Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 741
Hei, lagde et tråd her om dagen angående temgesic og fikk mange svar, men det har dukket opp noen nye; er det sånn at jeg nå må vente med å ta nobligan igjen? Å såfall, hvor lenge må jeg vente etter mitt siste temgesic inntak? Jeg delte en 0.4 opp i fire deler og tok det i løpet av 3 dager(tror det er lite?). Det står på nett av den synes på blodprøver i opp til 2 døgn men må jeg vente såpass lenge? Takk på forhånd for svar!
Når det kommer til å bruke andre opioider så er det om man etterpå tar buprenorfin som kan skape problemer og ikke omvendt.
Si at du nå hadde tatt en del oxy for eksempel, hvis du da tok buprenorfin tett opp mot det så kunne den tatt plassen til oxyen og gitt deg noe som kan beskrives som fremprovoserte abstinenser, men motsatt vei så risikerer du ikke noe annet enn potensielt mindre effekt. På en så lav dose som du nevner her så er ikke reseptorene okkuperte så du vil kunne få grei effekt av tramadolen uansett.
Med andre ord: kjør på!
Trådstarter
11 1
Okei, stoler på deg! Takk
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har noe a la samme spørsmål her. Jeg har fått tak på 60-70 tramadol 50 mg. Har tatt 8
Mg subutex to ganger tidligere i uka. Så keg har ikke tatt noe tramadol eller oxy på et par dager. Tok subutex sist på torsdag. Hvor lenge må jeg vente før det er noen vits i og ta tramadol for rus-effekt? Og er 300 mg passe dose? Hvor lenge må jeg vente med å ta for og få ny rus-effekt etter dette? Et par dager? Er noob i dette
Trådstarter
11 1
I min tidligere post så skrev han at 04 temgesic tilsvarer 3 tramadol. Vet at sub er mye sterkere enn temgesic så du får ta utgangs punkt i det kanskje.. for meg personlig får jeg full effekt av tramadol når jeg har gått 3-4 dager uten. Jeg tar daglig opp til 400mg daglig nobligan depot og blir ganske løs i kroppen av det i tillegg litt euphori. Men man vender seg fort til det og effekten blir mindre å mindre jo lenger jeg går på det.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så om man venter 3-4 dager uten tramadol/nobligan så får man rus effekt igjen? Må kanskje vente en stund siden jeg tok 8 mg subutex tirsdag og 8 mg torsdag….
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så om man venter 3-4 dager uten tramadol/nobligan så får man rus effekt igjen? Må kanskje vente en stund siden jeg tok 8 mg subutex tirsdag og 8 mg torsdag….
Vis hele sitatet...
Ville bare si, om du tar 8mg subutex uten toleranse så leker du med ilden. Jeg har selv fått 2mg sub +8mg buvidal(buprenorfin injeksjon), og jeg holdt på å ta kvelden. Be careful :-)
For å svare på spørsmålet ditt så burde 3-4 dager være (mer enn) nok, men det beror på hvor kraftig rus du søker.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å ruse seg på tramadol kan føre til anfall.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
8 mg subutex IV gir meg ikke all verdens så det sier nok litt om toleransen min. Men jeg blir ikke dårlig når jeg tar tramadol. Har tatt 300 mg når jeg har tatt tramadol de siste gangene. Dagen etter jeg har hatt sprekk på subutex (2 ganger forrige uke) så har jeg ikke tatt noen form for opiater, men veit at subutex har lang halveringstid. Tok subutex sist på torsdag. Har holdt meg uten dagen etter, og 300 mg tramadol dagen etter det igjen. Ingen effekt, men heller ingen abstinenser. Jeg er kanskje safe for og få subutex-abstinenser nå som det er mandag og jeg sist tok sub på torsdag? Tok 300 mg tramadol i dag, ingen effekt, men er ikke abstinent. Tenker å ta 50 mg tramadol de neste dagene og så gå over til 50 mg annenhver dag før jeg hopper av. Er jævla spent og nervøs når det kommer til abstinenser. Har en del forpliktelser fremover. Har ikke kids eller noe slikt, så det er ikke gravalvorlig heller.