Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1109
Noen som vet hvordan jeg går frem for å kunne se USA sitt utvalg på Netflix? Fins det en gratis måte? Og kan jeg bruke min norske bruker med å se på amerikansk utvalg?
Uten å kunne garantere for at det fortsatt funker likt så kunne man hvertfall tidligere bruke en VPN for å se Netflix fra forskjellige land.

Ikke lenge siden jeg har sett reklamer for det sist men da gjerne gjennom betalte VPN tjenester.
Jeg bruker Nordvpn daglig, kan se på Amerikansk Netflix eller hvilken som helst Netflix for den saks skyld
Netflix har i perioder kjørt hardt mot bruk av vpn, og de svaretlister ofte blokker av IP så det kan bli stress om det de først tagger din vpn, da må du kontakte ks og få ip fra ny blokk, eller var nå slik tidligere er jeg blitt fortalt.
VPN. De gode er ikke gratis, men om du slår til på riktig tidspunkt kan du få en god deal. Jeg fikk Nordvpn for 1200kr i 3 år under en kampanje.