Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1934
Sett at jeg skal selge et fullt lovlig produkt på nettet, via f.eks nettbutikk eller finn.no. Hvordan gjør jeg dette anonymt, altså produktet eller betalingen skal ikke kunne spores til meg.
Få noen andre til å gjøre det for deg, eller oppgi et annet navn enn ditt eget og bruk en annen IP adresse.
For å motta betalimg helt anonymt, må du nesten be om å få betalingen gjenlagt/gjemt et sted, i mynter.
Du kan prøve en av "kjøp og selg" sidene på Facebook. Lag deg en fake bruker og be om betaling i kontant/varer.
Tja, anonymt er tilnærmet umulig. Spørsmålet som er viktig er hvem du ønsker å skjule deg for?

Om du ønsker at selger ikke skal få vite hvem du er, så må du undersøke muligheter for å motta penger anonymt elektronisk. Neteller og tilsvarende tjenester er nok fine til dette. Det vil aldri bli 100% anonymt dog, fordi på et eller annet tidspunkt må noen vite den ekte identiteten din for å gi deg pengene.. og myndighetene klarer å finne sporene du etterlater deg. Bankvesenet og finanstransaksjoner er generelt godt overvåket.

Om det er myndighetene du ønsker å skjule deg for holder du deg milevis unna alt elektronisk, men mottar betalinga kontant ved oppmøte. Bruk falsk e-post adresse, falske personalia og kun offentlig tilgjengelig wifi. Da jobber du under antagelsen av at de kan finne ut alt du har gjort, men sørger for at ingenting av det kan kobles opp mot det normale livet ditt.
Trådstarter
8 0
Må ikke skjule meg for myndighetene, bare enkelt og greit at kjøper ikke vet navnet mitt.
du skal altså svindle kundene dine, derfor må de ikke kunne finne deg igjen?
Sist endret av cold Z; 18. august 2013 kl. 21:05.
Trådstarter
8 0
Skal ikke svindle noen, vil bare ikke at navnet mitt skal kunne knyttes opp mot det produktet.
Ukash/Spendon + Neteller konto kan fungere..
Produkt er det du selger da?
Trådstarter
8 0
Hvis jeg får betaling rett på konto nr, så kan i utgangspungtet ikke kjøperen kunne knytte navnet mitt opp mot kontonummeret?
bruk entropay eller westernunion
Sitat av z3pptic Vis innlegg
Hvis jeg får betaling rett på konto nr, så kan i utgangspungtet ikke kjøperen kunne knytte navnet mitt opp mot kontonummeret?
Vis hele sitatet...
I utgangspunktet kan han ikke det nei, men hvis han har bruker på freak kan du være ille ute Dette.
Selg via Silk Road.
Sitat av Mr. Flash Vis innlegg
Selg via Silk Road.
Vis hele sitatet...
Dette er fasit hvis du ønsker å være så anonym som mulig.