Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 4276
Noen som har opplevd at det nesten bare er sånn lys hasj som smuldrer opp kjempeenkelt som selges på gata for tiden? Tenker da i Oslo sentrum spesielt.

Jeg synes den er god og enkel å mekke.

Noen andre som har testet denne? Hva synes dere?
Sist endret av krystallkongen; 14. juli 2018 kl. 17:02.
Jess, beste på lenge i gatevei synes jeg.
Anonym bruker
"Klein Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
4 av de 5 siste gatehandlene har jeg endt opp med denne røyken. Definitivt noe av de beste jeg hat fått på gata, virker dog som om gutta fra calcutta er i overkant bevisst på kvaliteten sin, og mengden man får blir deretter.

Dere andre som handler ofte på gata: Må dere også klage på mengde HVER eneste gang? I såfall, hvordan går dere frem for å få mest mulig for pengene?
veldig bra saker
Sier bare at han ikke skal prøve å gi meg noen 0,3 for en hundrings for jeg vet hva en grammer ser ut som. Har en liten lommevekt og, så får som regel minst 0,85 for 100 spenn når jeg er fattig og vil røyke

Om du ser ut som en spjæling eller virker redd får du nok ikke det du betaler for heller.
Sist endret av krystallkongen; 14. juli 2018 kl. 17:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er den også litt myk? Har hatt en del av den, veldig god.
Sånt du beskriver det så er det mye av det I rogaland også, har også kommet inn en god del hasj der du kan ha platen i handen å bare presse litt så siger alt du, sånt du finner på instagram osv vanskeligt og forklare.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Albinots Vis innlegg
Sånt du beskriver det så er det mye av det I rogaland også, har også kommet inn en god del hasj der du kan ha platen i handen å bare presse litt så siger alt du, sånt du finner på instagram osv vanskeligt og forklare.
Vis hele sitatet...
Var en type i oslo som var standard+ men den var ganske mørk og sinnsykt myk. Den var i omløp lenge. Folk kjøpte i hytt og pine av den, hehe
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå kjøper ikke jeg på gata, så kan vel ikke si så veldig mye. Men det siste året har det vært veldig bra saker der ute. Og virker som at kompiser som kjøper på gata har fått tak i topp shit de siste 6 mnder. Godt å høre at kvaliteten er så bra om dagen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var en type i oslo som var standard+ men den var ganske mørk og sinnsykt myk. Den var i omløp lenge. Folk kjøpte i hytt og pine av den, hehe
Vis hele sitatet...
Fåretrekker heller hasj der jeg vet hva det er, men jeg snakka heller ikke om gate selgere.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Albinots Vis innlegg
Fåretrekker heller hasj der jeg vet hva det er, men jeg snakka heller ikke om gate selgere.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig, det liker vel folk flest. Snakket heller ikke om gateselgere. Den ble solgt i 50-100. Men av de som kjøpte det å solgte baggere, de tjente en del på det siden den var billig.
Blir så sinnsykt bakfjern av den.. men ja er nesten bare den som har vært i omløp i mine kretser de siste månedene.

Sitat av krystallkongen Vis innlegg

Om du ser ut som en spjæling eller virker redd får du nok ikke det du betaler for heller.
Vis hele sitatet...
Dette kommer helt an på hvem du møter på det.. du kan ende opp med å få mer en du betaler for, du kan ende opp med å få mindre en du betaler for.
På gata får du som regel mindre en du betaler for uansett av disse random utlendingene som står og roper "hasjis".
Sist endret av Soletti; 14. juli 2018 kl. 18:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har sett den smuldrete hasjen dere nevner tror jeg hos en venn, bedre enn de knallharde standard greiene som ble solgt før eller syntetiske møkket folk solgte. Men det er fortsatt dårlig hasj i mine øyne.

