Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 9929
Hva syns dere mannfolk om å slikke fitte? (En selvfølge at det skal være rent og lukte normalt).

Gjøres det kun for å please eller er det for egen del og? Hvorfor liker du det/liker ikke? Kjør!
Fuck Mr. Plod!
Jeg kan plante trynet mitt i en fitte? Jeg er så nærme en fitte jeg kan komme og dama drar meg å håret av nytelse, selvfølgelig liker jeg dette?

Liker man ikke det så er man redd for å kommunisere eller skap homofil tenker jeg, sikkert unntak.
Noe av det beste som finnes.
Å gi nytelse tenner. Lyder, lukt, hvordan ting føles ut, bli bedre kjent med kroppen til den jeg har sex med…

Lista er lang. Men det er også moro for oss gutta å føle oss litt slutty en gang i blant også
Hva synes du om at damer suger på pikken din? De fleste mannfolk digger oral, damene også. Så det er bare å plante fjeset i skrevet og slikke som best du kan.

Hvorfor slikke mus? Fordi det er topp å se at dama koser seg, og når det blir godt for dama blir det ekstra godt for meg. Blir ekstra tent. Også er jo sex mer enn å bare pumpe inn og ut. Sleiking og suging er en naturlig del av et godt sexliv. Sleiker ræv også om dama liker det.
Sist endret av _abc_; 18. juli 2023 kl. 01:49.
Folie à deux
Sitat av Trippy.troll Vis innlegg
Hva syns dere mannfolk om å slikke fitte? (En selvfølge at det skal være rent og lukte normalt).

Gjøres det kun for å please eller er det for egen del og? Hvorfor liker du det/liker ikke? Kjør!
Vis hele sitatet...
Du setter det i en nasty gruppe men har helt rett. Jeg elsker det, og ser nytelsen hos mine partnere når jeg gjør det. Klitoris er ekstremt vanskelig å finne noen ganger men når vi gutta gjør det...da får det unna
Sitat av noguhso Vis innlegg
Du setter det i en nasty gruppe men har helt rett. Jeg elsker det, og ser nytelsen hos mine partnere når jeg gjør det. Klitoris er ekstremt vanskelig å finne noen ganger men når vi gutta gjør det...da får det unna
Vis hele sitatet...
Lmao den er samme plass hver gang
Fuck Mr. Plod!
Om du ikke er glad i å slikke fitte så kan jeg anbefale rosin.

Har du først prøvd rosin går du aldri tilbake til drue.
Trippy.troll
Trådstarter
16 4
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Jeg kan plante trynet mitt i en fitte? Jeg er så nærme en fitte jeg kan komme og dama drar meg å håret av nytelse, selvfølgelig liker jeg dette?

Liker man ikke det så er man redd for å kommunisere eller skap homofil tenker jeg, sikkert unntak.
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Kult å se det var positive tilbakemeldinger på dette. Gir mye større nytelse når det er noe dere mannfolka utrykker at dere liker og ikke gjør for pliktens skyld!

Sitat av Nøddy Vis innlegg
Om du ikke er glad i å slikke fitte så kan jeg anbefale rosin.

Har du først prøvd rosin går du aldri tilbake til drue.
Vis hele sitatet...
Vil gjerne vite hvordan det kan være bedre? Det er jo å ta det noen hakk videre og det må da være litt uappetittlig mtp hva som har kommet ut der

Sitat av Astro Man Vis innlegg
Lmao den er samme plass hver gang
Vis hele sitatet...
Tja ja og nei! Det er stor forskjell på hvor nervene som gir orgasme er fra kvinne til kvinne. Visste du ikke dette så har du hatt laber kommunikasjon med sexpartner og sikkert opplevd en del fake gasms hihi

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Hva synes du om at damer suger på pikken din? De fleste mannfolk digger oral, damene også. Så det er bare å plante fjeset i skrevet og slikke som best du kan.

