Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 635
Hei.

Laget en template i Photoshop på skolen idag.
Ikke brukt veldig lang tid på den, men jeg har prøvd å lage en veldig clean og behagelig side.
Tenkte bare på litt feedback.

(har sikkert mange skrivefeil, men ikke bry deg for mye om det )

Se templaten på DeviantArt her.

merk: Også postet på designsiden.no
Takker for ris og ros.
Sist endret av illuSiOn^; 23. april 2008 kl. 13:30.
Kan for det første si at du har skjønt hvordan mange bedrifter foretrekker å ha siden sin. Men den har nok endel som må fikses på.

Ihvertfall på min skjer ble den veldig lyst og ekkel å se på, teksten er nermest uleselig noen plasser. Lys turkis på helt hvit / lys grå ble ikke en fin kombinasjon (Lite leselig).

Font? Har du tenkt noe spesielt over hvorfor du brukte den fonten?
Sitat av goillum
Kan for det første si at du har skjønt hvordan mange bedrifter foretrekker å ha siden sin. Men den har nok endel som må fikses på.

Ihvertfall på min skjer ble den veldig lyst og ekkel å se på, teksten er nermest uleselig noen plasser. Lys turkis på helt hvit / lys grå ble ikke en fin kombinasjon (Lite leselig).

Font? Har du tenkt noe spesielt over hvorfor du brukte den fonten?
Vis hele sitatet...
Ja, er enige i at det ble lite leselig (fargene fungerte bedre inne i Photoshop).
Skal endre litt på fargene, og arbeide litt mer med fontene.

Takk for feedback.
Anbefaler deg å bruke webcolors. Er jo lett å se i photoshop hvilke farger som er egnet for web.