Vet noen av dere hva den heter eller hva slags stempel/innpakkingspapir etc den kommer med?
Hasjen som er på gata i Oslo nå om dagen er den som har California med blåaktig lapp på hekkeren. En god type.
Jeg røyker ikke lengre, men basert på hva betjente forteller meg, så er gatehasjen i Oslo generelt av ekstremt god kvalitet for tiden hvor dealerne opererer med flere typer slik at det er valgmuligheter. Flere dealere er vistnok som vandrene christiania boder. Noe må ha skjedd på gatemarkedet.
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Vet noen av dere hva den heter eller hva slags stempel/innpakkingspapir etc den kommer med?
Vis hele sitatet...
Det jeg snakker om har Bob marley stempel,røde horn og en djevel
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bankmann1 Vis innlegg
Hasjen som er på gata i Oslo nå om dagen er den som har California med blåaktig lapp på hekkeren. En god type.
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke den det er snakk om. Den ligner veldig, men absolutt ikke samme feng. Den som florerer i sentrum nå er nesten prikk lik i konsistens og farge, men den fenger myyyee dårligere. Standard shit, mens den med blåaktig lapp vil jeg si er standard+.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes hasjen generelt sett har blitt mye bedre i den siste tiden. For noen år siden fikk jeg bare hard hasj, nå smuldrer den opp som kjeks og jeg blir mye mer ute enn tidligere... Lurer nesten på hva de har begynt å putte i den hehe...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Synes hasjen generelt sett har blitt mye bedre i den siste tiden. For noen år siden fikk jeg bare hard hasj, nå smuldrer den opp som kjeks og jeg blir mye mer ute enn tidligere... Lurer nesten på hva de har begynt å putte i den hehe...
Vis hele sitatet...
Er som regel altid bedre kvalitet på sommeren.
Sitat av Albinots Vis innlegg
Er som regel altid bedre kvalitet på sommeren.
Vis hele sitatet...
Det er bedre kvalitet nå en det var for noen år siden, uansett hvilken tid på året det er.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...is-i-omsetning

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...delig-sterkere
Sitat av Albinots Vis innlegg
Er som regel altid bedre kvalitet på sommeren.
Vis hele sitatet...
Hei, har du ei hypotese på hvorfor du tenker det kan være slik?
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var en god plate med stempel PITRG (O?) eller noe rundt der.
Var vanskelig å lese den siste bokstaven.
Noen som har vert borti den?

Lys brun, god og myk. Er det rundt 20 grader smuldrer den opp, kan da blandet rett inn i tobakken.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ut som den kommer med forskjellige stempler og fasonger. Har også sett en kvart kilo, formet som en sylinder logo/stempel på toppen. Eneste forskjell på alle er hvor mye den bobler føler jeg.
Har ikke sett annen hasj på noen måneder. Av og til lurer jeg nesten på om de blander inn mer plantemateriale og presser de på nytt her hjemme, men svaret på det får vi nok aldri.

Fint at det florerer med god hasj om dagen, men savner de seige typene som nærmest smelter når du tar lighteren borti, nå er jeg bare skeptisk
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Hei, har du ei hypotese på hvorfor du tenker det kan være slik?
Vis hele sitatet...
Flere røyker, større parti kommer inn = bedre kvalitet pga de kjøper større mengder i guess.
Alle vet at på sommeren er folk gira på og drikke, chille & blaze, da er det kanskje lurt og søke etter prima varer og kanskje også handle inn en del slik at de som selger hyrer ut hele sommeren med godis?
Anonym bruker
"Engstelig Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hørte rykter om at vanlig hasj som er myk har vått plantemateriale i seg, med mindre det er upresset kief/håndpresset kief, isolator.

Å de som sier hasjen er sterkere er vell fordi de har introdusert nye vestlige populære strains der det dyrkes, før i tiden var det mer landrace maroc,paki-maroc, manali osv.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var en type i oslo som var standard+ men den var ganske mørk og sinnsykt myk. Den var i omløp lenge. Folk kjøpte i hytt og pine av den, hehe
Vis hele sitatet...
Har’n ennå hehe
Nå som cappelen sitter inne kommer det nok enda bedre og annerledes varer. alltid noen som overtar.
Dessverre var jo han en hovedimportør i mange å. Nå har mange andre mindre overtatt importen. konkurranse er alltid positivt for oss forbrukere.
Sitat av Pils Vis innlegg
Nå som cappelen sitter inne kommer det nok enda bedre og annerledes varer. alltid noen som overtar.
Dessverre var jo han en hovedimportør i mange å. Nå har mange andre mindre overtatt importen. konkurranse er alltid positivt for oss forbrukere.
Vis hele sitatet...
Alltid bra med konkurranse,men cappelen tokk inn høy kvalitets hasj,det var en av grunnene til at han ble så suksessfull.Han sendte hele partier i retur til nederland om det ikke var av god nok kvalitet.