Hvorfor slikke mus? Fordi det er topp å se at dama koser seg, og når det blir godt for dama blir det ekstra godt for meg. Blir ekstra tent. Også er jo sex mer enn å bare pumpe inn og ut. Sleiking og suging er en naturlig del av et godt sexliv. Sleiker ræv også om dama liker det.
Vis hele sitatet...
Jeg er dame så kan ikke uttale meg om en bj, utenom at for meg personlig blir jeg veldig kvalm av det. Men liker det godt i form av å gi nytelse, og gir gjerne en men helst da jeg har drukket litt så brekningsrefleksen er noe svekket (:

Sitat av Vasken Vis innlegg
Å gi nytelse tenner. Lyder, lukt, hvordan ting føles ut, bli bedre kjent med kroppen til den jeg har sex med…

Lista er lang. Men det er også moro for oss gutta å føle oss litt slutty en gang i blant også
Vis hele sitatet...
Å føle seg slutty innimellom er undervurdert! Det er nice. Klasse på svaret ditt, du høres ut som en digg partner!
Sist endret av Trippy.troll; 18. juli 2023 kl. 09:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mener du at klitoris er på forskjellig plass på hver enkelt kvinne? Greit nok at folk kan syns ulike områder er deilig men visste ikke at klitoris var nomade. Setter pris på at damene faker. Gjør det sjæl. Prekæs!
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Mener du at klitoris er på forskjellig plass på hver enkelt kvinne? Greit nok at folk kan syns ulike områder er deilig men visste ikke at klitoris var nomade. Setter pris på at damene faker. Gjør det sjæl. Prekæs!
Vis hele sitatet...
Noen som ble litt butthurt?

Liker det så lenge jeg føler at jeg vet hva jeg gjør. Fint å gi glede og nytelse, fint å være så tett på og intim, ansiktet så å si inni en annen person. Kan bli sliten i tunga. Liker å bli våt i trynet.
Dude. Når jeg var 18 var jeg sammen med ei på 28 som misbrukte morfin. De brutale tilbakemeldingene hun ga på det området har gjort meg imun. Ble trent opp som en hund lol
Trippy.troll
Trådstarter
16 4
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Mener du at klitoris er på forskjellig plass på hver enkelt kvinne? Greit nok at folk kan syns ulike områder er deilig men visste ikke at klitoris var nomade. Setter pris på at damene faker. Gjør det sjæl. Prekæs!
Vis hele sitatet...

Tja er jo ca samme plassen, men kommer jo an på hvordan fitta er, så klitoris vil jo ha litt variasjon på plassering. Men er nok mer riktig som du skriver, å si at det er forskjellige steder som gjør godt for dama. Det var egt poenget mitt :-)

Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Noen som ble litt butthurt?

Liker det så lenge jeg føler at jeg vet hva jeg gjør. Fint å gi glede og nytelse, fint å være så tett på og intim, ansiktet så å si inni en annen person. Kan bli sliten i tunga. Liker å bli våt i trynet.
Vis hele sitatet...
Kunne virke litt sånn ja haha. Og vi kvinner merker om en fyr faker, kanskje ikke under økta men pga lukta av utfloden i etterkant. Sorry tmi haha.

Fantastisk tilbakemelding btw, alle setter pris på en fyr som tåler litt juice i fjeset!

Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Noen som ble litt butthurt?

Liker det så lenge jeg føler at jeg vet hva jeg gjør. Fint å gi glede og nytelse, fint å være så tett på og intim, ansiktet så å si inni en annen person. Kan bli sliten i tunga. Liker å bli våt i trynet.
Vis hele sitatet...
Kunne virke litt sånn ja haha. Og vi kvinner merker om en fyr faker, kanskje ikke under økta men pga lukta av utfloden i etterkant. Sorry tmi haha.

Fantastisk tilbakemelding btw, alle setter pris på en fyr som tåler litt juice i fjeset!
Sist endret av Trippy.troll; 18. juli 2023 kl. 11:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Mener du at klitoris er på forskjellig plass på hver enkelt kvinne?
Vis hele sitatet...
iblandt er den jo veldig liten da
Jeg elsker å slikke og blir personlig litt pisst når jeg begynner med den ''det er kjedelig''' ''synes ikke du det er ekkelt''
Så lenge en liker å motta, så synes jeg det er frekt å ikke gi tilbake
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Lmao den er samme plass hver gang
Vis hele sitatet...
Brannfakkel;

