Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3390
Jeg har fra før av røyker endel changa, men dog aldri fått en full breakthrough på det ettersom jeg har tatt det litt varsomt.
Etter endel ganger har jeg nå av en eller annen merkelig grunn begynt å få typ panikk angst de gangene jeg røyker det noe som gjorde at jeg bestemte meg for å ikke ta det igjen.

Men for litt siden kom jeg over dmt krystaller, dette hadde jeg aldri testet før så bestemte meg for å gi det et forsøk.
Vi prøvde først å røyke det på en lite cræck pipe, men fikk ikke noe særlig effekt av dette (kanskje pipa var for liten ?)
etter å ha lest litt bestemte vi åss for å teste det nasalt.
Dette er til nå desidert den beste måten jeg har inntatt dmt bortsett fra at det er noe av det vondeste jeg har dyttet opp i nesegangen min.
Dette ble også min første breakthrough og opplevde null niks negativt.
jeg liker veldig godt å ta det nasalt ettersom oppturen er litt mere stigende over lengere tid å det varer lengere.

Uansett, jeg har hørt at man kan røyke dmt krystaller på ecig.
jeg har prøvd pa de billige ego batteriene, men trur kanskje batteriet var for svakt og tanken for liten.
Er det noen her som har erfaring med å røyke dmt på ecig, som kan anbefale et batteri/tank og dosering ?

-s
Kunne du brukt en kraftig vaporizer? Noe som Ionix fra Grav Labs? Har ingen erfaring what so ever, men det er i det minste ett forslag.
Tror du får kjøpt "Ionix vape i Norge". Ellers, og angående dosering, må nok noen andre hjelpe deg. Jeg vet ingenting om bruk av DMT.
Crafty sin vaporizer funker fint med dmt
verdt hver eneste krone

http://www.storz-bickel.com/shop_us/...app-vaporizer/