Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  691 106391
Da har tiden endelig kommet for den "endelige" festannonseringen. (Merk at denne vil bli endret fortløpende ettersom flere artister melder seg/mer info kommer.)

Billettsalget stopper klokken 23:59 Onsdag 1 Juni! Husk å kjøpe før det er for sent!
http://img716.imageshack.us/img716/8305/unledwc.png


Trykk på bildet for Teaser!

TID: Lørdag 4 Juni 20:00 - 03:00
STED: FABRIKKEN, Vulkan, Maridalsveien 13, 0175 OSLO (Ta buss 34 eller 54 fra jernbanetorget til Telthusbakken)
PRIS: 130 Kroner inkludert gebyrerBilletter kjøpes via billettservice!
ALDERSGRENSE: 18 År!
Antall Deltagere: 300! Vær tidlig ute for å sikre billett!
FORHÅNDBESTILLING: http://www.billettservice.no/FREAKFE.../event/OFA0406


Artister:
* Binärpilot
* Cave
* Tierra
* Neo V
* Sinister
* Loathsome
* Snegler

Spilletider:

20-21: Snegler
21-22: Loathsome
22-23: Sinister
23-24: Tierra
24-01: Binärpilot
01-02: Neo V
02-03: Cave

Som tidligere nevnt fyller nFF 10 år i år, og dette skal feires med et heidundrandes kalas. Vi i festkomiteen har ordnet lokale, og flere artister har sagt seg villige til å stille opp for å bidra med musikk. Dette blir en fest for Freaks, men man er selvsagt mer enn velkommen om man ikke har en bruker på nFF. Dvs: Ta bare med venner og bekjente. Dette vil foregå samme dag som Musikkens Dag i Oslo, så det er mulighet for bra musikk og kos i parken tidligere på dagen for de som er interreserte i det. Mith- vil samtidig også organisere en "Freak-camp" i en eller annen park i byen tidligere på dagen for de som har lyst til å møtes for litt hygge tidligere på dagen for så å evt gå i samlet flokk til festlokalet.

Festen vil foregå i minnelige former og norsk lov gjelder selvsagt. Vakter er tilstede for å sørge for at dette overholdes.

Hva kan du som nFF'er bidra med?:

Vi har selvsagt behov for bidrag/hjelp fra nFF'ere til denne festen. Dette kan du som nFF'er bidra med (alt arbeid vil selvsagt være ulønnet da festen er et dugnadsprosjekt):

Dette var det som var av informasjon for nå, tråden vil bli fortløpende oppdatert, men dato/tid/sted er spikret, så nå er det bare å bestille reise/fikse bolig/dra med venner og gjøre seg klar til tidenes nFF-fest. Vi satser på å kunne gjenta dette senere år hvis festen blir en suksess (noe vi regner med at den blir). Ikke vær redd for å ta turen selv om du ikke kjenner noen fra nFF, ta evt med noen venner eller bare møt opp for å hilse på de hyggelige menneskene. Du møter garantert mye bra folk du kan prate med. Av tidligere erfaring er de aller fleste som møter opp på nFF-treff o.l veldig hyggelige mennesker som gjerne blir kjent med nye/inkluderer alle. "Treffet" i parken tidligere på dagen er jo også en veldig god plass å møte opp for å treffe folk fra forumet i litt roligere former.

Billettsalg: http://www.billettservice.no/FREAKFE.../event/OFA0406 + 7Eleven/Posten/Narvesen

Facebook-event (Inviter alle dine venner): https://www.facebook.com/event.php?eid=153026208093597

Litt info fra Mith- om park-treff:

Sitat av Mith-
For å komme med litt mer info om hva som skjer i parken:
Det som skjer i parken før festen er veldig avhengig av været. Jeg kan nesten ikke be dere alle hjem til meg, så hvis regnet høljer ned så er vi nødt til å finne en plass på en kafe eller lignende. Jeg kan heller ikke oppfordre eller organisere drikking på offentlig plass, så her er hver enkelt ansvarlig for seg og sitt.
Det er viktig å presisere at dette ikke blir noe utagerende vorspiel, men en mulighet for alle til å få med seg litt mer av Oslo/nFF når man først tar turen.

Nærmere beskjed om hvor og når kommer når vi ser hva musikkens dag har planlagt, men i utgangspunktet tenkte jeg på Kuba, Olaf Ryes, Birkelunden eller Sofienbergparken som alle ligger i helt grei gåavstand fra Fabrikken.
Vis hele sitatet...
Det er bare å kjøre på med spørsmål/tanker/synspunkter i denne tråden. De andre trådene om festen vil nå bli stengt.