Har du sett en naken dame på 50 kg og en på 150 kg? Prøv å forestill deg underlivene deres og at de ikke er 100% like. Takk for meg. (:

Til TS (eller noen andre som kan komme med innspill), Har du noen tips til hvordan jeg kan overtale kona til at jeg går ned på henne? Når jeg spør, tuller hun det bort. Er jeg fucked?
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Brannfakkel;

Har du sett en naken dame på 50 kg og en på 150 kg? Prøv å forestill deg underlivene deres og at de ikke er 100% like. Takk for meg. (:

Til TS (eller noen andre som kan komme med innspill), Har du noen tips til hvordan jeg kan overtale kona til at jeg går ned på henne? Når jeg spør, tuller hun det bort. Er jeg fucked?
Vis hele sitatet...
Har du aldri fått lov?
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Så lenge en liker å motta, så synes jeg det er frekt å ikke gi tilbake
Vis hele sitatet...
Neh, folk har preferanser.

Skal man takke nei til en bj om man ikke liker å slikke?
Er fruen pliktig til å suge meg om jeg slikker hun? Nei.


Er man helt elendig i senga og bare pusher til man er ferdig, ja da vil man mest sannsynlig ikke få seg noe eller bare swoope opp damer som driter i egen nytelse så lenge mannen er fornøyd.

Ikke min type dame, men folk står helt fritt til å ligge med dem de føler for selv.
er dame og elsker å suge pikkk, elsker mest å se at partner nyter det + at det gir meg selvtillitsboost hvis man får høre at man er god på det. Tenner meg også hvis jeg blir slikket og jeg ser at mannen nyter det og han gjerne går all-in med stor A på jobben (akkurat som han skulle spist en juicy burger på fylla)
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Neh, folk har preferanser.

Skal man takke nei til en bj om man ikke liker å slikke?
Er fruen pliktig til å suge meg om jeg slikker hun? Nei.


Er man helt elendig i senga og bare pusher til man er ferdig, ja da vil man mest sannsynlig ikke få seg noe eller bare swoope opp damer som driter i egen nytelse så lenge mannen er fornøyd.

Ikke min type dame, men folk står helt fritt til å ligge med dem de føler for selv.
Vis hele sitatet...
Du snakker om preferanser men sier samtidig "Liker man ikke det så er man redd for å kommunisere eller skap homofil tenker jeg, sikkert unntak."
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Superspurv Vis innlegg

Til TS (eller noen andre som kan komme med innspill), Har du noen tips til hvordan jeg kan overtale kona til at jeg går ned på henne? Når jeg spør, tuller hun det bort. Er jeg fucked?
Vis hele sitatet...
Bruk lang lang tid på vei ned, ikke spør bare begynn å kysse henne på nedover, hvis du syntes det går litt vel sakte så halverer du hastigheten igjen, bruk god tid.

Litt usikker på hvor grisete du/dere er, men hun kan være usikker på lukt/smak? Du kan bruke fingra og slikke dem rene mens dere holder på og vise at du digger det

Sitat av NokErNok Vis innlegg
Du snakker om preferanser men sier samtidig "Liker man ikke det så er man redd for å kommunisere eller skap homofil tenker jeg, sikkert unntak."
Vis hele sitatet...
Ja? Hvis man er redd for å spørre eller kommunisere så vil man kanskje (i dette tilfellet) ikke akkurat ha en preferanse for å slikke.

Man trenger vel ikke egentlig å være klar over at man er redd for å spørre. Mange er redd for ting uten at de er helt klar over hvorfor det er slik.
Sist endret av Nøddy; 18. juli 2023 kl. 20:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Har du aldri fått lov?
Vis hele sitatet...
Vi har nettopp startet opp igjen etter en gaaanske lang pause og den spesifikke aktiviteten har ikke blitt utført tidligere. (:

Sitat av Nøddy Vis innlegg
..ikke spør bare begynn å kysse henne på nedover,
Vis hele sitatet...
Er litt redd for å bli knea til, no joke. Ikke fordi hun hater meg, men fordi det kanskje er refleks hvis hun ikke er komfortabel med det?
Sist endret av Superspurv; 18. juli 2023 kl. 21:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Superspurv detta ordner du! Jeg har troa!
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Superspurv detta ordner du! Jeg har troa!
Vis hele sitatet...
Og i værste fall hvis det ikke ordner seg så er det ikke et veldig stort personlig tap. Det er sånn typ nr 34 på lista mi.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Brannfakkel;

