Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3289
Hørt at det er en Mirakel medesin
Hei,
Hva har du hørt at dette hjelper mot? Hadde det eksistert en mirakelmedisin for alt, så hadde det vel vært anvendt til alt også kanskje?
All the way up
pcp som i englestøv?.. da tror jeg du har blitt svært missinformert for å si det sånn..
Jeg har "vært i gamet" siden tidlig på 90-tallet, og har aldri kommet over det.

Det er godt mulig PCP eksisterer i enkelte miljøer, men da antakelig mer som en kuriositet (kult å ha/prøve PCP i seg selv, bare fordi det er så sjeldent). Så med mindre du kjenner en med unormalt gode kontakter, vil jeg si at sjansen for å finne englestøv i Norge er forsvinnende liten.

Har heller ikke hørt noe om at det er en mirakelmedisin mot noe som helst.
er ikke englestøv/pcp ganske farlig rusmiddel? eller kan de gi noe behagelig rus? har kun lest om folk som blir galne av dette stoffet..
Ja det finnes i Norge, men hold dere for all del unna det søpple"dopet" der.

Jeg tok det for mange herrens år siden (2005), det var så ville halliser at jeg og alle de andre ringte purken for og få hjelp, jeg havna i en psykose i 3-4uker og den dag idag så har det satt sine spor i topplokket mitt og det gikk LANG tid før jeg fikk i meg noe som helst rusmiddel igjen.

Pcp er kansje ikke det dyreste rusmiddelet, men det er faenma den raskeste måten å ødelegge seg selv på
Har bare kommet over det en eneste gang i ruskarieren min, men testet det ikke.
Det begynner å bli en god stund siden, var på midten av 2000 tallet når knipsbølgen skylte over en god del miljøer her i landet..
Da var det en jeg handla mye rart av som kunne skaffe mye rart som ikke var så vanlig overalt, som hadde fått tak i litt av dette, men ble til at jeg kjøpte Ketamin i steden siden det var noe jeg hadde kjennskap til..
Sånn i etttertid angrer jeg jo litt på at jeg ikke kjøpte det å testa det, ikke nødvendigvis fordi det høres ut som det morsomste man dytter i kroppen, men sjansen har aldri bydd seg siden, å det gjør den nok mest sannsynelig ikke til å gjøre igjen heller.
Ketamin er vel det "tilgjengelige stoff" som ligner mest på PCP (englestøv) ? I den grad en kan sammenligne.

Hva gjelder faremomenter ved PCP så har nok myndigheter også her overdrevet. En må huske på at dette stoff brukes mest av fattige afroamerikanere, selv om bruken her vel også er gått klart tilbake. Dette er miljøer hvor mange folk gjerne sliter med diverse fra før.

Rundt 2005 var vel sist gang Englestøv var i media her i Norge i forbindelse med et (sjeldent) beslag).
Om en vil prøve dette for å ha prøvd det må en vel handle på dypnettet av en utenlandsk vendor, med grei sjanse or å bli tatt.
Sitat av [protus] Vis innlegg
Ketamin er vel det "tilgjengelige stoff" som ligner mest på PCP (englestøv) ? I den grad en kan sammenligne.

Hva gjelder faremomenter ved PCP så har nok myndigheter også her overdrevet. En må huske på at dette stoff brukes mest av fattige afroamerikanere, selv om bruken her vel også er gått klart tilbake. Dette er miljøer hvor mange folk gjerne sliter med diverse fra før.

Rundt 2005 var vel sist gang Englestøv var i media her i Norge i forbindelse med et (sjeldent) beslag).
Om en vil prøve dette for å ha prøvd det må en vel handle på dypnettet av en utenlandsk vendor, med grei sjanse or å bli tatt.
Vis hele sitatet...
Vil heller satset på ketamin da, det har visst som han sier, men tror ikke det akkuratt handler om overdriving. Det handler mer om at PCP, kontra ketamin er at PCP har en stimulerende effekt, noe som gjør deg sykt gira når du tripper som faen, pluss at det er ett veldig potent stoff... På erowid så står det at en sterk dose er på 10mg+ og det kan være vanskelig å dosere så små smengder korret, viss man ikke har en vekt.
Sist endret av kimmy9gga; 30. mars 2018 kl. 10:53.
En veninne av meg på oslo V har brukt dette og får tak i det, tilbudt meg å prøve men tørr ikke, etter hva jeg har lest/hørt, men ja, det finnes i Norge
Jeg har heller ikke vært borti det på 10-12år nå. Og jeg har stort sett hengt i meget belastede miljøer både på "plata" og i brugata i Oslo og her i Trondheim da. Men englestøv har jeg ikke fått No tilbud om siden midten av 2000tallet. Da var det å ta litt å krydre over mekket husker jeg.