Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1278
Anonym bruker
"Mekanisk Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er de distinkte forskjellene mellom kokain og amfetamin når det kommer til rusfølelse?

Andre forskjeller kan også gjerne nevnes. Ønsker helst svar fra folk som har stor erfaring med amfetamin.
Amfetamin varer +/- 6timer, mens kokain varer i 30-60min.

Kokain er mer intenst, og gir mer kick enn amfetamin, mens amfetamin gir en mer langvarig å jevnere ruseffekt. Personlig foretrekker jeg amfetamin foran kokain uavhengig av pris.
Kokain har kortere varighet og er mer euforisk. Amfetamin har en effekt som føles litt dypere ut, mye lettere å holde styr på siden du ikke trenger å redosere i hytt og pine. Amfetamin er mye mer allsidig, kan brukes til alt mulig, både hverdag og fest.
Kokain blir hovedsakelig for selve rusen. Jeg liker best å røyke det som crack, det kan ikke amfetamin måle seg opp mot, men jeg får litt angst bare av å tenke på det nå.

Jeg syntes at det blir vanskelig å sammenligne de to, utover at begge er stimulanter. Kan vell si at jeg også foretrekker amfetamin(har adhd så jeg får amfetamin-medisin), jeg blir alt for revet med av brusen, blir skikkelig deppa etter en binge.
Anonym bruker
"Lykkelig Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stuking på høyt nivå = speed.
Å tro man selv er mester i alt = coke.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bedøvelse-følelse i munnen av kokain – ikke av amfetamin.