Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1209
Jeg reiser snart på besøk til familie i Trondheim og har noen dager til å "finne meg selv", eller i hvert fall finne på noe med meg selv. Jeg leter etter anbefalinger til steder å gå for gode opplevelser.. Det kan være alt fra uteplasser til raveparties, museum og skogholt.. Er intr i alt fra god musikk og dans til interessante samtaler og meningsfulle menneskemøter, meditasjon og kunst, spennende mat, vin, humor og spill/lek/underholdning.. Er ikke så glad i den typiske rølp-stemninga nordmenn ofte skaper, så er på utkikk etter noe annerledes. Det må gjerne være både livete og gøy, og jeg søker også ro og selvutvikling.. Jeg vet ikke helt nøyaktig hva jeg ser etter, men føler meg åpen og utforskende. Jeg er forresten en kvinne i 30 årene, som er oppvokst i men utflyttet fra byen. Alle tips er velkomne!
Justismuseet i tTrondheim, mye rart der.

Spis frokost på Rosenborg Bakeri på Møllenberg.

Det er sommer så ikke så parryføre ute på byen dessverre. Ihvertfall ikke forrige helg.
Men kanskje svartlamoen hadde vært noe for deg.https://svartlamon.org/flyko-2/
Ila brannstasjon og Trondheims mikrobryggeri er to steder wjg alltid koser meg.
Jeg bodde åtte år i Trondheim og er tilbake en gang året minst.
Sist endret av tearz83; 26. juli 2023 kl. 01:02.
Gå en tur gjennom Svartlamon, drikk en øl på ramp mens du venter på en matbit,
Tusle en tur ut til Korsvika. Før der er det et galleri som heter KNUST med en mann som spiller på et skip for deg hvis du er kul.

Drops fabrikken og KUK har fin kunst.
Gå opp våttakammen fra Ila og nyt en sinnsyk utsikt over byen.
Antikvariatet på Bakklandet er også en koselig plass.
Mat, og forsåvidt bra vin, får du på Rive Gauche. Trondheims mest undervurderte restaurant. Alle snakker om Bula, Credo og Fagn, men Rive thats the shizzle.
Kul vin, og bra snacks, finner du på Spontan. Vinbaren på Brittania er også kul.
Britannia er også rimelig bra på mat, kaviarbaren er en fet opplevelse om du har lyst til å blåse litt cash.
For drinker er Raus kult.
FabelFreak's Avatar
Trådstarter
24 9
Takk for svar! Har vært på eller hørt om de fleste stedene før. Skal se hvor jeg ender opp!

Hvor kan man danse i byen, uten å høre listepop/russemusikk?
Sitat av FabelFreak Vis innlegg
Takk for svar! Har vært på eller hørt om de fleste stedene før. Skal se hvor jeg ender opp!

Hvor kan man danse i byen, uten å høre listepop/russemusikk?
Vis hele sitatet...
Brukbar.
En tur opp på Egon i Tyholttårnet er verdt et besøk om en ikke har vært der før
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Brukbar.
Vis hele sitatet...
Brukbar I Trondheim har lagt ned. Det nærmeste du finner nå er vel Lokal bar.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Brukbar I Trondheim har lagt ned. Det nærmeste du finner nå er vel Lokal bar.
Vis hele sitatet...
Mente lokal..
Vet ikke hva du mener med skogholt men du har jo både bymarka og brungmarka ikke så langt unna for skogsturer.
Alternativer til Lokal Bar? De har stengt denne helgen
FabelFreak's Avatar
Trådstarter
24 9
Jeg kommer neste uke, og ramla over dette:
https://facebook.com/events/s/cut-co...2540145098476/