Har du sett en naken dame på 50 kg og en på 150 kg? Prøv å forestill deg underlivene deres og at de ikke er 100% like. Takk for meg. (:

Til TS (eller noen andre som kan komme med innspill), Har du noen tips til hvordan jeg kan overtale kona til at jeg går ned på henne? Når jeg spør, tuller hun det bort. Er jeg fucked?
Vis hele sitatet...
Bind henne fast og gi hun bind for øynene.

Kyss deg sakte nedover.

Hvis du skal ta henne bakfra, bare plant fjeset inni der i mens du varmer opp.

Spør henne rett ut: kan jeg være så snill å få slikke deg?

Ring hvis alt dette feiler.
Nope, nope! Likte det før i fjortis alderen men mer eldre jo mer ekkelt ble det. Liker sex men hater fitte lukten på hender og smaken generelt. Var ærlig med kona første dag så si, har aldri slikket hun.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Nope, nope! Likte det før i fjortis alderen men mer eldre jo mer ekkelt ble det. Liker sex men hater fitte lukten på hender og smaken generelt. Var ærlig med kona første dag så si, har aldri slikket hun.
Vis hele sitatet...
Du dusjer vel etter sex? Eller i det minste vasker hender, snoppen og ansiktet om du har vært nedentil? Ser ikke problemet med mindre du kun har slikket damer som ikke vasker seg skikkelig.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Nope, nope! Likte det før i fjortis alderen men mer eldre jo mer ekkelt ble det. Liker sex men hater fitte lukten på hender og smaken generelt. Var ærlig med kona første dag så si, har aldri slikket hun.
Vis hele sitatet...
Håper ikke hun sutter på snoppen din heller
Sitat av KaiN Vis innlegg
Nope, nope! Likte det før i fjortis alderen men mer eldre jo mer ekkelt ble det. Liker sex men hater fitte lukten på hender og smaken generelt. Var ærlig med kona første dag så si, har aldri slikket hun.
Vis hele sitatet...
Fersk og fin fittesaft er full av lukt og smakforbindelser, ferromoner osv som er til for å skape tenning hos mannen. Det ligger i våre urinnstinkter at vi blir kåte av det.

Om du synes det stinker av fingra dine etter at du fingerer dame kan jeg anbefale varmt vann og såpe. Det stinker ikke av fittesaft av fingrene før lukta får "satt seg". Så om du og dama er normalt renslige er det bare å slikke fitte.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Brannfakkel;

Har du sett en naken dame på 50 kg og en på 150 kg? Prøv å forestill deg underlivene deres og at de ikke er 100% like. Takk for meg. (:

Til TS (eller noen andre som kan komme med innspill), Har du noen tips til hvordan jeg kan overtale kona til at jeg går ned på henne? Når jeg spør, tuller hun det bort. Er jeg fucked?
Vis hele sitatet...
Jeg har kommet langt med å bare ta en samtale om sex, om hva man liker og ikke liker, eventuelt om det er noen usikkerheter rundt en ting man har lyst til å
gjøre eller motta, om det er noe jeg kan gjøre for å legge mer til rette for det og sånn. Det er kleint første gangen, men det er noe jeg alltid har fått skryt for i ettertid når partner vet at det ikke er noe farlig og noe som gjerne gjør sexen mye bedre. Da er det også lettere for de og ta opp ting de har lyst til å prøve også.

Eksen min nekta meg å utføre oral sex fordi hun ikke likte hvordan underlivet hennes så ut og var usikker på det, da var hun forståelig nok ikke tent på tanken om at jeg skulle ha øynene mine så nærme honningkrukka. Fikk gjøre det noen uker etter samtalen vi hadde om det, og det ble noe av hennes favoritter i senga når hun ble vant til det.

