Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1956
Jeg kjøpte meg 1g med pepper igår som jeg skulle ha ut på kvelden. Men denne hadde en lukt som jeg aldri har kjennt før. Den var helt hvit, den funka forsåvidt bra, nedturen kan jeg heller ikke klage på.
MEN...det lukta veldig sterkt av BLEKK, som i blekket som er i en kulepenn, smaken og var helt forferdelig.

Noen som har prøvd den samme og kanskje vet hva slags lugubert stoff de har brukt for å tynne den ut? ?
Er ikke sikker på hvordan blekk lukter da men..
Jeg hadde 10g av en helt hvit en som luktet veldig, minnet meg om løsemiddel.
Den er noe av det bedre som har vert ute i det siste, har hatt endel fart som var oransje og en med brune klumper i.
Bivirkningene fra den hvite var ivertfall mye mer behagelig enn de andre.
Det er ikke sikkert det er en eventuell utblanding som lager lukta, mer sannsynlig er det luktrester fra ethyl ether som brukes under produksjon (pulveret ligger i en lake av ether som deretter filtreres av og pulveret tørkes) eller det jeg har lest i hvertfall.

Ethyl ether er jo et løsemiddel, det lukter sterkt og setter igjen lukt.

Sånn skarp stikkende lukt fra helt hvitt pepper er jo rimelig vanlig vil jeg påstå,
bra funk bare forferdelig smak og lukt

Nå har jeg faktisk ikke lukta ether selv, så jeg vet ikke om lukta er det samme, men det er dette jeg har hørt og blitt fortalt.
Det inneholder gjerne løsemiddelrester og forurensinger som gir en gul, brun eller rosa aktig farge, gjerne med en klumpete og fuktig konsistens, og en stikkende lukt. Illegal amfetamin blir gjerne «tynnet ut» med andre stoffer for å få større utbytte, så det er ofte vanskelig å vite hvor mye amfetamin det er og styrken på det.

gotta love wikipedia.