Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 580
Hei

Skal til Oslo en tur aka innenriks og tenkte og ta med meg vaperen min + smugle noe grønt med meg..

Hvordan skal jeg gjøre dette enklest? Reiser dessverre kun med håndbagasje

Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nja, i Oslo er det ellers ikke kjempevanskelig å få tak i noe da. Men selvsagt, om du ikke kjenner noen kan det kanskje være litt vrient.
Oddiii's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nja, i Oslo er det ellers ikke kjempevanskelig å få tak i noe da. Men selvsagt, om du ikke kjenner noen kan det kanskje være litt vrient.
Vis hele sitatet...
Kjenner nada :P
Vel, du skal bare gjennom sikkerhetskontrollen, ikke tollen, og dem bryr seg lite. Det verste som kan skje er om Politiet tar med seg hund for kontroll på innenriks. Men skjer vel ikke så veldig ofte.
Oddiii's Avatar
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Vel, du skal bare gjennom sikkerhetskontrollen, ikke tollen, og dem bryr seg lite. Det verste som kan skje er om Politiet tar med seg hund for kontroll på innenriks. Men skjer vel ikke så veldig ofte.
Vis hele sitatet...


Så jeg bør ikke være så redd for sikkerhetskontrollen?
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oddii da,

Hvorfor stikke helt til Oslo for det der? Du kan jo bare spørre en av oss fra kvelden ute i gapahuken :P
Har noen kompiser som fløy til og fra England med vaper, de hadde ingen problemer. Men grønt hadde de ikke med seg
Sist endret av Revklo; 14. mars 2023 kl. 04:38.
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Så jeg bør ikke være så redd for sikkerhetskontrollen?
Vis hele sitatet...
Sikkerhetskontrollen brys seg igrunn kun om farlige ting, som våpen, sprengstoff og vann. Dem er ikke der for å stoppe narkotika ig sånt. Det er jobben til politiet og tollen.
Enda tryggere er du om du har fjerna batteri fra vaporizer om det er en batteridreven en og satt den i en egen case.


Ser for meg at batteri i apparatet kan være grunn nok til at den blir stanset og inspisert nærmere.

Pga. Lithium batterier har eksplosjonsfare