Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1987
Hei kjære freaks! I går tok jeg min aller første tab med lsd (100mics). Jeg hadde alt klart. Bra folk, ny playlist, bra omgivelser (var på en badeplass i naturen), spiste på forhånd og hadde med masse mat og vann. Dessverre viste det seg at lappen var nært bunk. Han som solgte den til meg hadde fortalt meg på forhånd at tabben hadde ligget litt og om jeg ikke var fornøyd så skulle jeg få en ny en. Skal nå kjøpe enda en tab på 100mics og lurer på om jeg burde ta begge lappene (200uq), eller splitte den ene i to (150uq)? Jeg har noen interne problemer som jeg vil møte face2face, men vil ikke at hele verden skal smelte heller. Jeg er ikke redd for å trippe hardt, men vet at det kanskje ikke er det er det beste for en first-timer. Jeg stoler relativt godt på dealeren når han sier at lappene er 100mics, så jeg tar utgangspunkt i det. Lappen smakte ingenting så tviler på at det er NBOMe. Tenker å ta de nye lappene om ikke så lenge. Vil det være et problem med tanke på at LSD bygger opp toleranse raskt? Takk<3

Unnskyld for to innlegg. Vet ikke hvordan jeg fjerner det forrige
Sist endret av Grønt&brunt; 9. juli 2018 kl. 20:19.
Bortkasta syre.

https://www.reddit.com/r/LSD/comment...lerance_chart/
Sist endret av wolfc; 9. juli 2018 kl. 20:40. Grunn: glemte link
Sitat av wolfc Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk for lenken. Jeg tror ikke det var mer enn 30-40uq lsd i lappen jeg tok. Om jeg venter 3-4 dager burde vel syra fortsatt funke fett
Tror 100 holder i massevis første gangen, du kan alltids ta mer en annen gang, men aldri ta mindre.
Sitat av Grønt&brunt Vis innlegg
Takk for lenken. Jeg tror ikke det var mer enn 30-40uq lsd i lappen jeg tok. Om jeg venter 3-4 dager burde vel syra fortsatt funke fett
Vis hele sitatet...
Det burde den så absolutt (gitt at det faktisk var 30/40ug).

Ikke helt enig i at man ikke kan ta mindre første gang, det er jo høyst individuelt hvordan man ønsker å prøve det.
Sist endret av wolfc; 9. juli 2018 kl. 21:59. Grunn: typo
Enig med #Manuehl her, ta 100ug om ikke enda mindre for å teste vannet du, så får du heller ta mer ved en senere anledning.
Selv om det kun var 30-40ug LSD, så HAR du nå toleranse som ikke vill gi seg på ca 2 uker.
Du kan selvfolgelig ta LSD for det, men da med redusert effekt.
Dette trenger ikke å vara noe dårlig, siden det er forste gang du tar det.


100ug (hvis det faktiskt er 100ug) er en god dos, men jeg ville heller tatt begge sånn att du ikke blir underwhelmed.
Jevlig ubehaglig att bli underwhelmed på syre.

Man venter på att noe skal ske, men det sker ikke.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville helle siktet litt høyere. Hvis lappene bare er rundt 50ug ville jeg i hvert fall tatt to, kanskje tre. Synes 150ug er en fin startdose. Som det blir sagt over her er det veldig frustrerende å ende opp med en underwhelming trip. Ved å dosere høyere får man testet seg litt. Personlig synes jeg også syre et er stoff som er ganske lett å kontrollere. Føler det er gjennomførbart å bryte ut av en bad trip ved å f.eks. Skifte setting, bytte musikk osv.
Sitat av travaxa Vis innlegg
Selv om det kun var 30-40ug LSD, så HAR du nå toleranse som ikke vill gi seg på ca 2 uker.
Du kan selvfolgelig ta LSD for det, men da med redusert effekt.
Dette trenger ikke å vara noe dårlig, siden det er forste gang du tar det.


100ug (hvis det faktiskt er 100ug) er en god dos, men jeg ville heller tatt begge sånn att du ikke blir underwhelmed.
Jevlig ubehaglig att bli underwhelmed på syre.

Man venter på att noe skal ske, men det sker ikke.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Var veldig kjedelig når jeg tok en bunk lapp. Satt bare å prøvde å skille hva som var placebo, og hva som var lsd'en. Tror jeg går for 150ug
Sitat av Grønt&brunt Vis innlegg
Helt enig. Var veldig kjedelig når jeg tok en bunk lapp. Satt bare å prøvde å skille hva som var placebo, og hva som var lsd'en. Tror jeg går for 150ug
Vis hele sitatet...
Du får gi en liten rapport etterpå da. Happy tripping
Hvis det var slik at du satt og funderte over hva som var LSD og hva som var placebo vil jeg tro det var under 20ug på den lappen uten effekt. 30-40 er nok til å få litt visuelle forstyrrelser og meget merkbart være påvirka.
Sitat av wolfc Vis innlegg
Du får gi en liten rapport etterpå da. Happy tripping
Vis hele sitatet...
Yessir!

Sitat av Bearass Vis innlegg
Hvis det var slik at du satt og funderte over hva som var LSD og hva som var placebo vil jeg tro det var under 20ug på den lappen uten effekt. 30-40 er nok til å få litt visuelle forstyrrelser og meget merkbart være påvirka.
Vis hele sitatet...
Ja, du har nok rett