Finn ut hva det er som gjør at det er uaktuelt for henne, så kanskje du kan gjøre noe med det
Sitat av Vasken Vis innlegg
Å gi nytelse tenner. Lyder, lukt, hvordan ting føles ut, bli bedre kjent med kroppen til den jeg har sex med…

Lista er lang. Men det er også moro for oss gutta å føle oss litt slutty en gang i blant også
Vis hele sitatet...
Hva Vasken sa fra A til å!

Oral sex er både gøy å gi og få. Hvis du er i tvil TS, ber jeg deg prøve det en gang for mye enn for lite.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av KaiN Vis innlegg
Nope, nope! Likte det før i fjortis alderen men mer eldre jo mer ekkelt ble det.
Liker sex men hater fitte lukten på hen
Vis hele sitatet...
Veldig lenge siden jeg var 14, men sånn jeg husker det smakte de generelt mindre. Kan godt hende jeg tar feil,
men det høres ikke helt ulogisk ut og det er jo sånn med andre typer kroppslukt som f.eks svette, den lukter nesten
ingen ting på et barn, men gradvis mer og mer frem mot puberteten.

Jeg har alltid likt både lukt, smak og handlingen i seg selv og har inntrykk av at de fleste jenter/kvinner også liker å bli slikket.
Sist endret av vindaloo; 19. juli 2023 kl. 13:32.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Du dusjer vel etter sex? Eller i det minste vasker hender, snoppen og ansiktet om du har vært nedentil? Ser ikke problemet med mindre du kun har slikket damer som ikke vasker seg skikkelig.
Vis hele sitatet...
Man skal ikke vaske seg sikkelig nedentil, er derfor det stinker hos enkelte jenter. Varmt vann holder, ivertfall hos jenter.

Underlivet er ikke laget for quadruple ultra showergel med lukt av honing fra Namibia.

Fører du bakteriel vaginose det greiene der, å det lukter det! Det svir på tunga også
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Man skal ikke vaske seg sikkelig nedentil, er derfor det stinker hos enkelte jenter. Varmt vann holder, ivertfall hos jenter.

Underlivet er ikke laget for quadruple ultra showergel med lukt av honing fra Namibia.

Fører du bakteriel vaginose det greiene der, å det lukter det! Det svir på tunga også
Vis hele sitatet...
Gjør hva du vil i dusjen, selv vasker jeg meg alltid godt nok etter sex til at jeg ikke blir gående å stinke gammel sex. Hverken i fjes, på hender eller nedentil.

Vask med såpe, kun vann eller klor og plumbo for alt jeg bryr meg. Det var du som sa du ikke vil slikke fitte fordi da stinker du etterpå. Og da tenker jeg det er ikke fitta det er noe feil med, det er din personlige hygiene.
BRAND ∞ STRONG
Det er ofte feil såpe, vanlig dusjsåpe med for høy ph som kan være årsaken til lukt der nede.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Gjør hva du vil i dusjen, selv vasker jeg meg alltid godt nok etter sex til at jeg ikke blir gående å stinke gammel sex. Hverken i fjes, på hender eller nedentil.

Vask med såpe, kun vann eller klor og plumbo for alt jeg bryr meg. Det var du som sa du ikke vil slikke fitte fordi da stinker du etterpå. Og da tenker jeg det er ikke fitta det er noe feil med, det er din personlige hygiene.
Vis hele sitatet...
Har da aldri sagt jeg ikke slikker fordi det stinker etterpå?

Ett helt sunt og balansert underliv lukter veldig lite om man gnir med varmt vann.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Har da aldri sagt jeg ikke slikker fordi det stinker etterpå?

Ett helt sunt og balansert underliv lukter veldig lite om man gnir med varmt vann.
Vis hele sitatet...
Sorry sorry sorry. Her har jeg quota feil eller blandet nicks i det jeg skrev. Beklager Nøddy. Dette innlegget var det jeg skulle ha svart på.

