Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3143
Hei

Lurer på hvilke papir type som blir brukt når man får karakterkort/kompetanse bevis fra f.eks. skole?
Legger merke til at papir typen er litt tykkere enn vanlig papir.

Ooog, før dere spekulerer i noe som helst..... Dette er freak forum folkens

håper noen vet!
Tror ikke det er så spesielt, men selve trykket på er ganske spesielt og det er et som er vanskelig og kopiere hvis jeg ikke husker feil.

Ellers så er det en dårlig ide og forfalske, de er på tå hev og husk det er ikke bare når du søker de sjekker, men også videre i studieløpet hvis noen reagerer på at det er ting du burde kunne men ikke kan f.eks.

Men uansett lykke til
Foretrekker å jobbe hardt på skolen, jeg ga sånn halvveis innsats og endte på 4.8. Så det går om du vil!
All the way up
greit.. Dersom du skal bruke dette hypotetiske vitnemålet skal du i utgangspunktet klare deg med en kopi, også kalt "rett kopi".
Det er enkelt og greit bare en svart/hvit kopi skrevet ut på vanlig A4 ark.
Rett kopi stemples med skolens stempel samt dato.

Det du kan gjøre for å få tak i "stempelet" er å be om en kopi av ditt nåværende vitnemål, scanne det inn og photoshoppe.
(stempelet er ikke sort hvitt)
Også nevner jeg bare det åpenbare her.. det elektroniske vitnemålet ditt kommer ikke til å stemme med papir-vitnemålet
Sist endret av semis; 15. juni 2017 kl. 19:27.