Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 3208
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Ved å ha "copyright" (som btw er overflødig siden vi bor i Norge og ikke i USA) så sier du at du har laget koden selv, og vi vet jo alle her at 40% av koden er |dl3m0b sin.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Uhm, så dette skal altså brukes til rett og slett å hente ut epost og passord til msn? Da kan du i alle fall bare dra vekk mitt nick under "Thanks to".
webster's Avatar
Trådstarter
Sitat av |d13m0b
Uhm, så dette skal altså brukes til rett og slett å hente ut epost og passord til msn? Da kan du i alle fall bare dra vekk mitt nick under "Thanks to".
Vis hele sitatet...
Den skal da ikek dra ut noen passord, det jeg vill ha er at når noen har gått innpå den skal de få en mail som sier at det var ufarlig og ingen ting er blitt logget. Slik at de vet at det bare var tull. Jeg skal ikke samle på noen passord. Selv om tanken er fristende.

Det eneste denne skal brukes til er og ha det gøy med blant venner.

Oh, hvor mange ganger må jeg si det
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Einaste du må sei er at du er patetisk... Sorry ,har ikkje andre ord for det.
webster's Avatar
Trådstarter
nei, nei da tenker jeg at vi sier det slik og så sletter vi denne tråden
Aldri hørt om escaped chars?
Vis hele sitatet...
Det er forskjell på '\n' og endl.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av mr_eff
Det er forskjell på '\n' og endl.
Vis hele sitatet...
Sant, om du lever i wintendo-verdenen blir det \r\n eller noko... No har ikkje eg rørt anna en unix så langt, så...