Vel møtt!
Sist endret av Forconin; 30. mai 2011 kl. 16:18. Grunn: NINJAEDIT
Har dere noen info om hvordan man kommer seg dit kollektivt? Tror da det går noen busser oppi maridalen der!
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av sali Vis innlegg
Har dere noen info om hvordan man kommer seg dit kollektivt? Tror da det går noen busser oppi maridalen der!
Vis hele sitatet...
Det har vi. Buss nummer 34 eller 54 til Telthusbakken. Derfra er det lett synlig. La til kollektivinfo i førsteposten.
Sist endret av Forconin; 6. april 2011 kl. 23:48.
Sitat av Forconin Vis innlegg
Det har vi. Buss nummer 34 eller 54 til Telthusbakken. Derfra er det lett synlig.
Vis hele sitatet...
Den er grei. Takker
Hva med oss som fyller 18 i løpet av høsten... Har vi lov til å være med på "fortreffet"?
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av Stijey Vis innlegg
Hva med oss som fyller 18 i løpet av høsten... Har vi lov til å være med på "fortreffet"?
Vis hele sitatet...
Det burde selvsagt gå finfint. Er jo ikke aldersgrenser på offentlige steder.
Sitat av Stijey Vis innlegg
Hva med oss som fyller 18 i løpet av høsten... Har vi lov til å være med på "fortreffet"?
Vis hele sitatet...
ninja; leste feil, slett
Sist endret av Vegardino; 6. april 2011 kl. 23:52.
Bra insj, blir nok superb!
Høres bra ut!
Lokalet burde ha dansegulv!
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av tRNAcloverleaf Vis innlegg
Høres bra ut!
Lokalet burde ha dansegulv!
Vis hele sitatet...
Dansegulv blir det selvsagt. Det blir plass til rimelig mange på denne festen (2 etasjer) og vi satser på å ha både en avdeling med dansing samtidig som vi satser på å ha en avdeling med sitteplasser for prat og generell hygge. Det blir jo selvsagt også mye bra musikk.
Sist endret av Forconin; 6. april 2011 kl. 23:56.
dette blir kult! Litt småkjip dato, men faan, noe må heller flyttes på! Gleder meg!

Alle som kommer må ha navneskilt! haha
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Kommer! Men... Ingen Binärpilot..?
Aldersgrenser
Aiaiai, jeg gleder meg til jeg blir 18 xD
Folk som er for unge kan trøste seg med at de er gamle nok for 20-årsjubileumet. ( Jeg antar da at det er ingen som er under 8 år her. )

Med mindre det skulle skje noe drastisk kommer nok jeg og.
I'm cumming.
Jeg kommer!
Og håper så mange av dere som aldri har vært på treff før også kommer!
nFFere biter ikke (men VIF gjør)!

Sitat av BomberMan Vis innlegg
Kommer! Men... Ingen Binärpilot..?
Vis hele sitatet...
Han skrev på facebook at han ikke skulle gjøre flere show i år (skrev det i januar).
Men jeg sendte i alle fall sendt en e-post, og jeg tror noen andre har spurt han også.
Har dog ikke fått noe svar.

Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Aldersgrenser
Aiaiai, jeg gleder meg til jeg blir 18 xD
Vis hele sitatet...
Kom på Freak-campen da vel
Jeg er bankers! Dette! Dette, dere! Er ikke noe å gå glipp av. Lukter episk shit!
Backer EpicSnusBox, navnskilt eller tskjorte med nicks på hadde vært drittkult! =D

Er det mer enn en uke til forhåndsbestillingslinken kommer?
Skal på musikalturné en uke :/
Æ kommer klokka 16:00 på lørdagen, så kan godt være med å rigge fra klokka 16:00 og utover!
Count me in!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Tenkte også å spørre om Binärpilot. Og hva med MadSky?

Har sjauere mulighet til å være med på fortreffet? Jeg vil heller gå glipp av førstnevnte til fordel for sistnevnte.
Jeg kommer hvis det bir dubstep artist som stiller opp eller en dj
Bra jobbet! Dere gjør veldig mye for å få dette til må jeg si, så syns alle som kan absolutt skal spytte inn noen kroner å komme!

Igjen, veldig bra jobbet. For et arrangement!

Sitat av Srbija Vis innlegg
Jeg kommer hvis det bir dubstep artist som stiller opp eller en dj
Vis hele sitatet...
Kommer du bare på grunn av artistene?
Sitat av Forconin Vis innlegg
*ALL diskusjon om ulovlige rusmidler på festen/hvorvidt politiet kommer til å være der eller ikke i denne tråden vil bli møtt med sletting av post, pluss rapportering til crew som vi regner med at vil være ekstra kjapt ute med banhammeren mot brukere som velger å ikke respektere dette.
Vis hele sitatet...
Kan man ikke diskutere dette med rusmidler på festen?
EDIT: Altså, ha en diskusjon med andre mennesker på festen om f.eks legalisering/dekriminalisering, hva som egentlig skjer når du tripper, etc.
Sist endret av Revbatim; 7. april 2011 kl. 00:46.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Støtter ideen om navnskilt, hadde vært artig å se ansiktet til de jeg har diskutert med opp gjennom årenes løp. Sånn ellers har jeg rydda plass i kalenderen for den dagen, og er gjerne med som frivillig før festen starter opp.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Kan man ikke diskutere dette med rusmidler på festen?
EDIT: Altså, ha en diskusjon med andre mennesker på festen om f.eks legalisering/dekriminalisering, hva som egentlig skjer når du tripper, etc.
Vis hele sitatet...
Jo selvfølgelig. Men vi vil ikke ha en diskusjon om rusmidler på festen, her i tråden. Forrige tråd ble mer eller mindre ødelagt pga det.
Sist endret av mentalmelt; 7. april 2011 kl. 00:47.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Skal ikke se bort i fra at jeg dukker opp. Aldri vært på et treff før så det kan jo bli interessant. Hva med gutt/jente ratioen?
Sitat av Cappy Vis innlegg
Støtter ideen om navnskilt, hadde vært artig å se ansiktet til de jeg har diskutert med opp gjennom årenes løp. Sånn ellers har jeg rydda plass i kalenderen for den dagen, og er gjerne med som frivillig før festen starter opp.
Vis hele sitatet...
Navneskilt må man etter ønske stille med selv. Det er garantert ikke alle som ønsker å gå rundt med det.
For å komme med litt mer info om hva som skjer i parken:
Det som skjer i parken før festen er veldig avhengig av været. Jeg kan nesten ikke be dere alle hjem til meg, så hvis regnet høljer ned så er vi nødt til å finne en plass på en kafe eller lignende. Jeg kan heller ikke oppfordre eller organisere drikking på offentlig plass, så her er hver enkelt ansvarlig for seg og sitt.
Det er viktig å presisere at dette ikke blir noe utagerende vorspiel, men en mulighet for alle til å få med seg litt mer av Oslo/nFF når man først tar turen.

