Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1865
http://kingbong.com/acatalog/King_Bo..._Highs_26.html

Vet noen om disse kan sendes til norge? Tenker på tre pakningene med kapsler. Noen som har prøvd slike? Nettstedet opplyser en annen plass på sidne at rusen skal ha samme virkning som extacy og speed, men hvordan kan det være det samme og være lovelig?
siden det ikke står på siden hva som er oppe i de, så hadde jeg droppa og bestilt.
det er såpass stor kjangs for at det blir stoppet i tollen uansett.

og de fleste sånne capsler inneholder urter som er oppført som narkotika heller legemidel


har du flaks så finner du en kapsel som inneholder morning gloory og amanita.
trur ikke tollen slår ned på det.

og morning gloory er jo og få kjøpt i norge på diverse blomsterbutikker.
amanita er vel ikke opført som narkotika er det?
Sist endret av hasjen; 16. november 2006 kl. 12:56.
Trooper
Az0g's Avatar
Trådstarter
Har du et navn som brukes av blomsterhandlere om "morning glory" ? Er det en blomst? Skal den tørkes og røykes?
spør etter ipomea heavenly blue heller ipomea pearly gates.
flying saucers funker også fint.

finnes også en norsk frøbutikk som selger dem, men jeg kan dessvere ikke poste
linker her.
Sist endret av hasjen; 16. november 2006 kl. 12:42.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Ja, jeg er enig med hasjen. Du kjøper ikke ting du ikke vet hva er, men ikke bare fordi at det er en stygg risk å ta når du skal føre noe inn i landet. Hva slags idiot er det som tar noe de ikke vet hva er? Tror du virkelig at det ikke er farlig bare fordi at det er urt?

Jeg har handla morning glory frø - fordi det blir fine blomstre - som hang i en hylle med masse andre blomsterfrø. Det lå i en pakke med en fin blå blomst avbildet på forsiden (ikke ulikt bildet av blomsten du ser i linken under her). Det sto "heavenly blue" på pakken, og i mindre skrift sto det "Ipomoea violacea".
Memoriser (om du har kapasitet til det) navnene du finner her før du evt. går inn i en blomsterforetning, så vet du hva du ser etter og du slipper å spørre betjeningen om hjelp.

Hvorfor hasjen dessverre ikke kan poste linker til forhandlere som selger helt lovlige frø forstår jeg ikke. Jeg foreslår uansett at du søker litt rundt på forumet, for jeg vet at det finnes endel informasjon om dette. Bl.a internettforhandlere, hva man bør tenke på før evt. inntak og hvordan man kan ekstrahere LSAet i frøene. Husk at det ikke bare er behagelig å spise de her frøene. Det kan faktisk bli veldig ubehagelig.
Sist endret av Mullah; 16. november 2006 kl. 13:01.
Sitat av Az0g
Har du et navn som brukes av blomsterhandlere om "morning glory" ? Er det en blomst? Skal den tørkes og røykes?
Vis hele sitatet...


ja det er en blomst, men det er ikke den du får effekt av.
det er frøene som man er ute etter
råder deg til å ta en titt inn på erowid, den siden mullah linket til.

jo mullah. derfor jeg ikke vil poste den linken her, er at vist mange nok
misbruker at det faktisk har blitt lovelig å kjøpe så kan det fort snu igjen.
og det vil vi vel ikke ha noe av..
Sist endret av hasjen; 16. november 2006 kl. 13:16.
Trooper
Az0g's Avatar
Trådstarter
Hva er forskjellen på "Ipomoea tricolor" som du linket til hasjen og "Ipomoea violacea" som Mullah linket til?
Sist endret av Mullah; 16. november 2006 kl. 15:15.
men husk at det bare er at par av dem som inneholder lsa.

altså ipomea tricolor - ipomea hevanly blue - ipomea pearly gates og ipomea flyin saucers
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Ja, og jeg mener de med LSA er tricolor og violacea? Noen fler vi er sikkre på?
ipomea tricolor og ipomea violacea er den samma greia mener jeg.
har fått effekt fra begge to , men jeg lurer litt på om tricolur er litt svakere
en violacea.

står også på erowid at 1frø = 1ug


har du ikke tidligere erfaring med psykadelika så hold deg unna!
og hvis du absolutt *må* teste det ut, så begynn med småe doser.
ikke sleng på flere hundre av dem om gangen.

det er også anbefalt å ha med seg en god kamerat som ikke skal trippe.
i tilfelle du skulle ha så uflaks å få nedtur.

også viktig å velge riktig tid og sted.
Sist endret av hasjen; 16. november 2006 kl. 13:27.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Ja, du har kanskje rett.

Well, unfortunately, _The_Botany_and_Chemistry_of_Hallucinogens_ doesn't list
this particular strain. This edition is 13 years old though, so its possible
that Palmata is a synonym for something they do talk about. The horticultural
morning glories they talk about that contain LAA's are:
[color=red]Heavenly Blue, Pearly Gates, Flying Saucers, Wedding Bells, Summer Skies, and
Blue Stars.[/color]

Those may all just be different kinds of Tricolor, I don't know. As far as
species names, for the Ipomea's and related plants they list:

[color=red]Ipomea Tricolor (= Ipomea Violacea = Ipomea Rubrocaerulea)[/color]
and
[color=red]Turbina Corymbosa[/color] (the original Mexican morning glories, [color=red]"ololiuqui"[/color]), which is
sometimes also called [color=red]Rivea Corymbosa and Ipomoea sidaefolia[/color].
Vis hele sitatet...
Kilde.
der var der noen arter jeg ikke hadde hørt om, som fks summer skies og blue stars.
og navnet turbina corymbosa hvar faktisk ukjent for meg.
da lærte jeg noe nytt i dag å.

thanx for infoen mullah
Sist endret av hasjen; 16. november 2006 kl. 15:38.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
har prøvd de heavenly blue og pearly whitw frøa å det hadde en viss effekt, litt svakere enn knips å sånt men kjente at jeg var på tur, varte i 5-6 timer m svak funk, tok en jonas på natta å det ble ikke verre av det , kikka formen litt opp. men fikk noe helt jævlig halsbrann av det a å det var ikke kult, tok mellom 10 å 20 frø,knuste dem å spiste dem, frøene bestilte jeg på grontfokus . ipomea heavenly blue , pearly white(tricolor)
ikke noe en bør gjøre hvis en skal på jobb eller skole dagen etter , for jeg fikk bodylag.tung i kropp hode å sinn. men ....jeg lever da enda