept opiat.. slapp billig unna..

Min anbefaling? Kan gå helt fint, men du finner fort gode grunner til å gå for en dose til, og kanskje bar en til?