Nærmere beskjed om hvor og når kommer når vi ser hva musikkens dag har planlagt, men i utgangspunktet tenkte jeg på Kuba, Olaf Ryes, Birkelunden eller Sofienbergparken som alle ligger i helt grei gåavstand fra Fabrikken.
Sist endret av Mith; 7. april 2011 kl. 00:52.
Må gjøre et unntak for NFF.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av kosepaa Vis innlegg
Skal ikke se bort i fra at jeg dukker opp. Aldri vært på et treff før så det kan jo bli interessant. Hva med gutt/jente ratioen?
Vis hele sitatet...
Jeg tviler på at arrangørene stiller med noen garantier. Jeg har en anelse om at gutter vil bli i flertall.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Da har vi fått bekreftet fra alexandr at Binärpilot stiller. Herlig!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Forconin Vis innlegg
Da har vi fått bekreftet fra alexandr at Binärpilot stiller. Herlig!
Vis hele sitatet...
Herlig, indeed
Oh noes!
Én lusen uke for tidlig :/

Men dere får ha det hyggelig!
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av alexandr Vis innlegg
Må gjøre et unntak for NFF.
Vis hele sitatet...
Mine Facebook-bønner ble hørt?
Ja, det kom plutselig inn en hel del meldinger her.
Fantastisk gjort å stille opp på festen! Kudos!
Fantastisk!
Jeg kommer!
Støtter forslag om dubstep artist/dj.
Binärpilot <3
Håper det er fengselsparken dere snakker om på dagtid, for der er det superchill reagge helge dagen!
Tørr ikke si noe sikkert, men plutselig så er man kanskje der : o
Oh, det hadde jeg nesten glemt. Må jo få med meg det her.
Jeg stiller selvsagt!
Dette hadde vært morsomt å få meg seg
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Oh noes, jeg er sykelig redd for fyrverkeri! :/

Og jeg håper at mange flere jenter stiller opp, så vi får litt blanding av alt her
Sitat av sali Vis innlegg
Og jeg håper at mange flere jenter stiller opp, så vi får litt blanding av alt her
Vis hele sitatet...
Ja, det er alltid hyggelig med litt kvinnfolk i rekkene Det er godt mulig jeg tar med kjærsten, og jeg oppfordrer alle som engster seg for gutt/jente-ratio til å ta saken i egne hender og invitere med seg noen veninner

Dette blir awesome, freaks!
Hvis jeg kommer tar jeg vel med fruen +++ at binär sa ja, dette kommer til å bli sensasjonellt.
Awesome. Fordelen med å aldri planlegge lengre enn to dager frem i tid, er at man kan holde av slike ting!
Er det noen som kan si noe om ca. aldersgruppe her da? Blir det 18-19 som blir overtallet, eller er det noen som faktisk har lov til å kjøpe brennevin?
Det er jo et par av oss her inne som faktisk var med på 70' og 80' tallet, og det hadde vært for kjipt om vi ble sittende alene (to av oss?) hele kvelden....
Følte plutselig at dette ikke var en så god idè. Om vi skal stappe hele rusforumet, og pyroforumet samt alle andre i et lokale, uten å nekte alkohol ..
Mamma vil nok ikke tillate det nei, hehe.
Bais at det er 18-års aldergrense...
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skytteren Vis innlegg
Er det noen som kan si noe om ca. aldersgruppe her da? Blir det 18-19 som blir overtallet, eller er det noen som faktisk har lov til å kjøpe brennevin?
Det er jo et par av oss her inne som faktisk var med på 70' og 80' tallet, og det hadde vært for kjipt om vi ble sittende alene (to av oss?) hele kvelden....
Vis hele sitatet...
Er rimelig mange i 20-årene på forumet, garantert en del som har tippet 30 og. Blir nok en god blanding av de fleste aldersgrupper.