Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1332
Anonym bruker
"Full Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skulle sette et skudd med 4 mg subutex i går men fant ingen ordentlige blodårer så jeg bare la sprøyta i kjøleskapet. Det kom litt blod inn i sprøyten når jeg prøvde.

Er det trygt å ta denne analt i dag? Det er litt grumsete i sprøyta pga det lille blodet fra i går
Ja det går hvertfall an å ta den analt.
Anonym bruker
"Full Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg sprøyter ikke den guffa der inn i årene mine.
Jeg bare lurte på om det kan være skadelig å sprøyte det inn bakveien. Der er det jo drit uansett. Jeg prøver
Det ender opp i blodbanen uansett, gjør det ikke?

Kos deg
Anonym bruker
"Allergisk Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker sub bra i rassen? Jeg prøvde det en gang, og fikk ikke særlig funk. Var litt forsiktig med mengden, men gidder likdom ikke prøve igjen når det var waste sist
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er man narkomsnisert nok så trykkes alle fall to og tredagers+ blodsmeller som har ligger på lur����x♂️
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er man narkomsnisert nok så trykkes alle fall to og tredagers+ blodsmeller som har ligger på lur����x♂️
Vis hele sitatet...
word, kok eller frys det først så er det nesten som helsekost