Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1197
Jeg har vanskelige årer så jeg vurder å begynne med drop eller plugging. Aldri gjort det før så lurer på hvordan dere gjør dette.
Sprøyte i rævhullet så SPRØYT INN.

Kan garantere deg at du ikke bommer på denna

Dropp er enda mer innvikla men hvis du har svelget noe før så kan du bruke samme metoden, du må bare huske å putte det i munnen først
Sist endret av DrDeath; 13. mars 2023 kl. 01:35.
Om det ikke er åpenbart; Du skal bare ha pumpa inn i ræva. Ikke med spiss.
Kan man plugge i vagina?
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Kan man plugge i vagina?
Vis hele sitatet...
Ser for meg at den heller vil skille det ut enn å absorbere det.

Ingen av de jeg kjenner gjør det slik ihvertfall, så tviler på at det har noe for seg.
De bare snur seg, dytter den opp i toern og ferdig med det.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Ser for meg at den heller vil skille det ut enn å absorbere det.

Ingen av de jeg kjenner gjør det slik ihvertfall, så tviler på at det har noe for seg.
De bare snur seg, dytter den opp i toern og ferdig med det.
Vis hele sitatet...
I full spott og spe, så alle kan se??
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
I full spott og spe, så alle kan se??
Vis hele sitatet...
Nesten! De snur seg
Sprekt. Men det er ikke alltid bare bare å finne noe som skjermer, vil jeg tro..
Plugging vil kanskje ligne mest på å sette en smell, men drop er også et undervurdert alternativ. Bruker du amfetamin gjevnlig, ville jeg bytta på å plugge og droppe, da du kan utsette analåpning og magesekk for syreskader, om du bruker ofte(flere dager i uka) over tid.

Plugging er ganske enkelt, tar en sprøye(uten spiss) et par cm inn i rompa å skyter sakte, pass på så ikke amfetaminløsningen renner ut.

Drop er jo bare å få ned amfetaminet oralt, du kan pakke amfetaminet inn i et rizzla(gjerne noe større doser, det vil bruke lengre tid på å peake, men rusen vil vare lengre) å svelge.

Et annet alternativ til drop, som personlig jeg foretrekker, er å bare blande amfetamin(0,3-1g) i en god kopp kaffe. Den varme kaffen vil få deg til å peake noe raskere, og kaffesmaken gjør at du nesten ikke kjenner smaken av amfetamin.
Et annet alternativ til drop, som personlig jeg foretrekker, er å bare blande amfetamin(0,3-1g) i en god kopp kaffe. Den varme kaffen vil få deg til å peake noe raskere, og kaffesmaken gjør at du nesten ikke kjenner smaken av amfetamin.
Vis hele sitatet...
Hopp for guds skyld ikke rett på et GRAM amfetamin i en kaffekopp.
Har du ikke plugga før, så la sprøyta bli inne i rumpehullet i noen sekunder etter innsprøytning før du trekker saaaaakteee ut. Napper du den rett ut litt kjapt så kommer løsninga i retur.

Det er noe ordentlig dritt (badum tsss) og vaske opp for å si det slik.
Sist endret av Vasken; 13. mars 2023 kl. 23:47.
Sitat av haiskalle Vis innlegg
Hopp for guds skyld ikke rett på et GRAM amfetamin i en kaffekopp.
Vis hele sitatet...
Tror ikke du helt vet hvor store doser speed brukere noen gang trenger for å bli speeda. Har selv måtte bruke 2.5g dagen, og alt i 0.5g drops.
Anonym bruker
"Parallell Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mannen420 Vis innlegg
Tror ikke du helt vet hvor store doser speed brukere noen gang trenger for å bli speeda. Har selv måtte bruke 2.5g dagen, og alt i 0.5g drops.
Vis hele sitatet...
Sitter påtent på døgn to.
Kjøpte et halvt gram, har litt igjen.