Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2784
Satt å så på :

http://vimeo.com/20641850

Så tenkte jeg, hvor kult hadde ikke det vært å få til på en vogn på tbanen i oslo?

Bare en tanke, men noen som har lyst til å få det til? eventuelt litt sent en helg da det ikke er så fult på banen sånn at man kan sette alt opp til før folk for sett det eller starte på en ende stasjon?

ha kaffe bord, og dele ut kaffe, henge opp bilder og ha bamser og puter rundt på benkene etc, kan gå noen kroner men kan ikke tenke meg at det blir noe særlig mye hvis noen blir med, er vell greie priser på disse? eventuelle skrot handler etc. må være slik at vi bare kan gå fra det uten å tape mye :P

Noen som har lyst eller har dette blitt gjort mange ganger før ?

Bare en hyggelig tanke, ikke noe dato eller lignende men hvis noen er interesert så er det bare å si ifra
Sist endret av foxxravin; 10. november 2011 kl. 21:20.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Det hadde vert utrolig morro! I'm in!
Fett! digger at folk er med på slike ting
Hei, god ide!
Erfaringsmessig på slike opplegg trengs det en engasjert leder som tar ansvaret for å organisere det, ofte er sånne ting et impulsivt infall som ikke blir gjennomført, hvis du virkelig vil gjennomføre det så må du være målbevisst og faktisk legge inn litt tid i promoteringen og organiseringen.
Sett en dato et stykke frem i tid og begynn planleggingen, du kommer sikkert til å få massevis av folk som sier ''JA! jeg er lett med!!'' men som regel så er det en lang vei mellom det å si ja på et anonymt internettforum til å faktisk møte opp.

Synes ideen er god nok til å gjennomføre det, så jeg foreslår at du lager en facebook-gruppe og setter en dato, hva med rett før jul? hadde vært koslig med litt julestemning på t-banen.
Sist endret av Cheese; 18. november 2011 kl. 13:57.
Hadde vært en hyggelig greie det. Oslos t-baner hadde hatt godt av litt løsere stemning. Er ganske stivt. Blir helt klart med, støtter ideen om en facebookgruppe. Organisatoren trenger egentlig ikke gjøre annet enn dette;

1. Sette dato, klokkeslett og sted. En endestasjon er en god idè.
2. Oppfordre folk til å ta med diverse stæsj, samt skrive hva hvem tar med på facebook.
Sant så sant! yea hvorfor ikke, jeg har eksamen til uka så har dårrlig med tid, men etter det så skal jeg nok starte opp

sender dere alle en pm til neste uke

Skal vi gjøre dette rett før jul? høres bra ut for meg, har mere fri tid da og hva sier dere?
Sist endret av foxxravin; 18. november 2011 kl. 16:17.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ok, da er jeg ferdig med eksamen og kan starte og organisere dette

send meg en PM om du vil være med så adder jeg deg på facebook.
Sist endret av foxxravin; 25. november 2011 kl. 22:02.
Gi oss et innlegg om hvordan det gikk hvis det blir noe av, da
seff!
*titegn*
Pics or it didnt happend?
Vil se hvordan det ser ut hvis det blir noe :P
hvis du mekker julemat og tar med peppekaker og julebrus er jeg med!
Sitat av TobNor Vis innlegg
Pics or it didnt happend?
Vil se hvordan det ser ut hvis det blir noe :P
Vis hele sitatet...
Pics? Håper det blir video
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
hvis du mekker julemat og tar med peppekaker og julebrus er jeg med!
Vis hele sitatet...
Peppekaker er jo et must!
Kan vel si at jeg blir med. Har en god del greier som kan tas med, f.eks:
  • Lanterner
  • Stearinlys
  • Duker
  • God innsatsvilje
  • Puter
  • Pledd
  • Pepperkaker
  • Julebrus?
  • Godt humør
  • Og mye mer

Bare å nevne hvem, hva, når og hvor, så er jeg med!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Får å få dette til, så må vi organisere Og vi må være noen stykker, pm meg alle som vil være med, tiden begynner å bli litt knapp også :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan gikk det?
Ikke no, var litt for lite påmelding, og at jeg var veldig opptatt, men ser ikke vekk ifra at dette kan fortsatt gjøres med hva som helst tema, er bare snakk om organisering