Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 507
Hei.

Jeg lurer på de rette instillingene til min alpine cd spiller. Jeg kjører frontsetter rett inn på cdspilleren og har en egen sub forsterker + sub.
Frontsettet har delefilter for små diskanthøytalere + mellomtone eller hva det er.

Spiller jeg for høyt føler jeg jeg får skurrelyd i diskantene? men om jeg setter ipoden på bassreduksjon går det bort, men jeg får likevell ikke den lyden jeg vil ha helt.

Er det noe spesiellt jeg skal stille HPF'en på? står på 80 nå for øyeblikket. Og foresten, spiller dere med "defeat on eller off"? Jeg må ofte skru den av og på varriert av hvilken musikk jeg spiller for og få best mulig lyd, men det mest praktiske ville vært og stilt den skikkelig inn slik at jeg slipper dette for hver gang

Delefilteret liger foresten rett inn i dørene, lurer på om viberasjon fra metallet kan påvirke lyden?

Noen tips?