Sitat av KaiN Vis innlegg
Nope, nope! Likte det før i fjortis alderen men mer eldre jo mer ekkelt ble det. Liker sex men hater fitte lukten på hender og smaken generelt. Var ærlig med kona første dag så si, har aldri slikket hun.
Vis hele sitatet...
Slikker fitte primært for egen nytelse. At dama vrir seg av kåthet og glede, og kommer hele tiden er jo bare en bonus
Trippy.troll
Trådstarter
16 4
Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Så lenge en liker å motta, så synes jeg det er frekt å ikke gi tilbake
Vis hele sitatet...
Ja greit nok det, men om du er høflig eller om du liker det
Er to forskjellige ting

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Brannfakkel;

Har du sett en naken dame på 50 kg og en på 150 kg? Prøv å forestill deg underlivene deres og at de ikke er 100% like. Takk for meg. (:

Til TS (eller noen andre som kan komme med innspill), Har du noen tips til hvordan jeg kan overtale kona til at jeg går ned på henne? Når jeg spør, tuller hun det bort. Er jeg fucked?
Vis hele sitatet...
Er det kona di så kan det være kleint å få spørsmålet. Jeg som kvinne og tidligere sjenert ville foretrukket at du rolig kysset henne nedover, og hadde musa som mål. Men husk langsomt, så hun har mulighet til å stoppe deg om det er noe hun virkelig ikke ønsker. Masse lykke til!

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Brannfakkel;

Har du sett en naken dame på 50 kg og en på 150 kg? Prøv å forestill deg underlivene deres og at de ikke er 100% like. Takk for meg. (:

Til TS (eller noen andre som kan komme med innspill), Har du noen tips til hvordan jeg kan overtale kona til at jeg går ned på henne? Når jeg spør, tuller hun det bort. Er jeg fucked?
Vis hele sitatet...
Er det kona di så kan det være kleint å få spørsmålet. Jeg som kvinne og tidligere sjenert ville foretrukket at du rolig kysset henne nedover, og hadde musa som mål. Men husk langsomt, så hun har mulighet til å stoppe deg om det er noe hun virkelig ikke ønsker. Masse lykke til!
Sist endret av Trippy.troll; 19. juli 2023 kl. 23:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Lmao den er samme plass hver gang
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig er den det og den flytter seg ikke noe mer enn at du finner den hvis du vet hva du leter etter, akkurat som med G-punktet.

Problemet er mye mer alle kjedelige norske damer som er vokst opp med fyllepikk uten å kjenne sin egen kropp.

Som middelaldrende mann driver man fortsatt med voksenopplæring.
Sist endret av Dough; 19. juli 2023 kl. 23:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei
Alltid klar. Jeg liker. Det er flott å glede en dame, gjøre det hyggelig til
Håper jeg skrev tydelig og riktig på norsk
God kveld
Jeg likte veldig godt å slikke fitte når jeg var teen, men nå er det litt grisete føler jeg. For det første så er det kuken man skal bruke, ikke ligge slikke i 1 time liksom. Feks knulle henne drit hardt også gå ned for å slikke 2 min, til å skampule hun igjen. Ja det mine herrer, er det hun vil ha.
Sist endret av HallaKompis; 22. juli 2023 kl. 02:28.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Jeg likte veldig godt å slikke fitte når jeg var teen, men nå er det litt grisete føler jeg. For det første så er det kuken man skal bruke, ikke ligge slikke i 1 time liksom. Feks knulle henne drit hardt også gå ned for å slikke 2 min, til å skampule hun igjen. Ja det mine herrer, er det hun vil ha.
Vis hele sitatet...
Folk er forskjellige, jeg har en følelse av at de som tror "one size fits all" ikke har særlig erfaring med flere partnere. Det som får ei jente kåt kan være helt avskrekkende for ei annen.
BRAND ∞ STRONG
just lick that pussy already, you know you like gonna like it
Det skal lukte kvinne, ikke dr.Greve!
Elsker det.
Helt klart en favoritt for meg. Ikke bare som forspill men også innom flere ganger under akten. Rimmer også dersom dama liker det.
Ligger ikke planta i skrittet til noen over veldig lang tid, og særlig hvis dama er for våt, da blir det kjipt å holde på.

Er ganske Aseksuell for tiden, med engang jeg kommer så er det som om jeg får en sperring der sex er det siste jeg vil. Da må jeg forklare «det er ikke deg, det er meg». Er flere damer som har følt seg mindre pene etter dette, eventuelt trodd jeg var en fuckboi.
Hva synes mammaen din om å få fitta og ræva slikka?

Er hun nøye med hygiene og barbering?