Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 644
Hei, jeg lurte på om noen vet hvordan jeg kan pensle hasjen min med mdma? Til eget bruk, takk for svar!
Amfetaminer har bedre biotilgjengelighet når tatt oralt. Man kan kanskje røyke MDMA, men da må man ha større doser enn om man tar det oralt, så det blir waste uansett. Ta MDMA for seg og røyk etterpå.

Hvis du absolutt må røyke det bør du ha det i en vaporizer, da temperaturen blir for høy i en joint. Temperaturen i en vanlig joint er så høy at det er stor sannsynlighet for å ødelegge den kjemiske strukturen til MDMA og dermed oppnå liten til ingen effekt. Kombinert med mengdene du realistisk sett vil klare å pensle hasjen med vil du trolig ikke merke noen virkning heller.

Edit: For å røyke det må du nok dessuten lage en fri base av krystallene, og det er mye arbeid.
Sist endret av Nether; 28. april 2018 kl. 23:40.
Takk for svar, var litt nysgjerrig, men tror jeg tar tipset ditt!