Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1841
Anonym bruker
"Firkantet Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har litt liggende.

Har tenkt å mekke en joint med *litt* changa oppi (ikke noe weed) for å dyppe tærne litt før jeg går for det.

Noen som har erfaring med det? Vil man i det heletatt få noen effekt av lite?
Ikke changa men DMT, så har prøvd å røyke bare litt i pipa før jeg turte prøve ordentlig. Syns det bare er ubehagleig og man merker liksom at det er for lite. Også lett og få skallebank
Anonym bruker
"Firkantet Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Syns det bare er ubehagleig og man merker liksom at det er for lite. Også lett og få skallebank
Vis hele sitatet...
Er det ikke verre enn det vil jeg nok gi det et forsøk.
Takk for svar
Røykt for lite DMT flere ganger grunnet problemer med å holde røyken nede. Det går helt fint, men er mer irriterende og man stopper ikke med å prøve å ta mer fordi man prøver å få nådd et skikkelig nivå
Jeg fikk fantastiske halliser i et halvt minutt kanskje. Effekten var som sopp, bare mer intenst. Gjorde det ute i naturen.
Anonym bruker
"Firkantet Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar folkens!

Blir nok en prøvetur i helgen for å kjenne etter.
Om jeg føler meg komfortabel med det vil jeg nok prøve meg fullt ut ved en annen anledning
Har prøvd changa ved en anledning, vet ikke hvor mye det var i trekket jeg tok, men kan prøve å beskrive litt av opplevelsen jeg hadde hvertfall.


Tok noen dype pust først, og tømte lungene helt før jeg begynte å fyre i pipa. Mens jeg tok det dypeste trekket jeg noen gang har tatt av en maispipe, begynte pipa, hendene mine og rommet bevege seg som bølger i synsfeltet mitt. Etter jeg hadde tatt trekket prøvde jeg å holde røyken nede lengst mulig.. la meg bakover i sofaen og fikk noen heftige visuals med lukkede øyne.

I det jeg blåser ut trekket åpner jeg øynene og blir møtt av at hele synsfeltet mitt er fylt av firkanter kledd på alle overflater som et tekstur. Altså Tv, vegger, møbler og gulv er dekket av firkanter på 25x25 cm.
Inne i disse firkantene er det en sirkel som det morpher geometriske mønstre og figurer i, som til tider ligner hieroglyfer og tekst jeg ikke skjønner bæret av.

Jeg minnes også en uforklarlig lys boblende lyd, som jeg husker veldig godt. Omtrent som å være under vann
Spilte ingen musikk, tv var også avslått. Så har ingen anelse om hvor denne lyden kom ifra

Når jeg begynte å komme mer til meg selv igjen hadde jeg en god afterglow og urtesmak i munnen i en stund.

Dette er noen år siden, så deler av opplevelsen er "kokt bort i kålen" men uansett! God tur!
Digital nomade
trippy's Avatar
Liker selv å vape dmt-juice mens jeg tripper på sopp, tar da 3-5 små trekk i første runde, venter så 10min og tar litt mer helt til jeg tar store nok trekk at jeg kommer gjennom. Funker veldig fint syntes jeg
Uff det er så kjipt å ta for lite dmt. Skjønner at du vil være forsiktig, men du kommer til å skjønne hva jeg mener
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Firkantet Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Testet litt nå.

Satt meg et sted utenfor byen slik at jeg kan se inn på den.

Jeg røyket halvsakte på en joint med changa oppi og satt i en hagestol som stod her så beleielig.

Ganske fort ble alle lysene veldig brilliante, slik som man ser på fotografier fra romteleskoper. Jeg røyket litt mer og litt fortere, så begynner alle lysene å kaste syltynne, ultraskarpe stråler mot meg. Uansett hvor lyset kommer fra samler alle strålene seg på meg. Litt som når man er ballings på molly, men mye "klarere". Det kjentes også ut som om stolen jeg satt i pustet.

Det hele varte bare ca 5 minutter mens jeg røyket jointen.

Tror jeg stikker hjem og mekkr en som er litt feitere��
Jeg pleier å trekke ganske bra på changa jointene mine, og holde pusten i hvert trekk. Det må litt til for å få ordenlig effekt i joints, syntes nå jeg.
Sitat av wackwrack Vis innlegg
Jeg pleier å trekke ganske bra på changa jointene mine, og holde pusten i hvert trekk. Det må litt til for å få ordenlig effekt i joints, syntes nå jeg.
Vis hele sitatet...
Ja, det var ikke noe ekstremt. Veldig subtilt.

Vet hvor kjipt det er å gå halvvegs på LSD, men akkurat med DMT føler jeg for å smake litt forsiktig først
Det fungerer dårlig i min erfaring. For det første skal en holde dmt nede i lungene så lenge man klarer, 20 sekunder. Det er ikke som THC der 99.9% taes opp iløpet av milisekunder, og da sier det seg selv at å lage joint av det er dårlig. Dessutten er disse blandingene ofte vanskelig å få skikkelig fyr på i en joint. Changa røykes best med 1-2 store trekk, og da er det pipe eller bong som gjelder, og da legger en ett tynt lag tobakk/urter nederst i pipen/bongen, og et tykkere lag tobakk/urter over for å unngå at virkestoffene ødelegges av flammen.